Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Trwałe wyniki Programowanie zachowań Quint Studer

08-06-2015, 13:00
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 28 zł     
Użytkownik libri_perfecte
numer aukcji: 5071051111
Miejscowość Wysyłkowo
Wyświetleń: 2   

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

Źródłem wyników firmy nie są produkty, usługi ani konkretni pracownicy i liderzy, niezależnie od tego, jak dobrzy by oni byli. Produkty zmieniają się i ewoluują, ludzie przychodzą i odchodzą. Tym, co naprawdę umożliwia przedsiębiorstwu osiągnięcie trwałych wyników działalności w długim okresie jest wysokiej jakości przywództwo – nie przywódcy, ale właśnie przywództwo. Niezmienna doskonałość przywództwa jest kluczem do długookresowego sukcesu i rentowności. Ale jak ją osiągnąć? W książce Trwałe wyniki „Mistrz Biznesu” Quint Studer pokazuje, w jaki sposób zbudować kulturę organizacyjną promującą rozwój świetnych liderów w krótkim okresie i sprzyjającą tworzeniu mechanizmów i sposobów myślenia będących źródłem doskonałego przywództwa w długim okresie. Studer prezentuje najskuteczniejsze praktyki przywódcze i pokazuje, jak je stosować, by osiągnąć wyższy poziom przywództwa i zwiększyć wydajność poszczególnych osób, grup i jednostek organizacyjnych przedsiębiorstwa. Metodologia przedstawiona w Trwałych wynikach stanowi realne, nadające się do natychmiastowego zastosowania rozwiązanie, umożliwiające: Ujednolicenie zachowań i reakcji liderów, gwarantujące spójność doświadczeń pracowników i klientów. Koordynowanie procesów, skutkujące zmniejszeniem zamieszania i zwiększeniem efektywności. Przekonanie przywódców do celów i wartości organizacji. Przyjęcie i doskonalenie mistrzowskich taktyk, takich jak robienie obchodów mających na celu stymulowanie wyników oraz pozytywne zarządzanie. Określenie tego, czego pracownicy potrzebują i czego chcą od przywódców oraz znalezienie sposobu dostarczenia im tego, poprawienia ich morale i zwiększenia ich osobistej odpowiedzialności. Wdrożenie obiektywnych systemów oceny, utrzymujących liderów na drodze do osiągnięcia celów organizacji i osobistej doskonałości.

 

Stron 336MT Biznes