Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Trudne głoski (+CD) Cieszyńska Jagoda NOWA Gdańsk

12-05-2015, 16:34
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 25 zł      Najwyzsza cena licytacji: zł      Aktualna cena: 25 zł     
Użytkownik medicon-pl
numer aukcji: 5174314735
Miejscowość gdańsk
Kupiono sztuk: 6    Zostało sztuk: 14    Licytowało: 6    Wyświetleń: 132   

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

  • Masz pytania ?
  • chętnie na wszystkie odpowiemy
  • Pon - Pt od 9.00-17.00
  • telefon :
  • 58 [zasłonięte] 14
email :
[zasłonięte]@medicon.pl
godziny otwarcia :
Pon - Pt 9.00-17.00
adres :

Polskie Księgarnie Specjalistyczne S.C.

ul. Gen. Stefana

Grota-Roweckiego 4A

( boczna od kartuskiej 68 )

80-108 Gdańsk

Przedmioty wysyłamy do 72 h od momentu otrzymania wpłaty
Paczki wysyłamy

Wpłaty prosimy wykonywać za pośrednictwem allegro lub przelewem tradycyjnym.

payu

Numer konta :

ING BANK ŚLĄSKI o/Gdańsk

 

86 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]7640022 [zasłonięte] 671165

Regulamin dostępny na naszej stronie o mnie.


Słucham i uczę się mówić Trudne głoski Książka + CD

Jgoda Cieszyńska, Elżbieta Wianecka

  • Wydawca: Arson
  • Rok wydania: 2012
  • Wydanie: I
  • Ilość stron: 24
  • Oprawa: miękka
  • ISBN: [zasłonięte]978-83022-11-4


Kolejna pozycja należąca do serii logopedycznej Słucham i uczę się mówić:
Trudne Głoski


Język polski jest systemem spółgłoskowym, ma 85% spółgłosek i 15% samogłosek. Osoby uczące się języka polskiego jako drugiego lub obcego, dzieci z zaburzeniami słuchu fonemowego mają spore trudności z opanowaniem prawidłowej artykulacji niektórych głosek.
Warunkiem prawidłowej wymowy głosek jest ich właściwa percepcja, czyli odbiór słuchowy. Dla dziecka z zaburzonym słuchem foemowym głoski podobne są trudne do rozróżnienia np. c brzmi dla nich jak s, z jak s, cz jak sz, a nawet r jak l.
Dzieci dwujęzyczne mają kłopoty z prawidłową artykulacją ponieważ słuchając polskich słów "słyszą" w nich głoski drugiego języka, w którym mówią i uczą się czytać i pisać.
Nauczanie alfabetu, od czego niestety wszyscy rozpoczynają naukę języka obcego jest błędem z dwóch powodów. Przede wszystkim dzieci nie znają zasad czytania liter alfabetu i tak poznawszy litery próbują odczytywać nowe słowa. Wówczas wyraz "ser" brzmi esteer, a wyraz "jajko" brzmi jotajojotkao. Czynią tak również dorośli obcokrajowcy uczący się języka polskiego.
Drugi błąd metodyczny to próba nauczenia prawidłowej wymowy poprzez artykułowanie głosek w izolacji (czyli każdej oddzielnie) A przecież spółgłoski każdego języka nie występują samotnie, sa wymawiane w sylabach, nigdy nie słyszymy ich w izolacji.


Aby ułatwić młodszym dzieciom zapamiętywanie miejsca i sposobu artykulacji trudnych głosek przygotowano wizualizację. Rysunki pozwolą dziecku automatycznie uruchomić narządy artykulacyjne. Skojarzenia z obrazem są także skuteczną techniką w metodyce nauczania języków obcych. Książeczka Trudne głoski i dołączona do niej płytka z nagraniem sylab umożliwi prawidłową percepcję spółgłosek w sylabach. Czas trwania głosek w sylabach jest wydłużony, co daje możliwość prawidłowej percepcji dźwięków. Słuchać należy w słuchawkach, aby inne dźwięki płynące z otoczenia nie zaburzały odbioru, a także by pomóc dzieciom w koncentrowaniu uwagi na słuchaniu mowy. Optymalny czas ćwiczeń - 10 minut dziennie.