Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Trudnosci eduk. DIAGNOZA Kinezjologia DYSLEKSJA

17-11-2014, 17:25
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 10 zł     
Użytkownik aka-com-pl
numer aukcji: 4777981083
Miejscowość Zielona Góra
Wyświetleń: 1   
Koniec: 17-11-2014 17:11:13

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2004
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Nyczaj - Drąg M. (red.) Poznawanie i pomoc dziecku z trudnościami edukacyjnym,

rok wydania: Zielona Góra 2004
ilość stron: 141

WSTĘP

CZĘŚĆ I. W stronę trafnej i rzetelnej diagnozy

1. Ofertowy styl pracy nauczyciela z dziećmi w przedszkolu okazją do poznawania ich rozwoju - Anetta Soroka-Fedorczuk

2. Możliwości gromadzenia informacji o dziecku na podstawie obserwacji jego zabaw-Agnieszka Olczak

3. Techniki projekcyjne w poznawaniu dziecka - Mirosława Nyczaj-Drąg

4. Znaczenie wczesnej diagnozy "ryzyka dysleksji" u dzieci przedszkolnych ­ Katarzyna Pydyniak

5. O najważniejszych objawach syndromu dysleksji - Aleksandra Woronowicz

6. Wspieranie dziecka w osiąganiu gotowości szkolnej - Grażyna Żarkowska

7. Metody diagnozy logopedycznej - Teresa Dzikowska

CZĘŚĆ II. Każde dziecko ma prawo do sukcesu. W poszukiwaniu skutecznej terapii

l. Metoda projektu jako terapeutyczna strategia kształcenia w pracy z dziećmi z zaburzeniami parcjalnymi - Wisława Glińska

2. Relaks i wizualizacja w postępowaniu terapeutycznym Agnieszka Nowak-Lojewska

3. Kinezjologia edukacyjna jako metoda wspierająca rozwój dziecka ­ Elżbieta Suder

4. Metoda Dobrego Startu - pedagogiczna ocena efektów stosowania metody Wanda Turewicz

5. Terapeutyczna funkcja baśni i bajek - Liliana Kniaziuk

6. Program logopedycznych badań przesiewowych jako element profilaktyki zaburzeń mowy u dzieci - Teresa Dzikowska

7. Zalety terapii pedagogicznej wspieranej techniką komputerową Ewa Nowicka

CZĘŚĆ III. Specjaliści i rodzice w trosce o dobro dziecka

l. Moje doświadczenia z prowadzenia klasy autorskiej o profilu terapeutycznym - Wiesława Martyniuk, Mirosława Rządzka

2. Podnoszenie kultury pedagogicznej rodziców warunkiem pomocy dziecku z trudnościami edukacyjnymi - Aneta Centner-Pachołek, Anna Dobrowolska

3. Oczekiwania nauczycieli wobec uczniów z trudnościami edukacyjnymi i ich konsekwencje dla rozwoju dziecka - Klaudia Błaszczyk