Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Triumph Tiger Explorer 1200 mod.2[zasłonięte]013 82km WARTO!

17-02-2014, 8:45
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 46 999 zł     
Użytkownik ula137
numer aukcji: 3942245819
Miejscowość Lubaczów
Wyświetleń: 319   
Koniec: 17-02-2014 08:20:05

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 2012
Przebieg (km): 8200
Pojemność silnika: > 1000ccm
Moc silnika (KM): 137
Rodzaj paliwa: benzyna
Rodzaj napędu: wał kardana
Kolor: Szary
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
Wyposażenie: ABS, Bagażnik, Elektryczny starter, Kufry, Podgrzewane manetki
Informacje dodatkowe: Bezwypadkowy, Sprowadzony, Zarejestrowany w Polsce
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witam przeglądających moja aukcję,

mam do sprzedania piękny i nowoczesny motocykl marki Triumph Tiger Explorer 1200.

Jest on z końca roku 2012, ale jest to już model (rok modelowy 2013) !

Posiada przebieg troszkę powyżej 8200 km.

Został sprowadzony z Anglii, jest zarejestrowany i opłacony w Polsce.

Wersja Europejska !

GWARANCJA DO KOŃCA WRZEŚNIA 2014r. !

PRZED KLIKNIĘCIEM KUP TERAZ PROSZĘ O KONTAKT TELEFONICZNY

WSZELKIE PYTANIA PROSZĘ KIEROWAĆ NA [zasłonięte]@vp.pl lub 794-[zasłonięte]-311

Więcej zdjęć o większej rozdzielczości mogę wysłać na pocztę email.

NIE WYMAGA WKŁADU FINANSOWEGO!

JEŻELI KTOŚ SOBIE ŻYCZY MOŻEMY ROZEBRAĆ MOTOCYKL NA CZYNNIKI PIERWSZE W CELU OGLĘDZIN, OBEJRZENIA CZY MOTOCYKL NIE BYŁ USZKODZONY I NAPRAWIANY.

Posiada bardzo bogate oryginalne dodatkowe wyposażenie m. in.:

· oryginalne 3 kufry (przemieszczające się do 5% w czasie jazdy po zakrętach), centralny kufer posiada oryginalnie gniazdko 12V w środku

· podgrzewane manetki

· halogeny

· handbary

· gmole

· przedłużka błotnika (chlapacz)

· tank pad

· wysoką szybę turystyczną z regulacją

A ponadto posiada:

· ABS który można dezaktywować

· kontrolę trakcji z ośmiostopniową ingerencją, którą też można wyłączyć

· tempomat który świetnie sprawdza się na autostradach

· komputer pokładowy wyświetlający dosłownie wszystko

· automatyczny wyłącznik kierunkowskazów

· w pełni regulowane zawieszenie przód i tył

· regulowane siedzenie bardzo szybko i łatwo

· okleina przeciwko zadrapaniu baku

· gniazdko 12V obok stacyjki przy baku

WARTOŚĆ SAMYCH DODATKÓW TO PONAD 10000ZŁ

Motocykl posiada w 100% oryginalny przebieg, potwierdza to rocznik opon 11 tydzień 2012 obydwie takie same. Zużyte są w 60% szczególnie tylna opona, którą steruje przy mocniejszym odkręceniu kontrola trakcji włączająca się dość często.

Posiada też wady takie jak zadrapany handbar, pęknięcie na owiewce o długości 1cm, zadrapanie też na owiewce od przodu małe i małe ryski na stelażu aluminiowym, prawie niewidoczne.

Musiało komuś też coś spaść na stacyjkę i mocowanie kierownicy bo też jest tam dosłownie otarte, a na stacyjce lekkie wgniecenie i brak małego plastiku który pokazuje co jest włączone w jakiej pozycji kluczyka.

Wszystko widoczne jest dokładnie na zdjęciach. Nie wiem z czego wynikły te zadrapania i pęknięcie, bo motocykl raczej się nie przewrócił bo nic nie widać, pewnie musiał w coś wjechać niegroźnego.

Jeden kufer właśnie też z tej strony co są porysowania ma ułamany jeden uchwyt mocujący i też jest lekko przerysowany. Zostanie on jednak profesjonalnie naprawiony.

Ostatnie zdjęcie jest zdjęciem podglądowym jak motocykl wygląda z 3 oryginalnymi kuframi.

Dane techniczne:

SILNIK
Typ: czterosuwowy, chłodzony cieczą
Układ: trzycylindrowy, rzędowy
Rozrząd: DOHC, cztery zawory na cylinder
Pojemność skokowa: 1215 ccm
Średnica x skok tłoka: 85 x 71,4 mm
Stopień sprężania: 11:1
Moc maksymalna: 137 KM (101 kW) przy 9000 obr/min
Moment obrotowy: 121 Nm przy 6400 obr/min
Zasilanie: wtrysk paliwa, 46 mm
Smarowanie: z mokrą miską olejową
Rozruch: elektryczny
Alternator: 950 W
Akumulator: 12V
Zapłon: z mikroprocesorem

PRZENIESIENIE NAPĘDU
Silnik-sprzęgło: koła zębate
Sprzęgło: wielotarczowe, mokre
Skrzynia biegów: sześciostopniowa
Napęd tylnego koła: wał kardana

PODWOZIE
Rama: stalowa kratownica
Zawieszenie przednie: teleskopowe upside-down Kayaba, 46 mm, skok 190 mm, pełna regulacja
Zawieszenie tylne: monowahacz, skok 194 mm, pełna regulacja
Hamulec przedni: podwójny tarczowy, 305 mm, zaciski czterotłoczkowe Nissin
Hamulec tylny: tarczowy, 282 mm, zacisk dwutłoczkowy Nissin
Opony przód/ tył: 110/80?19 / 150/70-17

WYMIARY I MASY
Wysokość siedzenia: 840 mm
Rozstaw osi: 1530 mm
Kąt pochylenia główki ramy: 23,9°
Masa pojazdu gotowego do jazdy z pełnym bakiem: 259 kg
Zbiornik paliwa: 20 l