Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

TRIBES VENGEANCE PL i MEDIEVAL LORDS PL + GRA

30-05-2012, 16:56
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 1 zł     
Użytkownik at777
numer aukcji: 2318787699
Miejscowość Iława
Wyświetleń: 16   
Koniec: 01-06-2012 14:25:27

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Wersja językowa gry: Polska
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

WITAM NA MOJEJ AUKCJI!!!

NA TEJ AUKCJI MAM DO SPRZEDANIA ZNAKOMITE GRY

JAKIMI SĄ
TRIBES - VENGEANCE (PL), CONFLICT - GLOBAL STORM (ANG) oraz MEDIEVAL LORDS - BUDUJ, BROŃ, ZDOBYWAJ (PL) NOŚNIK 1xDVD


ICH STAN UWAŻAM ZA BARDZO DOBRY

GRY INSTALUJĄ SIĘ I CHODZĄ BEZ NAJMNIEJSZYCH PROBLEMÓW

OPIS GRY: TRIBES - VENGEANCE (polska wersja) - jest następną odsłoną cyklu trójwymiarowych gier wieloosobowych, zapoczątkowanego w 1998 roku. Opracowaniem produktu zajęli się projektanci, którzy stworzyli wcześniej m.in. Freedom Force i drugą edycję System Shock. Warstwa fabularna ponownie przenosi nas do futurystycznego świata, ale akcja osadzona została 300-500 lat przed wydarzeniami z pierwszej części sagi. Mamy zatem okazję poznać genezę tytułowych plemion i ujrzeć wcześniejszy stopień rozwoju cywilizacji.

Tym razem oprócz bardzo rozbudowanej opcji multiplayer, developerzy wprowadzili również pełnowartościowy tryb single-player. Stanowi on nie tylko „przedsionek” (trening) zabawy sieciowej, ale także znakomitą autonomiczną formę rozrywki indywidualnej. Użytkownik śledzi tu losy pięciu bohaterów (m.in. szlachetnie urodzona Julia i jej matka), rzuconych w sam środek galaktycznego konfliktu. Warto zauważyć, iż sposób narracji nawiązuje do filmów pokroju Pulp Fiction.

Natomiast renderowaniem oprawy wizualnej zajmuje się ulepszona wersja „silnika” Unreal Warfare, zastosowanego np. w Tom Clancy’s Splinter Cell i Unreal II: The Awakening. Autorzy postarali się o zachowanie realistycznej mimiki twarzy postaci oraz zaimplementowali widowiskowe efekty specjalne i zaawansowany model fizyczny. Ponadto w procesie developingu uczestniczył Michael „KineticPoet” Johnston – człowiek odpowiedzialny za powstanie Team Rabbit 2, czyli jednej z najlepszych modyfikacji gry Tribes 2.


CONFLICT - GLOBAL STORM (ang) - to czwarta część popularnej serii, której poprzednie odsłony traktowały o wojnie w rejonie Zatoki Perskiej (dwa pierwsze epizody) oraz o interwencji zbrojnej Stanów Zjednoczonych w Wietnamie z lat 1[zasłonięte]966-19. Tym razem trafiamy na pole walki z początku XXI wieku, a do boju wkraczają ponownie bohaterowie, znani z Conflict: Desert Storm i Conflict: Desert Storm II – Back to Baghdad, czyli Bradley, Connors, Jones i Foley. Jednakże ten ostatni otrzymuje status zaginionego w akcji po udanej wrogiej zasadzce i musi go zastąpić kobieta imieniem Carrie Sherman, specjalizująca się w obsłudze karabinu snajperskiego.

Standardowa kampania dla pojedynczego gracza składa się z czternastu rozbudowanych zadań militarnych, zlokalizowanych w przeróżnych zakątkach globu ziemskiego. Pomiędzy poszczególnymi poziomami umieszczono scenki przerywnikowe, gwarantujące należytą spójność fabularną i przywodzące na myśl najlepsze kinowe filmy wojenne. Ponadto z dialogów, prowadzonych przez czwórkę głównych bohaterów w trakcie misji, dowiadujemy się o pozostałych wątkach scenariusza. Warto zauważyć, że podczas zabawy wieloosobowej za pośrednictwem Internetu istnieje opcja głosowej komunikacji z innymi użytkownikami.

