Witam serdecznie
Tworzę tą aukcje z wielkim bólem serca, ponieważ człowiek różne drogi w życiu obiera a my wraz z żoną wybraliśmy tą zawiłą jak alpejskie winkle, mianowicie postanowiliśmy wyleciec do Australii by spróbować innego może lepszego życia. Tak więc pokrótce przedstawia się powód sprzedaży mojego ukochanego motocykla. Spokojnie :) aktualnie zakupiliśmy SV650 (z czasem będzie i Triumph) i nawijamy kilometry pod prąd. Przejdźmy do konkretów...
Triumph został wyprodukowany w 2012 roku i wyjechał z salonu w Szwajcarii, o ile dobrze pamiętam (nie mam ze sobą dokumentów) w Sierpniu tego samego roku. Został sprowadzony do Polski na początku 2013 roku z Europejską gwarancją producenta co owocuje tym, że motocykl jest na gwarancji jeszcze do Sierpnia tego roku. Sam motocykl jest w wersji R (lepsze hamulce i regulowane zawieszenie). Długo przed zakupem biłem się z myślami, kupić Streeta czy Speeda. Farta chciał, że miałem okazje przejechać się i jednym i drugim. Po próbie sił dwóch sprzętów wybór był oczywisty... Street jest o wiele wiele lżejszy (jakieś 40kg) co owocuje tym, że w przeliczeniu moc-waga w niczym nie odstaje od swojego większego brata. Nigdy w życiu nie jeździłem na tak lekkim i zwinnym motocyklu a mocowo potrafi naprawdę bardzoo wiele. Tak więc jeżeli stoisz przed podobnym wyborem nie zastanawiaj się!!! Znów się rozpisałem...
Teraz troszkę o moim motocyklu:
Serwisowany od początku w salonie najpierw w Szwajcarii potem przeze mnie w Warszawskim Liberty Motors. Aktualnie z tego co pamiętam motocykl ma około 10tyś przebiegu tak więc dobrze by było odwiedźić salon i wymienić olej wraz z filtrami oraz podbić książkę gwarancyjną. Sam motocykl jest wyposażony we wszystko chyba co możliwe i na wszystko oczywiście są faktury jak i rachunki. Łączny koszt dodatków to około 11tyś zł...
Poniżej specyfikacja:
-Pełen układ(nie sama końcówka) tytanowy ARROW - motocykl był strojony pod ten układ w Liberty Motors
-Akcesoryjna owiewka przód- orginalna Triumph
-migacze ledowe przód i tył Triumph
-zbiorniczek czarny przód i tył Triumph
-oploty stalowy tył i przód Triumph
-akcesoryjne lusterka streetfighter Triumph
-klamki krótkie regulowane Triumph
-mocowanie rejestracji Barracuda
-Crash Pady
-Bagnet do sprawdzania oleju Triumph
-zawieszenie wyregulowane w warszawskiej firmie LTD racign
Tak więc sami widzicie jak wiele dodatków mój motocykl posiada, sprawiają one, że nikt ale to absolutnie nikt nie przejdzie koło niego obojętnie a brzmienie wydechu przyciągnie zazdrosne spojrzenia innych użytkowników jednośladów.
Przedstawiłem motocykl w samych superlatywach jednak ma on wadę, mianowicie posiada małą wgniotkę na baku. Motocykl zakupiłem z tym defektem i tak go użytkowałem nie widzę sensu i potrzeby by to naprawiać(prawdopodobnie upadł poprzedniemu właścicielowi na lewą strone i lusterko spowodowało wgniotke). Jeżeli mój motocykl Cię zainteresował i chciałbyś go zobaczyć to nie ma najmniejszego problemu, stoi on u mojego Teścia w domu tj. miejscowość Radłów koło Tarnowa. Jeżeli chcesz czegoś więcej się dowiedzieć i masz pytania to śmiało możesz kontaktować się ze mną pod moim australijskim numerem(koszt smsa taki jak w PL) lub mailem. Jeżeli chcesz porozmawiać o motocyklu to bezproblemu mogę oddzwonić, poprostu napisz smsa lub maila że prosisz o kontakt jednak musisz pamiętać o 8h różnicy pomiędzy strefami czasowymi. Co do dokumentów wszystkie są u mojego teścia tak samo jak i umowa kupna sprzedaży z wypełnionymi przeze mnie moimi danym i ksero mojego dowodu osobistego. Motocykl ubezpieczony na rok tak samo jak i przeglad wazny jeszcze rok. Motocykl stoi niuzywany zaledwie 3 miesiace i jest regularnie odpalany przez mojego tescia.
Prosze o bezpośredni kontakt z moim teściem pod numerem tel. 602[zasłonięte]624 w celu umówienia sie na ogledziny. W przypadku checi kontaktu ze mna ponizej namiary
Mail: [zasłonięte]@gmail.com
Tel: +61 [zasłonięte][zasłonięte]46993
Dzięki za wytrwałość w czytaniu moich wypocin :)
Pozdrowienia z słonecznej Australii :)