Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Trening trenera - AUDIO CD Waleriańczyk szkolenia

29-04-2015, 12:28
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 23.30 zł     
Użytkownik billis17
numer aukcji: 5039915428
Miejscowość Szczecinek
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 8   

Dodatkowe informacje:
Format: mp3
Stan: Nowy
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha




e-mail
[zasłonięte]@gmail.com

telefon
664-[zasłonięte]-763



Wyłącznie przedpłata
na konto


Przesyłki wysyłane są
priorytetem
(Poczta Polska)


1.
PRZED ZAKUPEM
Do większości publikacji
oferuję darmowy fragment
książki.

2.
Zakup potwierdź mailem
wpisując swój nick z Allegro.

3.
W odpowiedzi otrzymasz dane
do dokonania płatności
(nr konta i tytuł przelewu)

4.
Po zaksięgowaniu wpłaty
wysyłam kupującemu pełną
wersję elektroniczną
książki - gratis!!!

5.
Informuję o terminie wysłania
książki drukowanej.

6.
Po otrzymaniu przesyłki
kupujący wystawia komentarz,
co jest dla mnie informacją,
że przesyłka dotarła zgodnie
z umową.

7.
Komentarz wystawiam
jako druga.

8.
Jeżeli przesyłka nie dotrze
w ciągu 10 dni
od otrzymania maila
potwierdzającego, proszę
o kontakt celem wyjaśnienia
sytuacji.



Trening trenera - AUDIO CD Waleriańczyk szkolenia






"Trening trenera"
Adam Walerjańczyk
    • AUDIOBOOK CD

      wydawca: Złote Myśli
      wydanie I - 2012
      ISBN [zasłonięte]978-8301-518-6
      czas: 318 minut

      stan: nowa
      cena rynkowa: 31,90 zł
      cena promocyjna : 23,30 zł


      SPIS TREŚCI:

      Podziękowania
      Wstęp
      Co właściwie trzymasz w ręku?
      Jak korzystać z tej książki?
      Krótko o modelu SET®
      SAFETY (bezpieczne warunki)
      EXPERIENCE (twórcze doświadczanie)
      TRAINING (wdrażanie w praktyce)
      Perspektywy
      Umiejętności
      Zasady
      Rzeczywistość
      Podsumowanie

      Rozdział 1. Safety — bezpieczne warunki — fundament modelu
      Budowanie bezpieczeństwa przed rozpoczęciem procesu szkoleniowego
      Rola wstępu
      Wzmacnianie atmosfery bezpieczeństwa podczas szkolenia
      Szkolenia z perspektywy organizacji biznesowych — kwintet szkoleniowy
      HPI — Human Performance Improvement, czyli podwyższanie efektywności pracy ludzi
      Szkolenie, projekt szkoleniowy a procesy rozwojowe
      Cele szkoleniowe a program szkolenia
      Do widzenia — badanie efektywności szkoleń
      Dzień dobry — analiza potrzeb szkoleniowych
      Etapy tworzenia programów szkoleniowych
      Metody badania potrzeb szkoleniowych i oceny efektywności szkoleń
      Scenariusz 1. Popularny
      Scenariusz 2. Ambitny i realny
      Scenariusz 3. Nowoczesny

      Rozdział 2. Experience — twórcze doświadczanie — proces zmiany
      Jak projektować efektywne programy szkoleniowe?
      Cykl Kolba a budowa modułu szkoleniowego
      Jak napisać dobry konspekt?
      Metody szkoleniowe
      Pierwsze szkolenie — rzecz o bolesnych upadkach
      Dzień drugi
      Dzień pierwszy
      Role w grupie
      Dzień czwarty
      Dzień trzeci
      Inne
      Liderskie
      Skąd ten opór u ludzi?
      Dźwignie, czyli interwencje trenerskie
      Smar albo egipskie wałki — zapobieganie oporowi
      Winda
      Zwiększanie nacisku, czyli „na opór — upór”
      Źródła oporu

