Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

TRIBES VENGEANCE PL i MEDIEVAL LORDS PL i CONFLICT

18-01-2012, 16:25
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Użytkownik at777
numer aukcji: 2002854147
Miejscowość Iława
Wyświetleń: 25   
Koniec: 15-01-2012 22:48:03
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

WITAM NA MOJEJ AUKCJI!!!

NA TEJ AUKCJI MAM DO SPRZEDANIA ZNAKOMITE GRY

JAKIMI SĄ
TRIBES - VENGEANCE (PL), CONFLICT - GLOBAL STORM (ANG) oraz MEDIEVAL LORDS - BUDUJ, BROŃ, ZDOBYWAJ (PL) NOŚNIK 1xDVD


ICH STAN UWAŻAM ZA BARDZO DOBRY

GRY INSTALUJĄ SIĘ I CHODZĄ BEZ NAJMNIEJSZYCH PROBLEMÓW

OPIS GRY: TRIBES - VENGEANCE (polska wersja) - jest następną odsłoną cyklu trójwymiarowych gier wieloosobowych, zapoczątkowanego w 1998 roku. Opracowaniem produktu zajęli się projektanci, którzy stworzyli wcześniej m.in. Freedom Force i drugą edycję System Shock. Warstwa fabularna ponownie przenosi nas do futurystycznego świata, ale akcja osadzona została 300-500 lat przed wydarzeniami z pierwszej części sagi. Mamy zatem okazję poznać genezę tytułowych plemion i ujrzeć wcześniejszy stopień rozwoju cywilizacji.

Tym razem oprócz bardzo rozbudowanej opcji multiplayer, developerzy wprowadzili również pełnowartościowy tryb single-player. Stanowi on nie tylko „przedsionek” (trening) zabawy sieciowej, ale także znakomitą autonomiczną formę rozrywki indywidualnej. Użytkownik śledzi tu losy pięciu bohaterów (m.in. szlachetnie urodzona Julia i jej matka), rzuconych w sam środek galaktycznego konfliktu. Warto zauważyć, iż sposób narracji nawiązuje do filmów pokroju Pulp Fiction.

Natomiast renderowaniem oprawy wizualnej zajmuje się ulepszona wersja „silnika” Unreal Warfare, zastosowanego np. w Tom Clancy’s Splinter Cell i Unreal II: The Awakening. Autorzy postarali się o zachowanie realistycznej mimiki twarzy postaci oraz zaimplementowali widowiskowe efekty specjalne i zaawansowany model fizyczny. Ponadto w procesie developingu uczestniczył Michael „KineticPoet” Johnston – człowiek odpowiedzialny za powstanie Team Rabbit 2, czyli jednej z najlepszych modyfikacji gry Tribes 2.


CONFLICT - GLOBAL STORM (ang) - to czwarta część popularnej serii, której poprzednie odsłony traktowały o wojnie w rejonie Zatoki Perskiej (dwa pierwsze epizody) oraz o interwencji zbrojnej Stanów Zjednoczonych w Wietnamie z lat 1[zasłonięte]966-19. Tym razem trafiamy na pole walki z początku XXI wieku, a do boju wkraczają ponownie bohaterowie, znani z Conflict: Desert Storm i Conflict: Desert Storm II – Back to Baghdad, czyli Bradley, Connors, Jones i Foley. Jednakże ten ostatni otrzymuje status zaginionego w akcji po udanej wrogiej zasadzce i musi go zastąpić kobieta imieniem Carrie Sherman, specjalizująca się w obsłudze karabinu snajperskiego.

Standardowa kampania dla pojedynczego gracza składa się z czternastu rozbudowanych zadań militarnych, zlokalizowanych w przeróżnych zakątkach globu ziemskiego. Pomiędzy poszczególnymi poziomami umieszczono scenki przerywnikowe, gwarantujące należytą spójność fabularną i przywodzące na myśl najlepsze kinowe filmy wojenne. Ponadto z dialogów, prowadzonych przez czwórkę głównych bohaterów w trakcie misji, dowiadujemy się o pozostałych wątkach scenariusza. Warto zauważyć, że podczas zabawy wieloosobowej za pośrednictwem Internetu istnieje opcja głosowej komunikacji z innymi użytkownikami.

