Witam wszystkich fanów adrenaliny
jeśli tu trafiłeś to znaczy, że albo kochasz nietuzinkowe i jadowite motocykle albo jesteś ciekaw cóż to takiego Triumph Speed Triple. Tym drugim szybko podpowiem, że ten trzycylindrowy streetfighter w opisach angielskich magazynów motocyklowych został ochrzczony dźwięcznym hasłem " British Bastard". Myślę iż przydomek jaki otrzymał Trumpecik wszystko wyjaśnia, ale do rzeczy. Mój angol został wyprodukowany przez szalonych Brytyjczyków w 2007r, natomiast swą zawadiacką karierę na ulicach rozpoczął w czerwcu 2008 roku.Wersja Trypelka już po liftingu ze zmienioną tylnią felgą oraz ze zmienionymi zaciskami na Brembo. Wyjechał prosto z polskiego salonu i był w jednych rękach do momentu aż nie trafił do mnie. Trypelka kupiłem w totalnym oryginale, lecz postanowiłem nadać mu jeszcze więcej indywidualizmy( a da się więcej?) niż ma sam w sobie.
Na początek zamontowałem piękne wydechy z włókna węglowego firmy DANMOTO (rewelacyjna jakość wykoania oraz dźwięk względem ceny). Po ściągnięciu oryginałów (dorzucam do moto) i założeniu akcesoryjnych nie dość, że moto straciło parę kilo na wadze ( oryginały około 8 kg natomiast danmoto niecałe 4) to jeszcze stało się zdecydowanie żwawsze a dźwięk silnika połączony z akcesoryjnymi wydechami zawstydza nawet posiadaczy ducati uzbrojonych w termignoni. Trzycylindrowy silnik wyje jak marcowy kocur, ryczy jak głodny tygrys, a podczas jazdy z zamkniętym gazem donośnie łomocze, wzbudzając strach wśród przechodniów.
Skoro moto już ma przelot spalin taki jak powinien mieć to warto aby złapało oddech. Więc idąc za ciosem zamontowałem sportowy filtr powietrza K&N. Teraz to dopiero jazda :).
Seryjne lusterka, które psuły efekt poszły do wora a ich następcami stały się unikatowe lusterka montowane w kierownicę (bez obaw wszystko widać).
Seryjne klamki podzieliły los lusterek i na ich miejsce przyszły krótkie regulowane dźwignie.
Trypel dostał nowe opony Michelin Power One (mają 1000km za sobą)
Zostały zamontowane crash pady aby nie popsuć pewnego dnia urody tego łobuza
Aby zwiększyć czucie i polepszyć prowadzenie w zakrętach zamontowałem małe stompgripy na bak
Napęd Dida wzmocniony z zębatkami Sunstara założony na początku sezonu
Stalowy oplot na przodzie i tyle wraz z klockami EBC oraz zaciskami Brembo zatrzymają nas dosłownie w miejscu
Myślę, że mój egzemplarz stanowi naprawdę fajną ofertę dla kogoś kto szuka wrażeń oraz indywidualizmu. Gwarantuję, że wygląd Triumpha (monowahacz i ta felga ♥) sprawi, że poczujecie się wyjątkowo poprzez zazdrosne spojrzenia ludzi.
Moto jest gotowe do latania co zresztą widać na zdjęciach (ostatnio odwiedziliśmy Czechy).
Po więcej pytań zapraszam pod nr. tel 791-[zasłonięte]-906