Witam przeglądających moja aukcję,
mam do sprzedania piękny i nowoczesny motocykl marki Triumph Tiger Explorer 1200.
Jest on z końca roku 2012, ale jest to już model (rok modelowy 2013) !
Posiada przebieg troszkę powyżej 8200 km.
Został sprowadzony z Anglii, jest zarejestrowany i opłacony w Polsce.
Wersja Europejska !
GWARANCJA DO KOŃCA WRZEŚNIA 2014r. !
PRZED KLIKNIĘCIEM KUP TERAZ PROSZĘ O KONTAKT TELEFONICZNY
WSZELKIE PYTANIA PROSZĘ KIEROWAĆ NA [zasłonięte] @vp.pl lub 794-[zasłonięte] -311
Więcej zdjęć o większej rozdzielczości mogę wysłać na pocztę email.
NIE WYMAGA WKŁADU FINANSOWEGO!
JEŻELI KTOŚ SOBIE ŻYCZY MOŻEMY ROZEBRAĆ MOTOCYKL NA CZYNNIKI PIERWSZE W CELU OGLĘDZIN, OBEJRZENIA CZY MOTOCYKL NIE BYŁ USZKODZONY I NAPRAWIANY.
Posiada bardzo bogate oryginalne dodatkowe wyposażenie m. in.:
· oryginalne 3 kufry (przemieszczające się do 5% w czasie jazdy po zakrętach), centralny kufer posiada oryginalnie gniazdko 12V w środku
· podgrzewane manetki
· halogeny
· handbary
· gmole
· przedłużka błotnika (chlapacz)
· tank pad
· wysoką szybę turystyczną z regulacją
A ponadto posiada:
· ABS który można dezaktywować
· kontrolę trakcji z ośmiostopniową ingerencją, którą też można wyłączyć
· tempomat który świetnie sprawdza się na autostradach
· komputer pokładowy wyświetlający dosłownie wszystko
· automatyczny wyłącznik kierunkowskazów
· w pełni regulowane zawieszenie przód i tył
· regulowane siedzenie bardzo szybko i łatwo
· okleina przeciwko zadrapaniu baku
· gniazdko 12V obok stacyjki przy baku
WARTOŚĆ SAMYCH DODATKÓW TO PONAD 10000ZŁ
Motocykl posiada w 100% oryginalny przebieg, potwierdza to rocznik opon 11 tydzień 2012 obydwie takie same. Zużyte są w 60% szczególnie tylna opona, którą steruje przy mocniejszym odkręceniu kontrola trakcji włączająca się dość często.
Posiada też wady takie jak zadrapany handbar, pęknięcie na owiewce o długości 1cm, zadrapanie też na owiewce od przodu małe i małe ryski na stelażu aluminiowym, prawie niewidoczne.
Musiało komuś też coś spaść na stacyjkę i mocowanie kierownicy bo też jest tam dosłownie otarte, a na stacyjce lekkie wgniecenie i brak małego plastiku który pokazuje co jest włączone w jakiej pozycji kluczyka.
Wszystko widoczne jest dokładnie na zdjęciach. Nie wiem z czego wynikły te zadrapania i pęknięcie, bo motocykl raczej się nie przewrócił bo nic nie widać, pewnie musiał w coś wjechać niegroźnego.
Jeden kufer właśnie też z tej strony co są porysowania ma ułamany jeden uchwyt mocujący i też jest lekko przerysowany. Zostanie on jednak profesjonalnie naprawiony.
Ostatnie zdjęcie jest zdjęciem podglądowym jak motocykl wygląda z 3 oryginalnymi kuframi.
Dane techniczne:
SILNIK Typ: czterosuwowy, chłodzony cieczą Układ: trzycylindrowy, rzędowy Rozrząd: DOHC, cztery zawory na cylinder Pojemność skokowa: 1215 ccm Średnica x skok tłoka: 85 x 71,4 mm Stopień sprężania: 11:1 Moc maksymalna: 137 KM (101 kW) przy 9000 obr/min Moment obrotowy: 121 Nm przy 6400 obr/min Zasilanie: wtrysk paliwa, 46 mm Smarowanie: z mokrą miską olejową Rozruch: elektryczny Alternator: 950 W Akumulator: 12V Zapłon: z mikroprocesorem
PRZENIESIENIE NAPĘDU Silnik-sprzęgło: koła zębate Sprzęgło: wielotarczowe, mokre Skrzynia biegów: sześciostopniowa Napęd tylnego koła: wał kardana
PODWOZIE Rama: stalowa kratownica Zawieszenie przednie: teleskopowe upside-down Kayaba, 46 mm, skok 190 mm, pełna regulacja Zawieszenie tylne: monowahacz, skok 194 mm, pełna regulacja Hamulec przedni: podwójny tarczowy, 305 mm, zaciski czterotłoczkowe Nissin Hamulec tylny: tarczowy, 282 mm, zacisk dwutłoczkowy Nissin Opony przód/ tył: 110/80?19 / 150/70-17
WYMIARY I MASY Wysokość siedzenia: 840 mm Rozstaw osi: 1530 mm Kąt pochylenia główki ramy: 23,9° Masa pojazdu gotowego do jazdy z pełnym bakiem: 259 kg Zbiornik paliwa: 20 l