Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie.
OK
Polityka Prywatności
Zaakceptuj i zamknij X
DARMOWE ARCHIWUM ALLE
Strona główna
Kategorie
Kontakt
Szukaj:
Archiwum Alle
>
Książki i Komiksy
>
Książki naukowe i popularnonaukowe
>
Biznes, nauki ekonomiczne
>
Marketing
Triumf i klęska dot.comów
19-01-2012, 14:11
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz:
35
zł
Użytkownik
marqoni35
numer aukcji:
2033887598
Miejscowość
Warszawa
Wyświetleń:
7
Koniec:
12-01-2012, 20:51
Dodatkowe informacje:
Stan:
Używany
Okładka:
twarda
Rok wydania (xxxx):
2000
Kondycja:
bez śladów używania
Język:
polski
Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie.
Triumf i klęska dot.comów
Triumf i klęska dot.comów
kontakt
email: marek_
[zasłonięte]
@tlen.pl
telefon: 509
[zasłonięte]
554
płatności
# PayU
# Przelew na konto:
31 1090
[zasłonięte]
1
[zasłonięte]
8410001
[zasłonięte]
102476
lub
98 1090
[zasłonięte]
1
[zasłonięte]
8410001
[zasłonięte]
180243
W tytule proszę podać nr aukcji oraz nick z Allegro
dodatkowe dane do przekazu wysyłam mailowo lub sms'em
wysyłka
List polecony priorytetowy
0 zł
Wysyłka w ciągu 2 dni roboczych od chwili dokonania przelewu.
regulamin
Przed licytacją, proszę zapoznać się z regulaminem na stronie O mnie
udanych zakupów :)
informacja dla Kupujacych:
Kupujący z Warszawy mają możliwość bezpośredniego odbioru towaru w okolicach linii Metra. Najchętniej na stacji Ratusz Arsenał w godzinach popołudniowych. W weekendy jestem dostępmy cały dzień. Proszę uprzednio o kontakt z potwierdzeniem spotkania.
opis stanu przedmiotu:
Przedmiot używany. Stan bardzo dobry, po jednokrotnym czytaniu
co to właściwie jest?
Książka w formacie kieszonkowym o tematyce ekonomicznej traktująca o marketingu internetowym.
dane wydawnicze:
Pełen tytuł:
Triumf i klęska dot.comów. 11 niezmiennych praw budowania internetowej marki
Autorzy:
Al Ries, Laura Ries
Tłumaczenie: Jarosław Sawicki
Wydawnictwo: Prószyński i S-ka
Kategoria: Literatura faktu, historia
ISBN: 83-7255-668-7
Tytuł oryginału: The 11 Immutable Laws of Internet Branding
Data wydania: 30.11.2000
Format: 132mm x 185mm
Liczba stron: 208
Oprawa:
twarda
Cena z okładki: 39,00 zł
notka o książce:
z 4 strony okładki:
To już wiesz: Internet jest nowym, rewolucyjnym, interaktywnym medium. Ale może nie wiesz, że jest też pułapką dla naiwnych. Przy odrobinie starań Internet może być idealnym workiem bez dna, sposobem na wyrzucenie w błoto milionów, które powierzyli Ci inwestorzy i klienci. Wystarczy zlekceważyć 11 NIEZMIENNYCH PRAW BUDOWANIA INTERNETOWEJ MARKI.
Z tej książki dowiesz się, dlaczego:
@ Internet może być dla Twojej firmy albo rynkiem, albo środkiem przekazu, ale nie jednym i drugim naraz
@ w Sieci są tylko dwa rodzaje firm - szybkie i martwe
@ gdy konsument wchodzi w interakcję z reklamą, wyrzuca ją do kosza
@ nazwa rodzajowa jest dla internetowej marki pocałunkiem śmierci.
informacje dodatkowe
świetnie się czyta :) + darmowa wysyłka!
fotografia przedmiotu
po kliknięciu otworzy się bezpośrednia strona z powiększeniem obrazka