      Rozdział 3. Training — trening w praktyce — prawdziwe efekty
      Dlaczego ludzie nie wykorzystują nabywanych umiejętności po zakończeniu szkolenia?
      Metody zwiększające prawdopodobieństwo wdrożenia umiejętności — przed, w trakcie i po szkoleniu

      Narzędzia
      Narzędzia analizy potrzeb
      Narzędzie 1. Wywiad
      Narzędzie 2. Ankieta badania potrzeb
      Narzędzia do tworzenia programów szkoleniowych
      Narzędzie 3. Konspekt szkolenia
      Narzędzie 4. Struktura wprowadzania ćwiczeń
      Narzędzie 5. Struktura omawiania ćwiczeń
      Narzędzie 6. Action learning
      Narzędzie 7. Metoda klas składanek (jigsaw classroom)
      Narzędzie 8. Debata (dyskusja) oksfordzka
      Narzędzie 9. Odgrywanie ról
      Narzędzie 10. Dyskusja
      Narzędzie 11. Wykład
      Narzędzia do prowadzenia szkoleń
      Narzędzie 12. Kwiatek zapoznawczy
      Narzędzie 13. Struktura INTRO
      Narzędzie 14. Struktura informacji zwrotnej SPINKA
      Narzędzie 15. Drabinka interwencji trenerskich
      Narzędzie 16. Etapy pracy z oporem wg Johna Enrighta
      Narzędzia wdrożeniowe
      Narzędzie 17. Karta rozwoju umiejętności
      Narzędzie 18. Karta przeciwdziałania trudnościom
      Narzędzie 19. Plan rozwoju
      Narzędzia oceny efektywności
      Narzędzie 20. Ankieta ewaluacyjna
      Narzędzie 21. Arkusz autodiagnozy (umiejętności coachingowe)
      Narzędzie 22. Formularz obserwacji pracownika na stanowisku pracy przez trenera/menedżera
    • Dostępna wersja dźwiękowa

      AUDIOBOOK CD

      Wersja dźwiękowa (audiobook) została nagrana przez profesjonalnego lektora i zapisana w formacie mp3. Dzięki temu, wystarczy, że kupujesz audiobooka, wgrywasz go na swój odtwarzacz mp3 i od razu:
      • możesz słuchać książki, gdziekolwiek jesteś;
      • nie potrzebujesz ani odpowiedniego oświetlenia, ani użycia rąk - możesz np. jechać samochodem i słuchać ćwiczyć na siłowni i słuchać...;
      • dzięki wielokrotnemu przesłuchaniu materiału świetnie sobie utrwalisz motywacyjne treści książki i łatwiej wprowadzisz je w życie;
      • jeśli jesteś słuchowcem - będziesz zaskoczony tym, jak łatwo i przyjemnie przyswaja się wiedzę dzięki audiobookowi.


    • SAFETY. Dajesz uczestnikom poczucie bezpieczeństwa podczas nauki, dzięki temu nie boją się oni porażek ani błędów, które zamiast ich niszczyć emocjonalnie – uczą.
    • EXPERIENCE. Uczestnicy szkolenia nie są zalewani teorią, lecz uczą się przez działanie, które zmienia ich myślenie i zachowanie.
    • TRAINING. Budowanie prawidłowych nawyków dodaje pewności siebie w każdym działaniu. Uczestnicy unikają dzięki temu błędnych i nieskutecznych działań, ponieważ wypracowują sobie nowe nawyki.
    • Jak przygotować i napisać program szkolenia, które zostanie entuzjastycznie przyjęte przez uczestników i zleceniodawcę.
    • Jak prowadzić szkolenie, by zaangażować w nie uczestników i osiągnąć wymierne oraz trwałe rezultaty.
    • Jak zapanować nad uczestnikami, by utrzymać pełną kontrolę nad jego przebiegiem.
    • Jak wejść na szybką drogę do większych zarobków jako trener (3 scenariusze „sprzedawania” szkoleń).
  • Czy znasz te nowe metody prowadzenia szkoleń,
    dzięki którym łatwiej to robić,
    szkolenia
    przynoszą lepsze efekty oraz uznanie,
    satysfakcję i pieniądze dla trenera?

