Co to jest Skki Trikke? Przede wszystkim jest to zimowe wyposażenie dla każdego. Nie mają znaczenia umiejętności, wzrost czy wiek. Polecany jest dla każdego od 13 roku życia. Regulowana kierownica i szerokie platformy pozwalają na jazdę każdemu. Jeden służyć może nieograniczonej ilości ludzi. Nie ma tu specjalnych wiązań narciarskich i nie potrzeba zakładać specjalnych butów. W zwykłych zimowych czy trekkingowych butach staje się i bezpiecznie jeździ na każdym stoku narciarskim. Nauka jazdy trwa pół stoku a drugie pół to już jest przyjemność z jazdy. Mówię tu o laiku narciarskim, bo narciarz to staje i jeździ! Po godzinie jazdy jeździec ma łokieć i kolano na śniegu. Super bezpieczny i pewny carving. Bardzo łatwo kontroluje się kierunek jazdy i prędkość dlatego, że nie martwimy się czy nam się tutaj rozjadą nogi jak w nartach. Rama trzyma narty w odpowiednim pochyleniu i kierunku dlatego łatwo manewrować i utrzymywać jazdę w idealnym skręcie, bez żadnej utraty płynności skrętu.
Trikke to doskonały sprzęt do wypożyczalni, ośrodków, szkół zimowych czy hoteli i pensjonatów. Jeden może służyć bardzo wielu osobom. Nie muszą mieć rozmiarów, wielkości, długości czy sztywności jak ma to miejsce w nartach i butach do nich. Trikke składa się w sekundę i chowa do bagażnika samochodu czy do pomieszczenia wypożyczalni. Składanie jest o wiele szybsze niż zdjęcie jednego buta narciarskiego. Po złożeniu ma wielkość gitary i mieści się w torbie, wraz z krótkimi nartami. Sprytne i bardzo łatwe.
Wywrócenie się jest bardzo trudne, ja mówię tak: na nartach trzeba być mistrzem by się nie przewrócić a na Trikke Skki trzeba być mistrzem by się przewrócić. Ale gdy to się zdarzy to nie ma możliwości sobie cokolwiek zrobić bo człowiek nie jest niczym przypięty do sprzętu. Po prostu odskakuje, odrzuca Skki. Nie ma wiązań, ciężkich butów, nie ma co złamać nogi czy uszkodzić kolan.
Ten model jest tak zaprojektowany że bez problemu stawiamy narty prawie pod kątem 90 do śniegu. Mając cały czas kontrolę jazdy. A z racji, że podczas jazdy w 50% pracują nogi i w 50% pracują górne części ciała ( krawędź trzymamy poprzez kierownicę a nie jak w nartach poprzez skręt stawu kolanowego ) to nie ma takiego zmęczenia podczas jazdy. Można dwa razy więcej jeździć niż narciarze bądź dwa razy szybciej ( średnia prędkość przejazdu) przy tym samym zmęczeniu. No i kolana i nogi nie mdleją. To jest ważna zaleta w aspekcie bezpieczeństwa dla jedno tygodniowych sympatyków sportów zimowych co dopiero wstali zza biurka.
W Europie Zachodniej, w krajach alpejskich stary model kosztuje 900 €, a u nas NOWY model 2010 kosztuje tylko 3249 zł brutto. Cena jak za komplet sprzętu narciarskiego a biorąc pod uwagę zalety jest to tańsze. Swoboda na stoku, brak bólu nóg od butów narciarskich, nie potrzeba wydawać pieniędzy na instruktorów jazdy, szkolić wiele lat technikę, jeden może służyć wielu osobom ( w rodzinie, kolegom, znajomym, w wypożyczalni). No i naprawdę oszczędza się stawy kolanowe jeżdżąc na Skki. Wielu by dało dużo pieniędzy by nie mieć kontuzji narciarskich jakich się nabawili na nartach. Wtedy koszty są ogromne
Specyfikacja:
waga: 15.4 kg
długość 190 cm
wysokość 122 cm
szerokość 66 cm
carvingowe narty komórkowe z rdzeniami drewnianymi
rama : aluminium 6061 TSKKI
wykończenie: malowanie epoksydowe
wiek jeźdźca: 13+
kolor: srebrna rama z czarno/czerwonymi dodatkami
wytrzymały, składany
W RAZIE PYTAŃ DZWOŃ
+ 48 /22/ 22 44 301
NA INNYCH AUKCJACH DOSTĘPNE
INNE Modele i kolory