Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Tromb of Doom Drumond Park

26-02-2012, 14:28
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 29.99 zł     
Użytkownik Barbi_
numer aukcji: 2074348427
Miejscowość Walsall/United Kingdom, Wielka Brytania
Wyświetleń: 10   
Koniec: 02-02-2012, 9:31

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Wiek dziecka: 5 lat +

info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Tromb of Doom 

CzaszkaPostument

8 kluczyków

4 kobry

3 kości

5 monet

1 oko

4 kwadratowe kostki

20 kart Challenge

4 połówki map

Cel gry

Aby zwyciezyc trzeba zebrać 2 "złote" monety,  sprostać wyzwaniom i znaleźć klucz, który otwiera skrzynię.

Umieść grę na płaskiej powierzchni. Clip w przedniej części postumentu. Plug czaszkę w górnej części postumentu przez na łapach i łącznikach i delikatnie naciskając w dół wcisnac  do tych gniazd na postumencie. Upewnić się, że są 2 baterie AA w czaszce. Włączanie  czaszki - przełącznik ON / OFF znajduje sie po prawej stronie dolnej części czaszki. Następnie wyjąć wszystkie dodatkowe części z małego plastikowego woreczka. Umieśćic  je w następujący sposób, a jeśli są jakiekolwiek wątpliwości, spójrzec  na zdjęcie z tyłu pudełka.

  • Umieśćic  oko na szczycie lewej kolumny .
  • Umieśćic wszystkie 4 węże, z głową do góry, w prawej kolumnie.
  • Umieśćic  każdy kluczyk  z boku na klatkę piersiową,( jeden z nich otwiera.skarb)
  • Umieść wszystkie 5 "złotych" monet w środku. Zamknij pokrywę szkatuly .
  • "Shuffle" 8 kluczykow z czaszkami umieścić  w 8 gniazd kluczowych (4 wzdłuż każdej krawędzi postumentu).
  • Umieść 3 kości przed postumentem
  • Włóż 4 kamienie przed postument z wcięciem strony w dół.
  • Umieść 4 połówki map przed postumentem,
  • Losowo wszystkie 20 kart Challenge  umieść w stos przed postumentem. Jest to stos.

ROZGRYWKA

Najmłodszy gracz zaczyna grać i przechodzi w lewo w całej grze.

Gdy przyjdzie Twoja kolej wez pierwszą kartę z talii i podejmij wyzwanie na tej karcie. Pod koniec swojej tury odrzuc kartę twarzą do góry na stos obok stosu.

Jeśli uda ci się zarobić Challenge masz prawo wybrać  klucz aby spróbować otworzyć skrzynke ( Treasure Chest!)


Wyzwanie Maps

Shuffle 4 połówki map  umieścić je na stole przed sobą, z boku mapy w dół. Odwróć jeden z tych połówek dla każdego. Jest to element MAP, ktory musisz dopasować. Teraz z kolei na jednym z pozostałych trzech połówek mapy. Jeśli to pierwsze mecze ty przewrócił (patrz kolor ramki), to zdobyłes Challenge i zdobyłes prawo do wyboru jednego kluczyka.Jeśli połówki nie pasują do twojej tury odloz Lay cztery połówki mapę z powrotem do dołu z przodu grobu.

Wyzwanie Stones

Mix się cztery kamienie, przeznaczonych do dołu, tak, że miejsce "kamień czaszka" jest nieznane. Wybierz jeden z kamieni i odwróc. Jeśli wybrałeś "kamienną czaszkę" masz Challenge wygraną i zdobyłes prawo do wyboru kluczykow czaszki. Jeśli nie, wybierz "kamienną czaszką" swoją turę.

The Challenge of the Eye

Wykorzystuje gałki ocznej odpoczynku na szczycie lewej kolumnie. Należy poinformować pozostałych graczy, którzy do 3 Rzygacze uważasz, że przyjdzie do gałki ocznej w ramach odpoczynku. Teraz push gałki ocznej w dół w kolumnie. Gałki ocznej będą poruszać się wewnątrz ołtarza i dobiegu do odpoczynku w jednym z trzech gargulce na froncie. Jeśli przewidywane prawidłowego gargulec masz Challenge wygrał i zdobył prawo do wyboru kluczowych czaszki. Jeśli nie, twoja kolej się kończy. Delikatnie położyć gałki ocznej z powrotem na szczycie lewej kolumnie.

