Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

TREFL MAGICZNA GRA MAGNETYCZNA JISHAKU. WYS. 24H

06-12-2014, 8:54
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 59 zł     
Użytkownik zabawkowo_com
numer aukcji: 4772815476
Miejscowość Dzierżoniów / Świdnica / Ząbkowice
Wyświetleń: 27   
Koniec: 06-12-2014 08:47:08

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Producent: Trefl
Wiek dziecka: 14 lat +
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

TREFL Gra Jishaku
Opis produktu
Jishaku Polaryzująca gra magnetyczna dla miłośników udanych spotkań z grami towarzyskimi.

Jishaku to zaskakująca propozycja, która zapewni wyśmienitą zabawę i dużą dawkę śmiechu, a dzięki 4 wariantom rozgrywki możesz zabrać ją na każde spotkanie z przyjaciółmi, bez obaw, że się znudzi.

Jishaku to także świetny sposób na relaks w pojedynkę. Warto je trzymać pod biurkiem, na wypadek ataku stresu bądź.... nudy!

Weź do ręki polaryzujące kamienie Jishaku i sprawdź, czy masz moc! Jishaku to gra, w której zmierzą się potężne siły – stań do walki z przeciwnikami i polaryzującą mocą czarnego hematytu, wykorzystując swoje supermoce: strategię i spryt.
Sprawdź, jak Jishaku Cię przyciągnie! Tylko czujność i taktyka pozwolą kontrolować nieprzewidywalną moc magnesów – Twoim zadaniem jest ułożenie ich tak, żeby bieguny pola magnetycznego się odpychały.

Pamiętaj, że kamienie będą na siebie oddziaływać, a pozostali gracze mają dokładnie ten sam cel co Ty!

W tej grze każdy ruch decyduje o tym, kto może zostać zwycięzcą, a kogo pokona magnetyczna siła.

Gracze posługują się 18 magnesami z hematytu, znanego wśród starożytnych Rzymian i Egipcjan z właściwości odpędzających choroby i przynoszących szczęście.

Te magnetyczne kamienie, schowane w eleganckim czarnym woreczku mają zapewnić równowagę umysłu, ciała i ducha.

Wygodne pudełko – plansza!


Warianty rozgrywki:

1. „Pierwszy” Układaj magnesy tak, żeby nie przyciągały kamieni leżących w polu gry. Gracz, który jako pierwszy pozbędzie się swoich kamieni, wygrywa.

2. „Eliminacja” W tej rozgrywce liczą się punkty – wszystkie złączone kamienie są punktowane. Gracz, który przyciągnie magnesy dające 10 punktów, przegrywa.

3. „Porywacz” Twój kamień to porywacz, który musi przyciągnąć jak najwięcej jeńców przeciwników. Wszystkie magnesy będą pojmane – zdobądź ich najwięcej!

4. „Samotnik” Wariant dla 1 gracza, w którym przeciwnikiem jest polaryzująca siła. Ułóż w polu gry 18 magnesów tak, żeby nie przyciągnęły się wzajemnie.

Brzmi banalnie ? Spróbuj się zmierzyć z tym wyzwaniem…

Zawartość pudełka: 18 kamieni magnetycznych w eleganckim woreczku Pole gry Instrukcja
Galeria

iCOMP

iCOMP

iCOMP
Dostępność
Wysyłka i odbiór
Płatności
Kontakt
Dlaczego my