Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Trwałe wyniki Quint Studer-nowa

16-08-2014, 13:22
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 13.50 zł     
Użytkownik dobra34
numer aukcji: 4431902324
Miejscowość Nadma
Wyświetleń: 3   
Koniec: 16-08-2014 12:36:14

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

Kontakt
Bliższe informacje dotyczące ofert

 
tel 510-[zasłonięte]-067
[zasłonięte]@orange.pl


 
Płatność


05 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 353358
 
Wysyłka
     
Wysyłamy następnego dnia po otrzymaniu przelewu
Pakujemy w bezpieczne koperty lub pudełka


 

Trwałe wyniki

Quint Studer

 

MT Biznes 2010 rok

328 stron

książka nowa


155x225 mm


Źródłem wyników firmy nie są produkty, usługi ani konkretni pracownicy i liderzy, niezależnie od tego, jak dobrzy by oni byli. Produkty zmieniają się i ewoluują, ludzie przychodzą i odchodzą. Tym, co naprawdę umożliwia przedsiębiorstwu osiągnięcie trwałych wyników działalności w długim okresie jest wysokiej jakości przywództwo – nie przywódcy, ale właśnie przywództwo. Niezmienna doskonałość przywództwa jest kluczem do długookresowego sukcesu i rentowności. Ale jak ją osiągnąć?W książce Trwałe wyniki „Mistrz Biznesu” Quint Studer pokazuje, w jaki sposób zbudować kulturę organizacyjną promującą rozwój świetnych liderów w krótkim okresie i sprzyjającą tworzeniu mechanizmów i sposóbów myślenia będących źródłem doskonałego przywództwa w długim okresie. Studer prezentuje najskuteczniejsze praktyki przywódcze i pokazuje, jak je stosować, by osiągnąć wyższy poziom przywództwa i zwiększyć wydajność poszczególnych osób, grup i jednostek organizacyjnych przedsiębiorstwa.Metodologia przedstawiona w Trwałych wynikach stanowi realne, nadające się do natychmiastowego zastosowania rozwiązanie, umożliwiające:Ujednolicenie zachowań i reakcji liderów, gwarantujące spójność doświadczeń pracowników i klientów. Koordynowanie procesów, skutkujące zmniejszeniem zamieszania i zwiększeniem efektywności. Przekonanie przywódców do celów i wartości organizacji. Przyjęcie i doskonalenie mistrzowskich taktyk, takich jak robienie obchodów mających na celu stymulowanie wyników oraz pozytywne zarządzanie. Określenie tego, czego pracownicy potrzebują i czego chcą od przywódców oraz znalezienie sposobu dostarczenia im tego, poprawienia ich morale i zwiększenia ich osobistej odpowiedzialności. Wdrożenie obiektywnych systemów oceny, utrzymujących liderów na drodze do osiągnięcia celów organizacji i osobistej doskonałości.





produkt produkt produkt produkt produkt produkt produkt produkt produkt produkt produkt produkt produkt produkt produkt produkt produkt produkt
Oprogramowanie sStore