    Jeżeli jesteś trenerem, który prowadzi biznesowe szkolenia,
    lub dopiero zamierzasz to robić, to mam dla Ciebie aż 4 dobre wiadomości.
    Za chwilę poznasz nowatorską metodę przygotowywania i prowadzenia szkoleń,
    które zachwycają uczestników i zleceniodawców, a i Tobie to się spodoba.
    Już ponad 200 osób osobiście przekonało się o jej skuteczności.

    DAWNO, DAWNO TEMU pewien ambitny młody człowiek postanowił zostać trenerem biznesowym.
    Marzył o wspaniałej karierze, dobrych zarobkach i ekscytującej pracy, która będzie sprawiała mu przyjemność.

    Po wielu godzinach nauki i obserwacji swojego mistrza, mentora oraz szkoleniowego Mistrza Jedi,
    zaczął je wreszcie sam prowadzić. Był przekonany, że doskonałe przygotowanie merytoryczne
    zachwyci uczestników i pod wpływem jego uroku padną mu oni u stóp i będą błagali o więcej...
    A tymczasem...

    Uczestnicy jego szkoleń szybko zaczęli się nudzić,
    przeszkadzać w prowadzeniu, a niektórzy zasypiali...

    Na jednym z warsztatów zrodziła się taka kłótnia, że prawie się pobili.
    I niczego się nie nauczyli.

    Każdy, kto choć raz prowadził szkolenie, wie, o co chodzi.
    Czasami wystarczy jedna głupia uwaga lub incydent, by nagle wszystko się "rozjechało".
    Na nic przygotowanie prowadzącego, doskonały plan oraz najlepsze materiały i metody dydaktyczne.
    Nagle tracisz kontrolę nad tym, co się dzieje na sali i bezradnie patrzysz na rozwój sytuacji.

    Jeśli zdarzy Ci się dopuścić do “walki” z uczestnikami szkolenia, to właściwie już je tracisz.
    Rzadko kiedy zdarza się wrócić na właściwe tory.

    To bardzo frustrujące, gdy nagle tracisz panowanie nad tym, co się dzieje na sali,
    a kontrolę nad szkoleniem (i Tobą) przejmą uczestnicy.
    Ty nawet nie możesz uciec i musisz dotrwać jakoś do końca z przyklejonym do ust uśmiechem,
    męcząc się przy tym okropnie, licząc każdą upływającą sekundę.

    Czasem nawet jedna wypowiedź jest w stanie tak Cię pogrążyć…

    Ale to nie jedyny problem

    W takiej sytuacji tracisz też zaufanie zleceniodawców, którzy będą miał spore obawy,
    przed oddaniem w Twoje ręce kolejnej grupy swoich pracowników.
    A gdy fama się rozniesie po Polsce, możesz nawet “wylecieć” z branży.

    Kto będzie chciał zatrudnić nieskutecznego trenera bez znakomitych rekomendacji? I czy w ogóle będziesz w stanie prowadzić szkolenia bez wiary w sukces i nieodpartej pewności siebie, wynikającej z umiejętności radzenia sobie w każdej sytuacji? To może być jak zjazd rowerem z dużej góry, bez trzymania rąk na kierownicy - upadek będzie bardzo bolesny.

    Pozwól, że opowiem Ci o Robercie,
    który postanowił zostać skutecznym trenerem biznesowym

    Jego mentorem stał się Tomek, genialny i jednocześnie nieznośnie zgryźliwy
    nauczyciel, którego NIETYPOWE METODY NAUCZANIA niejednokrotnie doprowadzały Roberta do szału,
    ale... kto wie, czy to nie dzięki nim Robert zmienił się w fantastycznego trenera?

