Trefl Polaryzująca gra magnetyczna JISHAKU
producent: Trefl
seria: Trefl
symbol: TR-00786
cena: 59.00PLN
![Płatności](http://www.regard.pl/szablon/images/img-platnosci-bank.gif)
![](http://www.regard.pl/szablon/images/info_1.gif)
![](http://www.regard.pl/szablon/images/info_2.gif)
![](http://www.regard.pl/szablon/images/info_3.gif)
GRA PLANSZOWA JISHAKU
1-6 GRACZY
Wiek: 14+
Renomowany producent
![](http://www.regard.pl/allegro/adria_pl/zdjecia/zabawki/trefl_puzzle_samoloty_planes_36510_6.jpg)
Wyprodukowano w Polsce
![](http://www.regard.pl/allegro/adria_pl/zdjecia/zabawki/trefl_gra_jishaku_00786.jpg)
Opis produktu Jishaku Polaryzująca gra magnetyczna dla miłośników udanych spotkań z grami towarzyskimi. Jishaku to zaskakująca propozycja, która zapewni wyśmienitą zabawę i dużą dawkę śmiechu a dzięki 4 wariantom rozgrywki możesz zabrać ją na każde spotkanie z przyjaciółmi, bez obaw, że się znudzi. Jishaku to także świetny sposób na relaks w pojedynkę. Warto je trzymać pod biurkiem, na wypadek ataku stresu bądź.... nudy!
![](http://www.regard.pl/allegro/adria_pl/zdjecia/zabawki/trefl_gra_jishaku_00786_1.jpg)
Weź do ręki polaryzujące kamienie Jishaku i sprawdź, czy masz moc! Jishaku to gra, w której zmierzą się potężne siły – stań do walki z przeciwnikami i polaryzującą mocą czarnego hematytu, wykorzystując swoje supermoce: strategię i spryt. Sprawdź, jak Jishaku Cię przyciągnie!
![](http://www.regard.pl/allegro/adria_pl/zdjecia/zabawki/trefl_gra_jishaku_00786_2.jpg)
Tylko czujność i taktyka pozwolą kontrolować nieprzewidywalną moc magnesów – Twoim zadaniem jest ułożenie ich tak, żeby bieguny pola magnetycznego się odpychały. Pamiętaj, że kamienie będą na siebie oddziaływać, a pozostali gracze mają dokładnie ten sam cel co Ty! W tej grze każdy ruch decyduje o tym, kto może zostać zwycięzcą, a kogo pokona magnetyczna siła. Gracze posługują się 18 magnesami z hematytu, znanego wśród starożytnych Rzymian i Egipcjan z właściwości odpędzających choroby i przynoszących szczęście. Te magnetyczne kamienie, schowane w eleganckim czarnym woreczku mają zapewnić równowagę umysłu, ciała i ducha.
![](http://www.regard.pl/allegro/adria_pl/zdjecia/zabawki/trefl_gra_jishaku_00786.jpg)
Wygodne pudełko – plansza!
Warianty rozgrywki:
1. „Pierwszy” Układaj magnesy tak, żeby nie przyciągały kamieni leżących w polu gry. Gracz, który jako pierwszy pozbędzie się swoich kamieni, wygrywa.
2. „Eliminacja” W tej rozgrywce liczą się punkty – wszystkie złączone kamienie są punktowane. Gracz, który przyciągnie magnesy dające 10 punktów, przegrywa.
3. „Porywacz” Twój kamień to porywacz, który musi przyciągnąć jak najwięcej jeńców przeciwników. Wszystkie magnesy będą pojmane – zdobądź ich najwięcej!
4. „Samotnik” Wariant dla 1 gracza, w którym przeciwnikiem jest polaryzująca siła. Ułóż w polu gry 18 magnesów tak, żeby nie przyciągnęły się wzajemnie. Brzmi banalnie ? Spróbuj się zmierzyć z tym wyzwaniem…
Zawartość pudełka: 18 kamieni magnetycznych w eleganckim woreczku Pole gry Instrukcja
zabawka nowa - oryginalnie zapakowana IDEALNA NA PREZENT
Wymiary opakowania: 26cm x 5 cm x 20,5 cm
Sprawdź naszą ofertę firmy Trefl
kliknij na obrazek poniżej
![](http://www.regard.pl/allegro/adria_pl/zdjecia/zabawki/trefl_puzzle_samoloty_planes_36510_7.jpg)
![](http://www.regard.pl/szablon/images/info_4.gif)
![](http://www.regard.pl/szablon/images/info_5.gif)
![](http://www.regard.pl/szablon/images/natale53.gif) |
![](http://www.regard.pl/szablon/images/info_6.gif)
Kliknij
w logo firmy aby zobaczyć oferowany przez nas towar wybranego producenta
Zgodnie z Ustawą o Prawie
Autorskim i Prawach Pokrewnych z dnia 4 lutego 1994r. (Dz.U.94 Nr 24
poz. 83, sprost.: Dz.U.94 Nr 43 poz. 170)
wykorzystywanie autorskich pomysłów, rozwiązań, kopiowanie,
rozpowszechnianie zdjęć, fragmentów grafiki,
tekstów opisów
w celach komercyjnych, bez zezwolenia autora jest zabronione i stanowi
naruszenie praw autorskich oraz podlega karze.
|