Motocykl, który sprzedaję ma przejechane zaledwie 12000 km. TAK - dwanaście tysięcy. Przebieg jest udokumentowany - motocykl był serwisowany w Inter Motors w Warszawie (autoryzowany dealer i serwis Triumph). Jest bezwypadkowy - otarcia widoczne na zdjęciach powstały na skutek wystawiania motocykla z ciasnego pomieszczenia, w którym był garażowany.
Jest to sprzęt mocno doinwestowany - komplet oryginalnych kufrów (koszt około 4000 pln), wydechy carbonowe firmy Trident sprowadzone z Anglii (koszt około 5000 pln), komplet crash padów R&G ( koszt około 1500pln). Przednie zaciski zostały zmienione na 3 tłoczkowe z Suzuki Hayabusa (koszt około 1000pln) co znacznie poprawiło skuteczność hamowania. Jest fabryczny alarm (w tej chwili zdeaktywowany by nie rozładowywał akumulatora), fabryczny ABS, fabryczne grzane manetki, 4 szyby do wyboru (oyginał, oryginał w wersji turystycznej, MRA i Zero Gravity), carbonowy tank protector. Dodatkowo jest zamontowana instalacja pod GPS Garmin Zumo 550 (nie jest w cenie ale mogę dorzucić za dopłatą). Wspomnę jeszcze o osłonie łańcucha i tylnego koła z imitacji carbonu (koszt 600pln).
Sprzęt był zakupiony z myślą o turystycznym wykorzystaniu ale z braku czasu był użytkowany sporadycznie (oryginalne opony, łańcuch i zębatka od nowości).
Jeśli szukasz wygodnego, niezawodnego, oryginalnego, motocykla SPORTOWO - turystycznego (z naciskiem na sport) to zaręczam, że się nie zawiedziesz. Na autostradzie z kompletem kufrów motocykl osiąga bez problemów deklarowaną przez producenta prędkość 262 km/h.
Na koniec - nie jest to jakiś zakatowany grzmot po dzwonie z lipnym przebiegiem tylko sprzęt zadbany i użytkowany przez pasjonata motocykli. Nie posiada żadnych ukrytych wad technicznych ani prawnych.
Cena nie jest do negocjacji.
Nie interesuje mnie zamiana.
W razie pytań - 501[zasłonięte]743