TROLL 1 i 2. JĘZYK DUŃSKI. TEORIA I PRAKTYKA Poziom podstawowy + poziom średnio-zaawansowany
Troll 1. Język duński teoria i praktyka. Poziom podstawowy Należy do serii: Troll Wydanie obcojęzyczne: duński Autor: Maciej Balicki Wydawnictwo: Słowo/obraz/terytoria Oprawa: Miękka Format: 21.0x28.0cm Ilość stron: 192 Wydanie: 1 Rok wydania: 2008 ISBN:[zasłonięte]978-8353-867-1 EAN: 978[zasłonięte][zasłonięte]45386 Ciężar: 0,62 kg ___________________________________________ Troll 2 Język duński teoria i praktyka. Poziom średnio zaawansowany Należy do serii: Troll Wydanie obcojęzyczne: polski, duński Autorzy: Helena Garczyńska, Maciej Balicki Wydawnictwo: Słowo/obraz/terytoria Oprawa: Miękka Format: 21.0x28.0cm Ilość stron: 190 Wydanie: 1 Rok wydania: 2011 ISBN:[zasłonięte]978-8353-064-4 EAN: 978[zasłonięte][zasłonięte]45306 Ciężar: 0,58 kg OPIS: Pierwszy w Polsce podręcznik do nauki języka duńskiego łączący dwie funkcje: teoretyczną i praktyczną. Książka zawiera szczegółowy opis podstawowych zagadnień gramatyki duńskiej, wzbogacony przykładami oraz uzupełniony licznymi ćwiczeniami. Przejrzysta struktura ułatwia korzystanie z podręcznika zarówno podczas samodzielnej pracy, jak i na kursach językowych, w szkołach i na uczelniach. Troll 2 obejmuje średnio zaawansowany poziom gramatyki języka duńskiego. Kolejne rozdziały rozwijają problematykę omówioną w pierwszej części Trolla, ale także wprowadzają nowe zagadnienia. Książka łączy funkcję teoretyczną i praktyczną – na stronach parzystych znajduje się opis poszczególnych zagadnień gramatycznych, na stronach nieparzystych zaś odnoszące się do nich ćwiczenia. Zagadnienia gramatyczne zostały wyjaśnione w języku polskim, zilustrowane licznymi przykładami i nierzadko przedstawione za pomocą schematów i tabel, tak aby nauka języka duńskiego była prosta i przyjemna. Każdy rozdział kończy się powtórkowym testem, a podsumowaniem nauki jest obszerny test obejmujący zawartość wszystkich rozdziałów. Klucz do ćwiczeń i testów, który zamyka podręcznik, pozwala zweryfikować zdobytą wiedzę.
|