Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Tschemernja Dieter - Jak utrwalić sukces

24-09-2014, 18:34
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 59 zł     
Użytkownik Mysza657
numer aukcji: 4547542202
Miejscowość Kasinka Mała
Wyświetleń: 2   
Koniec: 24-09-2014 18:20:08

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Wysyłka w 24h
- Pocztą Polską

Wybrane przez Państwa książki wysyłane są po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym lub po mailowej informacji iż przesyłka ma być wysłana za pobraniem.
WYSYŁKA GRATIS
Wysyłka gratis przy zakupach powyżej 150 złotych. Nie dotyczy przesyłek pobraniowych i zagranicznych. Książki wysyłamy również za pośrednictwem firmy kurierskiej.
Kontakt
Antykwariat i Księgarnia Tezeusza
Kasinka Mała 657
34-734 Kasinka Mała
tel. 604[zasłonięte]847

gg Monika 38[zasłonięte]513
gg Iwona 43[zasłonięte]495
e-mail: [zasłonięte]@tezeusz.pl

Nr konta bankowego:
Millennium
60 1160 [zasłonięte] 2[zasłonięte]2020001 [zasłonięte] 910803

Tschemernja Dieter - Jak utrwalić sukces
ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]64446
Wymiar: -
Nr wydania: -
Seria: DLA LIDERÓW BIZNESU
Ilość stron: 280
Ocena: -
Waga: 0,56 kg
Indeks: 621[zasłonięte]01549KS
Rok wydania: 2013
Stan: Nowa
Autor: Tschemernja Dieter
Rodzaj okładki: Twarda
Wydawca: Wolters Kluwer

Opis książki

Podtytuł: Co wyróżnia najlepsze przedsiębiorstwa
Czy wiesz, dlaczego niektórym przedsiębiorstwom udaje się osiągnąć sukces mimo różnych przeciwności, podczas gdy inne firmy stale zmagają się z problemami?

Książka jest wynikiem czteroletniego projektu badawczego przeprowadzonego przez autorów, naukowców z dużym dorobkiem w dziedzinie nauk o zarządzaniu, z udziałem ponad tysiąca organizacji z dziesięciu krajów.

Autorzy zwracają uwagę na czynniki o decydującym znaczeniu dla sukcesu organizacji, do których należą:
  • innowacyjność w zakresie produktów i procesów,
  • orientacja rynkowa, gromadzenie wiedzy o rynku i jej wykorzystanie,
  • nacisk na rozwijanie kluczowych kompetencji,
  • wybór i wdrożenie najlepszego modelu przywództwa,
  • budowanie kultury przedsiębiorczości.

Liczne przykłady z wielu sektorów gospodarki oraz rozmowy z wybitnymi menedżerami, takimi jak Peter Brabeck-Lethmathe, dyrektor generalny Nestlé, René Obermann, dyrektor generalny Deutsche Telekom, czy Markus Langes-Swarovski, członek zarządu Swarovski dostarczają cennych wskazówek dotyczących niekonwencjonalnych rozwiązań, które pozwalają osiągnąć i utrzymać przewagę na rynku.
Zobacz także...