Kontakt z Nami
Decoram Michał Mencel
Kaszubska 16, Leszno
65.529.31.18 // pn-pt: 10-16
665.50.50.18 // pn-so: 8-20
e-mail: [zasłonięte]@decoram.pl
Małpy Figurka Obrazująca Japońskie Przysłowie
Trzy mądre małpy (Mizaru, Kikazaru, Iwazaru) to wyrażone za pomocą rzeźby lub obrazu japońskie przysłowie „nie widzę nic złego, nie słyszę nic złego, nie mówię nic złego”. W wolnym tłumaczeniu oznacza "kto nie widzi zła, nie słyszy zła, nie mówi o złu, ten sam chroni się przed złem". Najbliższy polski odpowiednik to prawdopodobnie przysłowie „nie wywołuj wilka z lasu.”
Produkt Polski, figurki ręcznie wykonane, przez co poszczególne komplety mogą nieznacznie różnić się od przedstawionych na zdjęciach. Wykonane z gipsu, lakierowane. Wysokość 12 cm.
Proste i przejrzyste zasady aukcji
Po zakupie otrzymasz e-mail z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia oraz wszystkie niezbędne informacje dotyczące finalizacji transakcji. Koszty i dostępne formy przesyłki zawsze podana są na aukcji. Jeśli kupujesz więcej przedmiotów za przesyłkę płacisz tylko raz. Wszystkie informacje dotyczące płatności, dostawy, adresów i dane do faktur prześlij nam przez formularz zapłaty i dostawy lub na adres [zasłonięte]@decoram.pl.
Wygodne i bezpieczne formy płatności
Jeśli zależy Ci na szybkiej realizacji zamówienia, niezwłocznie po zakupie wypełnij formularz zapłaty i dostawy i zapłać przez PayU. Jest to najszybsza i najbezpieczniejsza forma płatności gwarantująca najszybszą dostawę. Możesz także zapłacić kurierowi przy odbiorze przesyłki lub zwykłym przelewem na konto: mBank 65 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 497470 / tytułem: nazwa użytkownika allegro.
Szybka wysyłka w ciągu 24 godzin
Zamówione produkty wyślemy do Ciebie ubezpieczoną przesyłką kurierską za pośrednictwem firmy DPD. Wszystkie zamówienia staramy się wysłać w ciągu 24 godzin od wpłaty. W momencie przekazania przesyłki kurierowi wyślemy do Ciebie email z informacją i numerem przesyłki.
Twoja przesyłka jest ubezpieczona na wypadek zaginięcia lub uszkodzenia, ale pamiętaj aby sprawdzić zawartość przesyłki w obecności kuriera.
Za uszkodzenia w transporcie odpowiedzialność ponosi firma kurierska ! Reklamacje należy zgłosić niezwłocznie po odebraniu przesyłki. Podstawą do reklamacji jest spisany przez kuriera protokół szkody - bez protokółu reklamacja nie zostanie uwzględniona !
Możliwość zwrotu w ciągu 10 dni
Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2002 roku o ochronie praw konsumentów z towaru zakupionego na naszych aukcjach można zrezygnować
bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. Zwracany towar nie może być używany, a koszt przesyłki ponosi klient. Reklamacje dotyczące wad fabrycznych, błędów itp. należy zgłosić pisemnie w ciągu 7 dni na adres [zasłonięte]@decoram.pl.