Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Trudne słowa - cz. 2 - gra logopedyczna [nowa]

18-01-2012, 18:23
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 17.70 zł     
Użytkownik BestselleryPL
numer aukcji: 2014721344
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 6   
Koniec: 22-01-2012 03:46:16
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Jesteśmy dystrybutorem produktów takich firm jak: G3, Gigamic, Eureka, CastPuzzle, Rubik's Cube, GIPF project, Amigo, Zoch zum Spielen , Moses, Abacus Spiele, Schmidt Spiele, DREI MAGIER SPIELE, Queen Games, Poker Range, Natural Games, Gen Four Two Games, Scrabble, Egmont Polska, Granna, Trefl, Alexander, Piatnik, Golden-Games, Speed Stacks, Toy Company, Fox Mind, Hans im Gluck, UBON, Dromader, Axel, Spielbox, Noris Spiele, Munchkin, HOBBITY i innych
Oferowany produkt dostępny jest w magazynie centralnym - wysyłka w ciągu 48-72h.

Przedmiotem aukcji jest:

Trudne słowa - cz. 2 - gra logopedyczna



  • Producent: Alexander
  • Stan produktu: nowy, oryginalnie zapakowany
  • Gatunek: gry dla dzieci
  • Rodzaj gry: edukacyjne
  • Liczba graczy: 1 - 4
  • Wiek graczy: od 5 lat
  • Czas gry: 15 - 30 min.
  • Edycja: polska
  • Instrukcja: polska
  • Wymiary pudełka: 245x205x45 mm
  • Waga pudełka: 0,2 kg
  • Pudełko zawiera: - 9 plansz, - 1 plastikowa ramka, - 1 notes, - instrukcja


Gra logopedyczna "Trudne słowa - cz. 2" ma na celu rozwój mowy dziecka w wieku przedszkolnym
i wczesnoszkolnym w zakresie poprawnego wymawiania głoski "r", w układach opozycyjnych z "l" i "j", poszerzenia słownika czynnego oraz rozwoju percepcji słuchowej. Są to istotne umiejętności
w procesie nauki mówienia, czytania i pisania. Podczas gry uczestnicy ćwiczą różnicowanie głosek,
a dodatkowo spostrzeganie, pamięć wzrokową, słuchową i koncentrację uwagi. Grę można wykorzystać do zabawy w domu z rodzicami, w szkole, w pracy terapeutycznej z logopedą.
Gracz, na którego przyszła kolej otwiera 2 klapki plastikowej tablicy. Wyraźnie wymawia nazwy odkrytych obrazków. Istotne jest, aby uczestnik wymówił je prawidłowo. Za prawidłowe samodzielne powiedzenie nazwy, gracz otrzymuje 2 punkty. Za odkrycie pary takich samych obrazków uczestnik otrzymuje dodatkowo 1 punkt. Wygrywa ten, kto zdobędzie najwięcej punktów.







Zobacz nasze pozostałe aukcje

Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

Zapraszamy serdecznie.