Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

triumf i klęska dot.comów

19-10-2014, 22:57
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 29 zł      Aktualna cena: 24.90 zł     
Użytkownik Paulinho
numer aukcji: 4686026178
Miejscowość Mińsk Mazowiecki
Wyświetleń: 1   
Koniec: 19-10-2014 22:49:05

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Waga (z opakowaniem): 1.00 [kg]
Okładka: twarda
Rok wydania (xxxx): 2000
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

To już wiesz: Internet jest nowym, rewolucyjnym, interaktywnym medium. Ale może nie wiesz, że jest też pułapką dla naiwnych. Przy odrobinie starań Internet może być idealnym workiem bez dna, sposobem na wyrzucenie w błoto milionów, które powierzyli Ci inwestorzy i klienci. Wystarczy zlekceważyć 11 NIEZMIENNYCH PRAW BUDOWANIA INTERNETOWEJ MARKI.
Z tej książki dowiesz się, dlaczego:
@ Internet może być dla Twojej firmy albo rynkiem, albo środkiem przekazu, ale nie jednym i drugim naraz
@ w Sieci są tylko dwa rodzaje firm - szybkie i martwe
@ gdy konsument wchodzi w interakcję z reklamą, wyrzuca ją do kosza
@ nazwa rodzajowa jest dla internetowej marki pocałunkiem śmierci.