Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

TRENING TWÓRCZOŚCI (WYD. 2012) - Edward Nęcka KSIĄ

17-08-2014, 17:58
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 28.18 zł     
Użytkownik Wysylka-Free
numer aukcji: 4436028999
Miejscowość KONIN
Wyświetleń: 2   
Koniec: 17-08-2014 17:53:20

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

inne aukcjestrona o mniedodaj do ulubionych sprzedawców
dane kontaktowe
  • jeśli masz conajmniej 5 punktów w Allegro
  • jeśli adres wysyłkowy jest taki sam
    jak adres z ustawień Allegro
  • jeśli komentarze kupującego są tylko pozytywne
  • jeśli wartość zamówienia (bez kosztów wysyłki) przekracza 20 zł
art193161
Trening twórczości (Wyd. 2012) - Edward Nęcka [KSIĄŻKA]
KSIĄŻKA
autor:
Edward Nęcka
rok wydania:
2012
wydanie:
2
Opis

Czy trenowanie (stymulowanie, rozwijanie) twórczości w ogóle jest możliwe? * Jeśli jest możliwe, to czy warto się nim zajmować? * Jeśli warto, to w jaki sposób to czynić? Jeśli możliwe jest ćwiczenie ruchów dowolnych lub pamięci, to dlaczego nie mielibyśmy ćwiczyć myślenia twórczego? Trenowanie twórczości jest możliwe tylko pod warunkiem, że myślenie i działanie twórcze potraktujemy tak samo jak wszelkie inne rodzaje aktywności człowieka. Nie chodzi o to, żeby pozbawiać twórczość specyficzności, lecz o to, by ją odmitologizować. A to znaczy, że trzeba odejść od romantycznej wizji twórczości jako czegoś nadzwyczajnego, tajemniczego, niemal nadprzyrodzonego i całkowicie odpornego na działanie zabiegów stymulujących.

stan produktu:
Produkt ORYGINALNY. Książka zupełnie nowa.
dział:
KSIĄŻKA
ilość nośników:
[1xKSIĄŻKA]
okładka:
miękka
wymiary:
165 x 235 x 10
ilość stron:
178
EAN:
978[zasłonięte][zasłonięte]48936
ISBN:
[zasłonięte]978-8389-369-5
Przed zakupem sprawdź warunki na stronie "o mnie"!
UWAGA! Kupujący kupując ten produkt jednocześnie upoważnia sprzedającego do zawarcia umowy na usługi pocztowe w imieniu i na rzecz kupującego.