    Tomek uczył Roberta w bardzo “życiowy” sposób.
    Po prostu zabierał go na swoje szkolenia i dokładnie tłumaczył wszystko, co robił.
    Oczywiście tuż po szkoleniu. Co prawda czasami nie przebierał w słowach, nazywając go wprost jełopem,
    ale to zmuszało Roberta do myślenia i wyciągania wniosków z tego, co widział.

    Idealnie, prawda?

    Gdyby każdy miał taką możliwość...

    Nie, nie chodzi o wyzwiska, lecz o stworzenie takich warunków nauki zawodu trenera,
    które angażują Twoje zmysły i uwagę i pozwalają osobiście “przeżyć” kolejne lekcje.

    No właśnie, wyobrażasz może sobie teraz, jak by to było, gdyby ktoś POPROWADZIŁ CIĘ ZA RĘKĘ i pokazał “od środka”, jak prowadzi się obecnie rewelacyjne szkolenia?

    (R)EWOLUCJA METOD SZKOLENIOWYCH

    Zwróć uwagę, że napisałem wyżej, “jak prowadzi się szkolenia obecnie”.

    Chodzi o to, że metody prowadzenia szkoleń podlegają ciągłej ewolucji.
    To znaczy, że są niesutannie udoskonalane, dzięki czemu szkolenia stają się coraz bardziej efektywne,
    a trenerom znacznie łatwiej się je prowadzi.

    PYTANIE tylko, czy i Ty chcesz ewoluować, czy może zadowalają Cię stare metody sprzed lat?

    Książka, którą Ci dziś chcę zaproponować, jest zapisem indywidualnego szkolenia Roberta.

    Znajdziesz tam odpowiedzi prawdopodobnie na wszystkie swoje pytania, nawet na te, które zadasz dopiero w przyszłości.

    Czego nauczy Cię ten książkowy coaching?

    1. Przede wszystkim poznasz SET, czyli autorski model pracy edukacyjnej z grupą szkoleniową lub w relacji indywidualnej.

    Szkolenie, które jest przygotowane i przeprowadzone zgodnie z wytycznymi tego modelu, angażuje uczestnika, dzięki czemu dobrze się je prowadzi, a uczestnicy łatwo nabywają nowe praktyczne umiejętności, które nie znikają na drugi dzień po szkoleniu.

    Trzy główne składowe tego modelu to:

    1. Słowo SET łatwo jest przeczytać, pojęcie SET trudniej wyjaśnić, najwłaściwiej, według mnie, jest „SET” doświadczać. Książka Adama to zestaw modelowych narzędzi „Safety Experience Training”, zanurzonych w zabawnej narracji i pomysłowej formie. Oryginalny podręcznik dający jasne wskazówki w kwestii, jak uczyć, aby nauczyć, odpowiedzialnie i bez przynudzania.

      Grażyna Pławska trener w biznesie, coach z zamiłowania

    Gdy już się nauczysz, jak łatwo i przyjemnie prowadzić szkolenia, przy pełnej współpracy jego uczestników, wtedy przejdziesz na wyższy poziom umiejętności trenerskich i przestaniesz szkolenia traktować jak pracę, a zaczniesz cieszyć się każdą taką chwilą.

    Wiem, że wtedy poczujesz fantastyczną pewność siebie, pozbędziesz się obaw o to, jak Cię postrzegają uczestnicy. Przestaniesz obsesyjnie starać się wypaść jak najlepiej, a zaczniesz zdobywać ich uznanie i uwielbienie.

    W ten sposób zyskasz uznanie również zleceniodawców, dzięki czemu Twoja kariera nabierze rozpędu i przestaniesz się obawiać braku pracy i zleceń, a zaczniesz wybierać sobie najlepszych klientów i najbardziej opłacalne kontrakty.

    2. HPI - nowa metodologia przygotowywania szkoleń i warsztatów

    HPI to systemowe podejście do identyfikowania barier utrudniających pracownikom efektywne wykonywanie pracy oraz wskazywanie i wprowadzanie rozwiązań eliminujących te bariery.