Developerzy postanowili wykonać w kontekście gry Conflict: Global Terror znaczący skok jakościowy w stosunku do jej poprzedniczek. Przygotowano zatem przede wszystkim zupełnie nowy „silnik” graficzny, oferujący mnóstwo zaawansowanych efektów wizualnych – m.in. dynamiczne oświetlenie, sugestywne eksplozje i bardzo szczegółowe postaci (można zaobserwować nawet ruch gałek ocznych). Zadowalający poziom realizmu zapewnia natomiast dopracowany model fizyczny (w przypadku ludzi obowiązuje system tzw. szmacianej lalki, znany np. z Painkiller) oraz zbiór algorytmów, odpowiedzialnych za funkcjonowanie Sztucznej Inteligencji towarzyszy broni i przeciwników.


MEDIEVAL LORDS - BUDUJ, BROŃ, ZDOBYWAJ (polska wersja) - strategia ekonomiczna, w której gracz staje przed obowiązkiem zarządzania średniowiecznym miastem. Musi dbać o prawidłowy rozwój metropolii obejmujący warstwę ekonomiczną i technologiczną (polityka wewnętrzna), a także bronić jej przed atakami sąsiadów.

Kluczem do sukcesu jest odpowiednie wykorzystywanie okolicznych terenów, które równie dobrze mogą pełnić funkcje obronne, jak i czysto ekonomiczne. Przykładowo, miasto zbudowane na wzgórzu ma znacznie większe szanse w odpieraniu ataków wrogich armii, ale rozwiązanie to znacznie ogranicza możliwości jego przyszłej rozbudowy. Same bitwy wymagają posuwania się do określonych działań: należy zadbać o ewakuację ludności, przygotować siły obronne, można również wyburzyć okoliczne mosty, tak aby wrogie armie miały utrudniony dostęp do miejsca, w którym zlokalizowano miasto. Gracz może postawić wiele typów budowli obronnych, wśród których nie mogło zabraknąć kilku rodzajów murów i wież ostrzegawczych.

Istotną rolę w trakcie zabawy odgrywa regularne zaspokajanie potrzeb mieszkańców, którzy w przypadku nie spełniania stawianych żądań mogą opuścić zbudowane przez gracza miasto w poszukiwaniu ciekawszych miejsc do osiedlenia. Sporym ułatwieniem są wskaźniki służące do monitorowania aktualnych potrzeb mieszkańców miasta, które podzielone na sześć grup: woda, żywność, spokój, zdrowie, obronność i tzw. „social”. Gracz musi w rozsądny sposób zaplanować rozbudowę miasta, tak aby nie utrudniać mieszkańcom dostępu do ważnych obiektów, ale i jednocześnie zachować spore pole do popisu przy ewentualnej obronie metropolii.

Zabawa została zaprezentowana w trójwymiarowym otoczeniu, które obejmuje projekty różnych obiektów, budynków, poszczególnych mieszkańców, itp. Ulice miasta są poprzecinane uliczkami, a budynki, które przy nich stoją można przeważnie upgrade'ować. Zadbano również o realistyczną wizualizację uszkodzeń obiektów, które po odparciu wrogich ataków należy oczywiście zreperować, a także zmianę wystroju miasta przy awansach na kolejne poziomy technologiczne. Gracz ma pełną dowolność w stawianiu konstrukcji, jedynym ograniczeniem są surowce potrzebne do ich postawienia.


ORYGINALNE GRY DOŁĄCZONE DO CZASOPISMA CD ACTION NR. 2/2007


ZAPRASZAM DO LICYTACJI BO ZA TĘ CENĘ NIE DOSTANIESZ GIER W TAKIM STANIE NA INNEJ AUKCJI.

UWAGA!!! EKSPRESOWA I NAJTAŃSZA WYSYŁKA! GRĘ WYSYŁAM W TEN SAM DZIEŃ W KTÓRYM
ODNOTUJĘ WPŁATĘ NA KONCIE A NAJPÓŹNIEJ W NASTĘPNYM.
(ZAMAWIAJĄC WIĘCEJ NIŻ JEDNĄ GRĘ PŁACISZ TYLKO RAZ ZA WYSYŁKĘ I TO PO CENIE TAK JAKBYŚ ZAMAWIAŁ TYLKO JEDNĄ GRĘ!!!)

ZAPRASZAM TAKŻE NA INNE MOJE AUKCJE NA KTÓRYCH SPRZEDAJĘ DOSKONAŁE GRY W NAJNIŻSZYCH CENACH - SPRAWDŹ BO WARTO:)

PYTANIA?
GG: 11[zasłonięte]437
TEL: 609[zasłonięte]114
MAIL: [zasłonięte]@WP.PL



TRIBES VENGEANCE PL i MEDIEVAL LORDS PL i CONFLICT