Trzy prawa skutecznego działania. Kształtuj przyszłość swoją i swojej firmy
ISBN: |
978-83-[zasłonięte]-2896-4 |
EAN: |
978[zasłonięte][zasłonięte]46289 |
oprawa: |
twarda |
ilość stron: |
224 |
wymiary: |
A5 |
rok wydania: |
2010 |
stan: |
nowa |
cena: |
34,55 |
Ta książka przypomina nam, że to, czego nie widzimy, determinuje to, co widzimy i co ostatecznie zostaje zrobione. Niniejsza książka jest zarówno świetną pożywką dla myśli, jak i znakomitym źródłem technik pozwalających uzyskać rewelacyjne wyniki.
David Allen,
autor książki Getting Things Done, czyli sztuka bezstresowej efektywności
Sądzę, że może to być jedna z najważniejszych książek ostatnich lat. Zawiera ona koncepcje znacznie szersze od tych, z którymi zwykliśmy się stykać w innych książkach biznesowych.
Warren Bennis,
autor książki Droga lidera. Klasyczna nauka przywództwa
Tajemnica doskonałych wyników została odkryta. Opowieści o konkretnych sukcesach odnoszonych przez bardzo różne firmy powodują, że koncepcji autorów nie da się zakwestionować. Lektura obowiązkowa dla menedżerów i liderów przyszłego pokolenia.
Bob Young,
były prezes Lockheed Corporation
To książka jedyna w swoim rodzaju. Wyjaśnia, na czym naprawdę polega życie - pokazuje nam słonia w całej okazałości, a nie jedynie ogon czy trąbę. Autorzy dostarczają nam również wskazówek, które gwarantują wyraźny wzrost skuteczności działania, dokonujący się w sposób całkowicie nieoczekiwany, lecz w pełni niezawodny. Można odnieść wrażenie, że poznali tajemnicę życia i bardzo pragną podzielić się nią ze swoimi czytelnikami.
Rosamund Zander,
współautorka książki Sztuka możliwości
- W jaki sposób małym i dużym firmom, działającym w różnych krajach i w różnych warunkach, udało się osiągnąć przełomowe wyniki, mimo że wszystko przemawiało na ich niekorzyść?
- Jak to się dzieje, że ludzie z nową energią i entuzjazmem są w stanie przekraczać granice własnej skuteczności?
- Jak można pokonać sceptycyzm i dysfunkcyjne relacje, blokujące nasze możliwości?
- Jak zmienić upadającą firmę w branżowego lidera?
- Jak odnosić sukcesy sprzedażowe w samym środku kryzysu?
Kluczem do powodzenia są "trzy prawa skutecznego działania", sprawdzające się w każdym miejscu i każdej sytuacji - w Twoim życiu osobistym, relacjach towarzyskich i Twojej organizacji. Autorzy tej książki pomogą Ci wejść do świata ludzi wybitnych, którym udało się zredefiniować cele zawodowe i prywatne oraz z sukcesem wdrożyć nowe scenariusze działania. Pomogą Ci też zadomowić się w nim.