Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Triumph Speedtriple www.motocykle.pl

12-03-2012, 9:27
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 1 000 zł     
Użytkownik kpluskmotocykle
numer aukcji: 2118900026
Miejscowość Dzierżoniów
Wyświetleń: 14   
Koniec: 14-03-2012 11:55:40

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Jak się z nami skontaktować ?

K+K Adam Kwiecień
ul. Wojska Polskiego 13a
58-200 Dzierżoniów
e-mail: [zasłonięte]@motocykle.pl
Salon: +48 74 [zasłonięte] 27
fax: +48 74 [zasłonięte] 71
Gadu-gadu: [zasłonięte]44121
Serwis: +48 [zasłonięte] 771 113

Opcje dostawy

Kurier DHL - 22zł
Poczta Polska - 22zł

K+K Adam Kwiecień
ul. Wojska Polskiego 13a
58-200 Dzierżoniów

Numer konta bankowego

mBank
76 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 625851

Aprilia Dorsoduro www.motocykle.pl

  • Zaawansowany chip tuning motocykli Triumph
  • Zmieniłeś tłumik, falują Ci obroty?? Jest rozwiązanie K+K Kwiecień motocykle!
  • Nie trzeba kupować Power commandera robimy to samo na oryginalnym module
  • Przy tuningu należy zrobić obsługę wtrysków za 100 zł
  • Należy zostawić motocykl na 2 dni
  • Gwarancja jakości i zadowolenia klienta z wykonanej usługi:)
  • ECU tuning dotyczy:
Tiger 1050
Thruxton
Speed Triple 1050
Rocket III Roadster
Daytona 675
Bonneville
Scrambler

NA CZYM POLEGA CHIP TUNING?
  • Polega na zmienianie parametrów takich jak: ( dawka paliwa, przyśpieszenie zapłonu,
zmiana map przepustnic oraz parametrów stałych takich jak moment odcięcia zapłonu)
zawartych w sterowniku silnika ECU , ECM itp.
  • Daje możliwość także eliminacji takich podzespołów jak sonda lambda, silniczka ex up, a nawet samych immobilajzerów.

DLA KOGO TO JEST?
  • Dla osób które zamontowały sportowe wydechy, sportowy filtr powietrza KN lub został przebudowany silnik
  • Denerwują Ciebie falujące wolne obroty silnika,
  • Brakuje Ci mocy,
  • Moc jest nierówno rozłożona względem obrotów silnika,
  • zapala się " Check engine" lub "FI" itp.
  • Pojazd posiada ciężki rozruch na zimnym lub ciepłym silniku 
  • Chcesz wyłączyć imobilajzer,
  • Ograniczyć moc motocykla,
  • Odblokować wersje francuskie i inne.

JAKA JEST PRZEWAGA REMAPINGU, REFLASHINGU ECU NAD MODUŁAMI TYPU POWER COMANDER?
  1. Nie ma dodatkowych pudełek
  2. Nie ma dodatkowych wiązek kabli
  3. Nie pomniejsza się schowek
  4. Jest większy zakres modyfikacji np: możliwość eliminacji immobilajzera, przesunięcie zakresu odcięcia zapłonu, wyłączenie silniczków ex up i innych
  5. Nie ogranicza modyfikacji
  6. Brak ograniczania prędkości.
W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości, a także w celu ustalenia
konkretnego terminu proszę o kontakt z naszym konsultantem.
Jeśli nie ma w naszej ofercie produktu którego szukasz koniecznie daj nam znać.
Tel. 74/[zasłonięte]831 13
GG:[zasłonięte]44121
E-mail: [zasłonięte]@motocykle.pl


http://sklep.motocykle.pl/index.php?products=product&prod_id=16786