    Dzięki takiemu podejściu szkolenia stają się ściśle dopasowane do potrzeb konkretnej firmy, zapewniając jej konkretne i wymierne efekty.

    W ten sposób zdobywasz zaufanie klienta i otwierasz sobie drogę do wieloletnich zleceń. Gdy już zapewnisz sobie status wiarygodnego i skutecznego szkoleniowca, wtedy nie będziesz marnować czasu na pracochłonne szukanie i zdobywanie nowych klientów a zaczniesz skupiać się na zarabianiu pieniędzy, organizując po prostu więcej szkoleń.

    Im mniej szkoleń sprzedajesz, tym więcej ich prowadzisz

    3. 10 kroków do stworzenia efektywnego programu szkoleniowego

    Szkoleniowy Mistrz Jedi, czy Tomek, pokaże Ci dokładnie, jak zaprojektować idealne szkolenie oraz jak napisać jego plan.

    Dlaczego to takie ważne?

    Program szkoleniowy to dokładny plan działania, który prowadzi zarówno uczestników, jak i Ciebie do zamierzonego celu. Dzięki temu unikniesz przypadkowych i nieskutecznych działań, które psują szkolenie.

    W każdym momencie szkolenia będziesz wiedzieć, co i w jaki sposób zrobić, by efektywnie zrealizować założone cele. Dzięki temu WSZYSTKO będzie się układało po Twojej myśli, przestaniesz błądzić po omacku, a nawet najtrudniejsze warsztaty przebiegać będą płynnie i efektownie. To pomoże Ci stworzyć markę charyzmatycznego i bardzo skutecznego trenera.

    4. 4 poziomy interwencji trenerskich

    Twoją sekretną bronią przed niechcianymi uwagami i zachowaniami uczestników szkolenia stanie się tak zwana drabinka interwencji trenera. Po prostu dowiesz się dokładnie, jak reagować w każdej sytuacji, która zakłóca przebieg szkolenia i realizację Twojego planu działania. Efekt? Uczestnicy słuchają Cię z uwagą i aktywnie angażują się w zgodny z Twoimi oczekiwaniami przebieg szkolenia.

    Zyskasz pełną kontrolę nad przebiegiem szkolenia, nawet jeśli trafi Ci się bardzo uparta i nieokiełznana grupa.

    To oczywiście nie wszystko, tylko główne korzyści. W książce znajdziesz
    o wiele więcej porad i rozwiązań problemów, dopasowanych do potrzeb każdego trenera.

    Tę publikację bardzo łatwo się czyta, a wiedza sama wchodzi do głowy! Jak to możliwe?

    Nie jest to klasyczny i suchy podręcznik, lecz dynamiczny zapis rozmów Mistrza i Ucznia. Młody adept sztuki trenerskiej popełnia przy tym tyle błędów, że Ty już nie musisz tego robić - wystarczy wyciągać wnioski z wpadek Roberta.

    Co znajdziesz w tej książce?

    Dowiesz się i nauczysz między innymi:

    Wystarczy?


    Chcesz poznać szczegóły, to nie ma innego wyjścia - musisz po prostu mieć tę książkę.




    BONUS !!!
    Po dokonaniu wpłaty otrzymasz
    gratisowo pełną wersję elektroniczną.





Dodano 2[zasłonięte]013-01 11:53
Zasady zwrotu towaru

Ten towar możesz zwrócić bez podania przyczyny. Masz 14 dni kalendarzowych na pisemne odstąpienie od umowy (np. poprzez e-mail). Podaj w nim: dane produktu, który chcesz zwrócić, swoje dane oraz termin otrzymania przez Ciebie towaru.

Na odesłanie produktu do sprzedającego masz 14 dni kalendarzowych od dnia odstąpienia od umowy. Sprzedawca wypłaci Ci pieniądze w ciągu 5 dni od otrzymania produktu.