Developerzy postanowili wykonać w kontekście gry Conflict: Global Terror znaczący skok jakościowy w stosunku do jej poprzedniczek. Przygotowano zatem przede wszystkim zupełnie nowy „silnik” graficzny, oferujący mnóstwo zaawansowanych efektów wizualnych – m.in. dynamiczne oświetlenie, sugestywne eksplozje i bardzo szczegółowe postaci (można zaobserwować nawet ruch gałek ocznych). Zadowalający poziom realizmu zapewnia natomiast dopracowany model fizyczny (w przypadku ludzi obowiązuje system tzw. szmacianej lalki, znany np. z Painkiller) oraz zbiór algorytmów, odpowiedzialnych za funkcjonowanie Sztucznej Inteligencji towarzyszy broni i przeciwników.


MEDIEVAL LORDS - BUDUJ, BROŃ, ZDOBYWAJ (polska wersja) - strategia ekonomiczna, w której gracz staje przed obowiązkiem zarządzania średniowiecznym miastem. Musi dbać o prawidłowy rozwój metropolii obejmujący warstwę ekonomiczną i technologiczną (polityka wewnętrzna), a także bronić jej przed atakami sąsiadów.

Kluczem do sukcesu jest odpowiednie wykorzystywanie okolicznych terenów, które równie dobrze mogą pełnić funkcje obronne, jak i czysto ekonomiczne. Przykładowo, miasto zbudowane na wzgórzu ma znacznie większe szanse w odpieraniu ataków wrogich armii, ale rozwiązanie to znacznie ogranicza możliwości jego przyszłej rozbudowy. Same bitwy wymagają posuwania się do określonych działań: należy zadbać o ewakuację ludności, przygotować siły obronne, można również wyburzyć okoliczne mosty, tak aby wrogie armie miały utrudniony dostęp do miejsca, w którym zlokalizowano miasto. Gracz może postawić wiele typów budowli obronnych, wśród których nie mogło zabraknąć kilku rodzajów murów i wież ostrzegawczych.

Istotną rolę w trakcie zabawy odgrywa regularne zaspokajanie potrzeb mieszkańców, którzy w przypadku nie spełniania stawianych żądań mogą opuścić zbudowane przez gracza miasto w poszukiwaniu ciekawszych miejsc do osiedlenia. Sporym ułatwieniem są wskaźniki służące do monitorowania aktualnych potrzeb mieszkańców miasta, które podzielone na sześć grup: woda, żywność, spokój, zdrowie, obronność i tzw. „social”. Gracz musi w rozsądny sposób zaplanować rozbudowę miasta, tak aby nie utrudniać mieszkańcom dostępu do ważnych obiektów, ale i jednocześnie zachować spore pole do popisu przy ewentualnej obronie metropolii.

Zabawa została zaprezentowana w trójwymiarowym otoczeniu, które obejmuje projekty różnych obiektów, budynków, poszczególnych mieszkańców, itp. Ulice miasta są poprzecinane uliczkami, a budynki, które przy nich stoją można przeważnie upgrade'ować. Zadbano również o realistyczną wizualizację uszkodzeń obiektów, które po odparciu wrogich ataków należy oczywiście zreperować, a także zmianę wystroju miasta przy awansach na kolejne poziomy technologiczne. Gracz ma pełną dowolność w stawianiu konstrukcji, jedynym ograniczeniem są surowce potrzebne do ich postawienia.

 

    

ORYGINALNE GRY DOŁĄCZONE DO CZASOPISMA CD ACTION NR. 2/2007


ZAPRASZAM DO LICYTACJI BO ZA TĘ CENĘ NIE DOSTANIESZ GIER W TAKIM STANIE NA INNEJ AUKCJI.

UWAGA!!! EKSPRESOWA I NAJTAŃSZA WYSYŁKA! GRĘ WYSYŁAM W TEN SAM DZIEŃ W KTÓRYM
ODNOTUJĘ WPŁATĘ NA KONCIE A NAJPÓŹNIEJ W NASTĘPNYM.
(ZAMAWIAJĄC WIĘCEJ NIŻ JEDNĄ GRĘ PŁACISZ TYLKO RAZ ZA WYSYŁKĘ I TO PO CENIE TAK JAKBYŚ ZAMAWIAŁ TYLKO JEDNĄ GRĘ!!!)

ZAPRASZAM TAKŻE NA INNE MOJE AUKCJE NA KTÓRYCH SPRZEDAJĘ DOSKONAŁE GRY W NAJNIŻSZYCH CENACH - SPRAWDŹ BO WARTO:)

PYTANIA?
GG: 11[zasłonięte]437
TEL: 609[zasłonięte]114
MAIL: [zasłonięte]@WP.PL



TRIBES VENGEANCE PL i MEDIEVAL LORDS PL + GRA