Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Triumph Speed Triple,serwis,Fz1,Cb1000,Z1000

09-02-2015, 16:42
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 14 900 zł     
Użytkownik goracymarian (0)
numer aukcji: 5044225847
Miejscowość Pruszcz
Wyświetleń: 556   
Koniec: 09-02-2015 16:21:08

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 2005
Przebieg (km): 30
Pojemność silnika: > 1000ccm
Moc silnika (KM): 135
Rodzaj paliwa: benzyna
Rodzaj napędu: łańcuch
Kolor: Czarny
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
Wyposażenie: Elektryczny starter
Informacje dodatkowe: Bezwypadkowy, Pierwszy właściciel, Zarejestrowany w Polsce
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witam. Sprzedam motocykl który posiadam od trzech lat. Jest to oferta prywatna, a więc kupujesz z domu. Nie mam niczego do ukrycia i zgadzam się na weryfikację stanu Triumpha w dowolnym serwisie. Jak wcześniej , motocykl mam od trzech lat i czas na zmianę. Osobiście jeśli chodzi o motocykle typu NAKED to jest sprzęt który dla mnie, nie ma sobie równych. Tym którzy mają odmienne zdanie zachęcam do lektury oraz jazdy próbnej. Wiem co piszę ponieważ jest to mój ósmy motocykl którego dosiadam. Sprzęt serwisowany na bierząco, w obecnej chwili - oprócz corocznej wymiany oleju - nic nie trzeba inwestować.W zeszłym sezonie w salonie Triumpha w Rumii, wgrana została mapa od najnowszego modelu. Coś więcej na temat danych technicznych. Motocykl ma 135 koni, trzy cylindry i 110 Nm, Sprawia to iż od 0 do 150 km/h przyspiesza w takim tempie że nie spotkałem motocykla który byłby w stanie mu dotrzymać kroku poza jednym wyjątkiem. Z tą maszyną szliśmy równo - była to BMW S 1000r mojego kolegi. Dodam że BMW ma 200 koni i kosztuje 50 tyś zł. Jeżdżę z różnymi chłopakami którzy mają Hondy CBR 1000, Yamahy R1, Yamahy FZ1, Suzuki GSXR 600, Kawasaki ZX10 i każdy potwierdzi moje słowa że w przyspieszeniu 0-150 km/h Triumph to pocisk. Ma niesamowity dół, na dowód dodam że wystarczy mu 2 tyś obr/min aby wystrzelić na jednym kole. Tych mniej doświadczonych chciałbym uspokoić, ponieważ mój motocykl całą moc oddaje bardzo równo. Od dolnych obrotów do końcowych ( 10 tyś). Jest o wiele spokojnieszy od japońskich konkurentów u których przy ok 7 tyś nagle chce wyrwać ręce. Speed prowadzi się bardzo łatwo, pewnie i wygodnie. Stworzony jest do miasta ale jeśli chcesz wyskoczyć poza i nawinąć parę setek też nie ma problemu. Pozycja jest wygodna. Na autostradzie też można polecieć 240 km/h ale później będziesz czuł ból karku:). Na pocieszenie na FZ1 który ma większą owiewkę kark również boli.( prawda Krzysiu?). Na koniec powiem że motocykl jest pewny i solidny,a kostrukcja sprawdzona i doceniona. Silnik w tym modelu montowany jest nie zmiennie od 2005r do dnia dzisiejszego. Swiadczy to, że jest on bardzo solidny, bezawaryjny i niczego mu nie brakuje. Jeśli masz pytania dzwoń 515-[zasłonięte]-214