kontakt |
email: marek_[zasłonięte]@tlen.pl telefon: 509 [zasłonięte] 554 |
płatności |
# PayU # Przelew na konto: 31 1090 [zasłonięte] 1[zasłonięte]8410001 [zasłonięte] 102476 lub 98 1090 [zasłonięte] 1[zasłonięte]8410001 [zasłonięte] 180243 W tytule proszę podać nr aukcji oraz nick z Allegro dodatkowe dane do przekazu wysyłam mailowo lub sms'em |
wysyłka |
List polecony priorytetowy 0 zł Wysyłka w ciągu 2 dni roboczych od chwili dokonania przelewu. |
regulamin |
Przed licytacją, proszę zapoznać się z regulaminem na stronie O mnie |
udanych zakupów :) |
|
|
informacja dla Kupujacych: |
|
Kupujący z Warszawy mają możliwość bezpośredniego odbioru towaru w okolicach linii Metra. Najchętniej na stacji Ratusz Arsenał w godzinach popołudniowych. W weekendy jestem dostępmy cały dzień. Proszę uprzednio o kontakt z potwierdzeniem spotkania. |
|
|
opis stanu przedmiotu: |
|
Przedmiot używany. Stan bardzo dobry, po jednokrotnym czytaniu |
|
|
co to właściwie jest? |
|
Książka w formacie kieszonkowym o tematyce ekonomicznej traktująca o marketingu internetowym.
|
|
|
dane wydawnicze: |
|
Pełen tytuł: Triumf i klęska dot.comów. 11 niezmiennych praw budowania internetowej marki
Autorzy: Al Ries, Laura Ries Tłumaczenie: Jarosław Sawicki Wydawnictwo: Prószyński i S-ka Kategoria: Literatura faktu, historia ISBN: 83-7255-668-7 Tytuł oryginału: The 11 Immutable Laws of Internet Branding Data wydania: 30.11.2000 Format: 132mm x 185mm Liczba stron: 208 Oprawa: twarda Cena z okładki: 39,00 zł |
|
|
notka o książce: |
|
z 4 strony okładki: To już wiesz: Internet jest nowym, rewolucyjnym, interaktywnym medium. Ale może nie wiesz, że jest też pułapką dla naiwnych. Przy odrobinie starań Internet może być idealnym workiem bez dna, sposobem na wyrzucenie w błoto milionów, które powierzyli Ci inwestorzy i klienci. Wystarczy zlekceważyć 11 NIEZMIENNYCH PRAW BUDOWANIA INTERNETOWEJ MARKI. Z tej książki dowiesz się, dlaczego: @ Internet może być dla Twojej firmy albo rynkiem, albo środkiem przekazu, ale nie jednym i drugim naraz @ w Sieci są tylko dwa rodzaje firm - szybkie i martwe @ gdy konsument wchodzi w interakcję z reklamą, wyrzuca ją do kosza @ nazwa rodzajowa jest dla internetowej marki pocałunkiem śmierci. |
|
informacje dodatkowe |
|
świetnie się czyta :) + darmowa wysyłka! |
|
|
|
fotografia przedmiotu |
|
po kliknięciu otworzy się bezpośrednia strona z powiększeniem obrazka
|
|
|