Witam.
Mam do sprzedania ramę TREK REMEDY 8 model z 2008 roku. Rozmiar ramy to 21,5" wirtualnie oraz aktualnie to 20" (tak oreśla to producent) Rama jest w dobrym stanie. Razem z ramą jest damper fox float RP23 oraz tylna oś (ABP) ACTIVE BRAKE PIVOT. Rama posiada kilka obtarć co jest normalne w używanym rowerze (ramie). Rama ma jedno wgniecenie na dolnej rurze mniej więcej w połowie długości. Spowodowane było ono transportem roweru. Nie przeszkadza to w użytkowaniu roweru ale jest widoczne. Poza tym są niewielkie ryski i wgniecenia na spodzie w okolicach suportu. Wszystko jest naturalnym zużyciem oprócz tego jednego większego wgniecenia. Jak ktoś się zna wie, że to tylko kosmetyczne uszkodzenie, które w niczym nie osłabia wytrzymałości ramy.Poniżej dokładny opis tej ramy oraz zdjęcia na których starałem się pokazać faktyczny stan, wszystkie obtarcia i to najważniejsze wgniecenie.
Trek Remedy jest typowym przykładem roweru all mountain. Zbudowany na lekkiej sztywnej ramie wykonanej z rur powstałych w wyniku hydroformingu. Stworzony dla rowerzystów specjalizujących się dynamicznym pokonywaniu zjazdów i ceniących atrakcje wynikające z grawitacji. Równocześnie system zawieszenia umożliwia efektywne i sprawne podjeżdżanie.
Geometria nowoczesnego roweru all mountain z zamkniętym katem rury podsiodłowej daje rowerzyście możliwość jazdy z pełni wyprostowanymi nogami i przestronny kokpit czyli odległość od środka siodełka do środka kierownicy ale pozycja na rowerze jest optymalna do pokonywania szybkich zjazdów, uskoków i bardzo technicznych odcinków. W ramie remedy zastosowano kilka nowinek, które następnie zaadoptowana do innych modeli z pełnym zawieszeniem.
Full Floater - Amortyzator jest zawieszony na dwóch ruchomych elementach wahacza co zapewnia zwiększenie czułości i elastyczności pracy tylnego zawieszenia, szczególnie w ekstremalnym zakresie jego pracy. Górne mocowanie amortyzatora stanowi połączenie z Evo Linkiem, natomiast dolne ruchome, to połączenie z dolnymi rurkami wahacza. Podczas pracy zawieszenia dolne mocowanie zmienia swoje położenie, przez co amortyzator jest ściskany z mniejszą siłą i nawet przy dużym skoku zawieszenia pracuje w optymalnym zakresie ciśnienia.
E2 jest technologią wykonania główki ramy i rury sterowej widelca. Zarówno główka ramy jak i rura sterowa mają większy przekrój na dole niż na górze. Dwie średnice rury sterowej 1 1/8” góra, 1.5” dół. Rozwiązanie to oferuje optymalną proporcję ciężaru (1 1/8”) do sztywności (1.5” ) ramy. Zwiększona sztywność znacznie poprawia precyzję skrętu. Równocześnie możemy stosować standardowe wsporniki kierownicy.
ABP (Active Braking Pivot) - to rozwiązanie zapewnia najlepsze działanie zawieszenia podczas silnego hamowania. Umieszczenie zawiasu tylnego wahacza w osi obrotu koła, wyeliminowało usztywnienie amortyzacji zawieszenia podczas hamowania, zdecydowanie poprawiło skuteczność hamowania i bezpieczeństwa jazdy. Dzięki redukcji wpływu hamowania na usztywnienie zawieszenia, zostało ono ( zawieszenie ) optymalnie ze soba zestrojone na obydwu kołach.
EVO Link –w Remedy jest nowy, lżejszy , bardziej sztywny łącznik przedniego trójkąta ramy i tylnego wahacza. Zastosowano monolityczną , magnezową konstrukcję, która zapewnia większą sztywność boczną układu zawieszenia i zmniejsza jej masę. Zdecydowanie poprawia precyzję prowadzenia roweru, efektywność pedałowania i zachowanie toru jazdy.
Zainteresowane osoby proszę o kontakt telefoniczny lub mailowy. Odbiór ramy osobisty możliwy w KRAKOWIE. Istnieje możliwość wysyłki ramy. Więcej informacji odnośnie płatności, odbioru lub wysyłki udzielam tylko telefonicznie. Tel . 012[zasłonięte]5414Mail maciek_[zasłonięte]@poczta.fmBardzo proszę osoby obserwujące moją aukcję oraz wszystkich zainteresowanych o zapoznanie się z formą płatności i odbioru roweru przed licytacją. Proszę o kontakt telefoniczny.Istnieje możliwość zakończenia aukcji przed czasem. Więcej informacji udzielam telefonicznie.Wszystkich zapraszam na pozostałe moje aukcje rowerowe. Miłej licytacji :)Pozdrawiam Maciek