Do sprzedania mam motocykl Triumph Street Triple - sprzęt absolutnie genialny, lekki, zwrotny a przy tym piekielnie mocny i dający niesamowitą przyjemność z jazdy.
Jestem pierwszym i jedynym właścicielem, motocykl krajowy, jeszcze 12m-cy gwarancji.
Motocykl jak nowy, dosłownie i w przenośni - to jedyna szansa na nabycie nowego Streeta w kultowej wersji z okrągłymi lampami.
Kilka informacji o moim motocyklu:
- przebieg 1140km i niestety praktycznie nie rośnie (przeliczyłem się z siłami co do wolnego czasu)- motocykl kupiony w Polsce u Autoryzowanego Dealera Triumpha jako całkowicie NOWY (rok produkcji 2010),- w komplecie wszystko co być z krajowym motocyklem powinno: komplet dokumentów - faktura zakupu, książka gwarancyjna, karta pojazdu, świadectwo homologacji,komplet oryginalnych kluczyków (2szt), f-ra z pierwszego przeglądu,- pojazd absolutnie bezwypadkowy - nie leżał NIGDY ani na parkingu, ani w garażu, ani na ulicy ani przy żadnej innej bzdurnie wymyślonej okazji, - pojazd absolutnie bezkolizyjny - o nic się NIGDY nie oparł, ani NIC się NIGDY o niego nie oparło czy obtarło, żadnego malowania, klejenia, szpachlowania, ploterowych naklejek czy innego dziadostwa- motocykl 100% w oryginale - żadnych akcesoryjnych dodatków (owiewka i osłony chłodnicy były w nim od nowości),- motocykl w przepięknym krwistoczerwonym kolorze (podobno czerwone są najszybsze :-))- motocykl NIGDY nie jechał w deszczu nawet przez chwilę (tzn nigdy kropla deszczu na niego nawet nie spadła), - motocykl NIGDY nie jechał z prędkością obrotową większą niż 8000obr/min - wciąż jest na dotarciu. Większość przebiegu zrobiona w temperaturze 12-20 st C. - optymalnej dla docierania i dla mnie (jazda wg mnie ma być przyjemnością - nie widzę żadnej przyjemności w jeździe w zimnie lub 30stopniowym upale),- motocykl NIGDY nie jechał inaczej niż na 2 kołach,- motocykl NIGDY nie był kierowany przez kogoś innego niż ja (jeżdzony ZAWSZE solo),- motocykl nie posiada żadnych, powtarzam ŻADNYCH uszkodzeń, wad, rys, wgnieceń ani CZEGOKOLWIEK co odróżniałoby go od stanu z dnia w którym był zakupiony,- motocykl garażowany w suchym pomieszczeniu - zawsze przykryty- motocykl za wyjątkiem oleju i filtra oleju na przeglądzie nie miał NIC wymieniane - wciąż pierwsze opony z bieżnikiem o wysokości takiej jak w dniu zakupu.- tarcze hamulcowe bez ŻADNEGO schodka- motocykl NICZYM nie różni się od nowego z salonu - gdybym go wstawił do Dealera Triumpha i przypiął cenę - NIKT nie powiedzialby, że sprzęt jest jeżdżony,- w przypadku zdecydowanego kupującego jak najbardziej wyrażam zgodę na sprawdzenie stanu motocykla i zarazem potwierdzenie wszystkiego co zostało powyżej napisane w Autoryzowanym Serwisie Triumpha.
Wydaje mi się, że nie pominąłem niczego co mogłoby interesować potencjalnego nabywcę.
Chcesz więcej zdjęć w pełnej rozdzielczości - pisz (o ile jesteś poważnie zainteresowany i cena Cię nie przeraża).
Dlaczego sprzedaje? W ciągu najbliższych kilkunastu miesięcy nia mam szans na nim pojeździć, więc może warto by znalazł równie dobrego opiekuna, który zechce mu poświęcić więcej czasu.Masz wątpliwości - dzwoń[zasłonięte]502 56-70.
Pozdrawiam i zapraszam.