Co wydarzyło się Trzy Dni Później? Trzy dni później były zaniepokojone kobiety, były anioły i było światło. Na szczęście tutaj o niepokoju nie ma mowy, a jeśli już, to spotykamy się z niepokojem szczególnym, prowokującym pytanie: gdzie zabierze nas to intrygujące połączenie poezji i muzyki. Obcujemy bowiem z płytą pełną kobiecości, aniołów i światła właśnie. I chyba o takiej kombinacji, po szczegółowym wsłuchaniu się w zjawiskową muzykę Trzech Dni Później, wypada tu mówić. Dużo tu więc subtelności i delikatności, a wszystko to przyprawione szczyptą przewrotnej tajemnicy. Tajemnicy, której słuchaczom tej płyty, życzę doznać. Trzy Dni Później łączy różne style muzyczne. Wyróżnia ich charakterystyczne współbrzmienie trzech wokali (żeńskich). Z ich ciepłą barwą kontrastują „męskie” brzmienia instrumentów – wyrazisty kontrabas, ostra gitara, mocny rytm perkusyjny. Trzy Dni Później zdobyło pierwszą nagrodę na Studenckim Festiwalu Piosenki w Krakowie w 2003 roku. Ich „Kołysanka dziecinna” przez pół roku gościła na Liście Przebojów radiowej „Trójki” Marka Niedźwieckiego. Wielokrotnie występowali w koncertach reżyserowanych przez Jana Poprawę, Jerzego Satanowskiego, Mariusza Lubomskiego, Andrzeja Głowackiego, Andrzeja Poniedzielskiego.
UTWORY:
Młodność (sł. i muz. Joanna Piwowar) Kobieta jesienna (sł. i muz. Joanna Piwowar) Opętaniec (sł. i muz. Joanna Piwowar) Pani domu (sł. i muz. Joanna Piwowar) Sklepy iluzji (sł. Aldona Kiełbasa, muz. J. Piwowar) Preludium (sł. i muz. Joanna Piwowar) Boska tragedia (sł. i muz. Joanna Piwowar) Wy-rok (sł. i muz. Joanna Piwowar) Ovoc (sł. i muz. Joanna Piwowar) Kołysanka dziecinna (sł. i muz. Joanna Piwowar) Nużący (sł. i muz. Joanna Piwowar) Jesień (sł. muz. Kazik Staszewski, Olaf Deriglasoff)