Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

TRIUMPH LIGHT SENSATION HIGHWAIST SKIRT 40 ( L )

12-06-2015, 13:28
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 29 zł     
Użytkownik _xanadu_
numer aukcji: 5352176109
Miejscowość Deszczno
Wyświetleń: 25   

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Rozmiar: 40 (L)
Kolor: Odcienie żółtego i złota
Marka: Triumph
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

Email: [zasłonięte]@onet.pl

 

tel. 783 [zasłonięte] 134

 

 

 

Przed dokonaniem zakupu proszę o zapoznanie się z zasadami umieszczonymi

na stronie "O mnie".


 

Rozliczenie aukcji poprzez system płatności PayU, przelewem na rachunek bankowy lub przesyłka za pobraniem.


 

W ciągu 48 godzin od zakończenia aukcji (pobranie) lub otrzymaniu wpłaty (przelew)

 

 

W przypadku zakupu na kilku aukcjach do 5 szt. koszty przesyłki są takie same jak w przypadku zakupu jednej sztuki. 


 

 


Półhalka (spódniczka) z wysokim stanem modelująca / korygująca / wyszczuplająca

TRIUMPH model LIGHT SENSATION HIGWAIST SKIRT

LIGHT SENSATION® - unikatowa innowacyjna formuła oddychającego materiału z nawilżającymi skórę kapsułkami aloesu (Aloe Vera), utrzymująca swej właściwości nawet po 100 praniach

Kolor: ŻÓŁTY / YELLOW ( 1408 )
odcień na zdjęciu ( ostatnim ) wyszedł nieco jaśniejszy niż w rzeczywistości 

Rozmiar: EUR 40 ( L ) / UK 12
szerokość w pasie bez rozciągania 36 cm / po rozciągnięciu około 56-57 cm / długość całkowita 49 cm 

Materiał: poliamid ( nylon ) 53% / elastan 47%

Silikonowe paski podtrzymujące w pasie oraz na dolnym brzegu

Stan: NOWA z kompletem metek ( outlet )






Zapraszam na moje pozostałe aukcje

Zobacz nasze pozostałe aukcje: Panelealle

Komentarze

Strona "o mnie"Wszystkie aukcje

Panelealle  galerie przedmiotow

 

Wszystkie zamieszczone w ofercie nazwy i znaki towarowe są własnością prezentowanych firm i użyte zostały w celu jednoznacznej identyfikacji produktów, podkreślenia ich wartości oraz wysokich walorów użytkowych.