Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Trzecioteścik testy kompetencji dla klasy 3 BIMART

22-06-2014, 9:36
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 17 zł     
Użytkownik ksiegarz-pl
numer aukcji: 4267441447
Miejscowość Tychy
Wyświetleń: 4   
Koniec: 22-06-2014 09:16:42

Dodatkowe informacje:
Rodzaj: zbiór zadań, testów
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Klasa: 3
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Trzecioteścik

 

testy kompetencji

dla uczniów 3 klasy szkoły podstawowej

 

 

 

Publikacja pt. Trzecioteścik powstała z myślą o dzieciach, które - poprzez naukę i zabawę - chciałyby rozwinąć swoje kompetencje i umiejętności. Adresatem publikacji są również rodzice i nauczyciele, którzy chcą wspierać dzieci w tych działaniach. Zbiór pięciu testów, zawierających po kilkadziesiąt zadań, jest wygodnym i pożytecznym narzędziem w codziennej pracy dziecka. Zadania, które znajdują się w testach niniejszej publikacji są zgodne z zapisami nowej "Podstawy programowej kształcenia ogólnego w poszczególnych typach kształcenia"[1], Zawierają jednak też takie, które poza tę "Podstawę ." wykraczają. Zadania badają wiedzę i umiejętności z zakresu czterech edukacji: polonistycznej,  matematycznej,  przyrodniczej, technicznej.   W zakresie każdej z tych edukacji wybrane zostały te umiejętności, które wydają się istotne do dalszej nauki dziecka i mają wyraźnie praktyczny charakter. Mają one na celu sprawdzić czy: w zakresie edukacji polonistycznej uczeń potrafi: korzystać z informacji zawartych w różnych tekstach przeznaczonych dla dzieci, między innymi: - historyjkach obrazkowych, rysunkach, ilustracjach - połączyć je z opisem, zinterpretować, uzupełnić, nadać tytuł, uporządkować, wyeliminować intruza, - bajkach, opowiadaniach, czasopismach, albumach, encyklopediach - rozpoznawać je po zewnętrznych atrybutach, wskazywać autora i tytuł, wyszukiwać wyrazy i zdania w tekście, - kalendarzach, instrukcjach obsługi, paragonach, planach lekcji, programach TV - rozróżniać je między sobą, wyszukać i uporządkować zawarte w nich informacje, - słownikach i encyklopediach - objaśnić znaczenia słów, porządkować je według alfabetu,  - formach użytkowych: życzenia, zaproszenie, zawiadomienie, list - rozpoznać je i rozróżnić między sobą,   analizować i interpretować teksty kultury, czyli: - w tekście literackim zaznaczyć wybrane fragmenty, określić czas i miejsce akcji,   - wskazać głównych bohaterów, zidentyfikować rozmówców, wyobrazić sobie słowa i myśli bohaterów, ustalić chronologię, wnioskować, interpretować, tworzyć wypowiedzi, czyli: - dostrzec różnicę między literą a głoską, podzielić wyrazy na sylaby, oddzielić wyrazy w zdaniach, zdania w tekście, - pisać krótkie formy wypowiedzi - opowiadanie, opis, list prywatny, życzenia, zaproszenie, - pisać czytelnie, dbać o poprawność gramatyczną i ortograficzną oraz interpunkcyjną, w zakresie edukacji matematycznej uczeń potrafi: liczyć, czyli: - odliczyć w przód i w tył od danej liczby po 1, dziesiątkami w zakresie 100, setkami w zakresie 1000, - zapisywać cyframi i odczytywać liczby w zakresie 1000, - porównywać liczby w zakresie 1000, wykonywać działania, czyli: - dodawać i odejmować liczby w zakresie 100, - mnożyć i dzielić liczby w zakresie 100, - rozwiązywać łatwe zadania z niewiadomą w postaci okienka, - rozwiązywać zadania tekstowe, wymagające jednego działania, - wykonywać łatwe obliczenia pieniężne, mierzyć, czyli: - mierzyć i zapisywać wynik pomiaru długości, posługiwać się jednostkami: milimetr, centymetr, metr, kilometr, - zważyć przedmioty, używając określeń: kilogram, pół kilograma, dekagram, gram, - używać określeń: litr, pół litra, ćwierć litra; właściwie szacować i dobierać jednostki miary wagi, ciężaru i pojemności,  rozpoznawać i porządkować, czyli: - odczytywać liczby w systemie rzymskim od I do XII, - porządkować chronologicznie daty, zapisywać daty, wymieniać dni tygodnia i miesiące, - odczytywać wskazania zegarów wyświetlających cyfry i ze wskazówkami; posługiwać się pojęciami: godzina, pół godziny, kwadrans, minuta, - rozpoznawać: koła, kwadraty, prostokąty i trójkąty; rysować odcinki, obliczać obwody, - określać położenia obiektów, - rozpoznawać symetrię, powiększać figury, kontynuować regularność w szlaczkach, w zakresie edukacji przyrodniczej uczeń: zna świat roślin i zwierząt, czyli: - prowadzi proste doświadczenia przyrodnicze, - opisuje życie w wybranych ekosystemach, - wymienia zwierzęta i rośliny, w tym egzotyczne,  zna zjawiska przyrodnicze, czyli: - wyjaśnia zależność zjawisk od pór roku, - wyjaśnia wpływ zjawisk na życie ludzi, zwierząt i roślin, w zakresie edukacji technicznej uczeń: zna środowisko techniczne, czyli: - orientuje się w sposobach wytwarzania, - rozpoznaje rodzaje maszyn i urządzeń, przedstawia pomysły, planuje kolejne czynności, dobiera materiały i narzędzia.   Niniejsza publikacja odwołuje się do wieloletnich doświadczeń Instytutu Badań Kompetencji w diagnozowaniu osiągnięć uczniów.    

 

Strony: 104, Format: 19x28 cm BIMART

 

 

 

 

wysyłka :

1 aukcja lub 1 przedmiot - poczta polska

kilka aukcji lub sztuk wysyłka kurierem

 

REGULAMIN SKLEPU NA STRONIE O MNIE

kupujesz wypełnij - formularz płacę niezależnie od formy płatności


DANE DO PRZELEWU:

P.P.H.U Najbar Mirosław

ul.Batorego 24

43-100 Tychy

ING BANK ŚLĄSKI 92 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]3990023 [zasłonięte] 247368