Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Triumf i klęska dot.comów

19-01-2012, 14:11
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 35 zł     
Użytkownik marqoni35
numer aukcji: 2033887598
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 7   
Koniec: 12-01-2012 20:51:38

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Okładka: twarda
Rok wydania (xxxx): 2000
Kondycja: bez śladów używania
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Triumf i klęska dot.comów

 

Triumf i klęska dot.comów

kontakt
email: marek_[zasłonięte]@tlen.pl
telefon: 509 [zasłonięte] 554
płatności
# PayU
# Przelew na konto:
31 1090 [zasłonięte] 1[zasłonięte]8410001 [zasłonięte] 102476
lub
98 1090 [zasłonięte] 1[zasłonięte]8410001 [zasłonięte] 180243
W tytule proszę podać nr aukcji oraz nick z Allegro
dodatkowe dane do przekazu wysyłam mailowo lub sms'em
wysyłka
List polecony priorytetowy 0 zł
Wysyłka w ciągu 2 dni roboczych od chwili dokonania przelewu.
regulamin
Przed licytacją, proszę zapoznać się z regulaminem na stronie O mnie
udanych zakupów :)
informacja dla Kupujacych:  
Kupujący z Warszawy mają możliwość bezpośredniego odbioru towaru w okolicach linii Metra. Najchętniej na stacji Ratusz Arsenał w godzinach popołudniowych. W weekendy jestem dostępmy cały dzień. Proszę uprzednio o kontakt z potwierdzeniem spotkania.
   
opis stanu przedmiotu:  
Przedmiot używany. Stan bardzo dobry, po jednokrotnym czytaniu
   
co to właściwie jest?  
Książka w formacie kieszonkowym o tematyce ekonomicznej traktująca o marketingu internetowym.
   
dane wydawnicze:  
Pełen tytuł:
Triumf i klęska dot.comów. 11 niezmiennych praw budowania internetowej marki

Autorzy: Al Ries, Laura Ries
Tłumaczenie: Jarosław Sawicki
Wydawnictwo: Prószyński i S-ka
Kategoria: Literatura faktu, historia
ISBN: 83-7255-668-7
Tytuł oryginału: The 11 Immutable Laws of Internet Branding
Data wydania: 30.11.2000
Format: 132mm x 185mm
Liczba stron: 208
Oprawa: twarda
Cena z okładki: 39,00 zł 
   
notka o książce:  
z 4 strony okładki:
To już wiesz: Internet jest nowym, rewolucyjnym, interaktywnym medium. Ale może nie wiesz, że jest też pułapką dla naiwnych. Przy odrobinie starań Internet może być idealnym workiem bez dna, sposobem na wyrzucenie w błoto milionów, które powierzyli Ci inwestorzy i klienci. Wystarczy zlekceważyć 11 NIEZMIENNYCH PRAW BUDOWANIA INTERNETOWEJ MARKI.
Z tej książki dowiesz się, dlaczego:
@ Internet może być dla Twojej firmy albo rynkiem, albo środkiem przekazu, ale nie jednym i drugim naraz
@ w Sieci są tylko dwa rodzaje firm - szybkie i martwe
@ gdy konsument wchodzi w interakcję z reklamą, wyrzuca ją do kosza
@ nazwa rodzajowa jest dla internetowej marki pocałunkiem śmierci.
 
informacje dodatkowe  
świetnie się czyta :) + darmowa wysyłka! 
   
fotografia przedmiotu  

po kliknięciu otworzy się bezpośrednia strona z powiększeniem obrazka

Triumf i klęska dot.comów

o mnie mail moje aukcje czasopisma komiksy ksiazki