1. Na wszystkie produkty udzielamy gwarancji producenta, sprzedawcy.
2. W przypadku reklamacji produktu należy go zapakować w oryginalne pudełko,dołączyć wszystkie otrzymane elementy, opis problemu oraz paragon lub fakturę jako dowód zakupu.
3. Reklamowany towar należy przesłać na adres:
BMK MOTO Beata Kozań Nowa Wieś 152 14-200 Iława
4. Do paczki należy dołączyć numer konta na który odeślemy pieniądze w przypadku stwierdzenia wady towaru
5. Koszty przesyłki spoczywają na kupującym. W przypadku uzasadnionej reklamacji koszt przesyłki jest zwracany.
6. Towary reklamowane przysłane bez opisu problemu będą odsyłane w przeciągu 7 dni do kupującego.
8. W przypadku nadesłania produktu noszącego ślady użytkowania, lub bez oryginalnego opakowania reklamacje nie będą uwzględniane.
9. W przypadku towarów wadliwych (uszkodzonych) fabrycznie gwarantujemy wymianę przez nas części bądź też zwrot pieniędzy w przypadku braku magazynowego danego towaru.
10. Klient może domagać się wymiany lub reklamacji towaru do 10 dni od momentu otrzymania towaru po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym lub emailowym.
|