The Challenge of Snakes

wez jednym pociągnięciem węża z prawej kolumny. Jeśli wąż ma czerwoną końcówke ogona, jesteś zwycięzcą Challenge i zdobyłes  prawo do wyboru kluczyka czaszki. Jeśli nie, twoja kolej się kończy. Włóż weza z powrotem do prawej kolumny.

The Challenge of the Bones

Pick up trzech kości. Zanim rzucisz je przewidzieć całkowitą liczbę kości, które z ich terenu czarne kropki wyświetlane. Do wyboru są: 0, 1, 2 lub 3. Rzuć kości następnie policz liczbę punktów pokazano. Jeśli przewiduje prawo numeru, który zdobył Challenge i zdobył prawo do wyboru kluczyka- czaszki. Jeśli nie twoja kolej się kończy.

Miss Turn

Twoja kolej jest bezpośrednio nad. Włożyć kartę na stos.

1 Free Guess

Jeśli zwrócić tę kartę, należy umieścić go w twarz przed Tobą. NIE MOŻESZ używać tego dodatkowe wolne chyba aż do następnego wyzwania. Remis innej karty wyzwanie. Jeśli jest to także "1 Darmowe karty Guess" umieścić go na dole stos i przyjąć kolejną kartę z wierzchu. Rób tak, aż do odbioru zwykłej karty Challenge. Play to wyzwanie, jak zwykle.

Korzystanie z "Free Guess" Card Challenge.

W normalnej Challenge dostać się domyślić, ale jeśli masz "1 Free Guess" karty z poprzedniej turze można mieć chyba sekundy. Należy używać tylko tego drugiego odgadnąć, kiedy nie spełniają wyzwanie powodzeniem na pierwszej próbie. Jeśli go użyć, działa jak każdy inny myślę ... to dobrze i wygrać klucz czaszki, że coś źle i swoją turę. Kiedy była używana sekund odgadnąć, umieścić zarówno karty Challenge i "1Free Guess" karty na stos odkryty.

UWAGA: Jeśli wszystkie karty zostały sporządzone przed końcem rundy, stos jest zabierane i ponownie tasuje w celu utworzenia nowej talii.

KEYS SKULL

Kiedy zdobyli klucz, wygrywając Challenge, wybierz jeden z kluczy i delikatnie wsuń go do dziurki od klucza w przedniej części klatki piersiowej. NIE przekręcac kluczyka !!!!.

Jeśli czaszka chichocze i zgrzyta zębami, zwrot klucza do gniazda , Twoja kolej się kończy.

Wskazówka: każdy powinien starać się zapamiętać położenie kluczy, na które "obudzona" czaszka chichocze, tak aby nie wybierać tych kluczy w późniejszych turach.

Jeśli klucz NIE obudzi czaszki pokrywa skarbu zostanie otwarta. Weź monetę ze skarbu i zamknij pokrywe. Monete poloz przed sobą.

Na koniec rundy gry weź wszystkie 8 kluczykow z postumetu, daj je  z powrotem w gniazda po bokach postumentu. Re-shuffle Wszystkie karty Challenge (w tym wcześniej usunięte) i umieścić je z powrotem przed postumentem. Gracz na lewo od gracza, który zdobył "złote" monety rozpoczyna kolejną rundę gry.

Wygrana

Pierwszy gracz ktory zdobedzie  dwie złote monety jest zwycięzcą.

Instalacja baterii: Usunąć baterie z zabawki przed ponownym ładowaniem. Tylko ładować baterii pod nadzorem dorosłych. Nigdy nie ładować akumulatorów. Nie należy mieszać różnych typów baterii lub akumulatorów nowych i używanych. Używaj tylko AA lub ich odpowiedników Usuń wyczerpane (zużyte) baterie z zabawki. 

Gra uzyta dwukrotnie w oryginalnym  pudelku.