Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

TREŚĆ JEST KLUCZOWA. JAK TWORZYĆ POWALAJĄCE BLOGI,

03-08-2014, 4:27
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 45.74 zł     
Użytkownik drake2
numer aukcji: 4392425505
Miejscowość KONIN
Zostało sztuk: 3    Wyświetleń: 3   
Koniec: 03-08-2014 04:36:54

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Wysyłamy na cały świat.
gwarancja
wysyłka za pobraniem
warunki:
  • jeśli masz conajmniej 5 punktów w Allegro
  • jeśli adres wysyłkowy jest taki sam jak adres z ustawień Allegro
  • jeśli komentarze kupującego są tylko pozytywne
  • jeśli wartość zamówienia (bez kosztów wysyłki) przekracza 20 zł

Treść jest kluczowa. Jak tworzyć powalające blogi, podkasty, wideo, e-booki, webinaria (i inne) [KSIĄŻKA]

Content Rules: How to Create Killer Blogs, Podcasts, Videos, Ebooks, Webinars (and More) That Engage Customers and Ignite Your Business
autor:
Ann Handley
nośnik:
KSIĄŻKA
okładka:
miękka
ilość stron:
304
ISBN:
978-83-[zasłonięte]-3430-9
tłumacznenie:
Sławomir Kupisz
wymiary:
158x235

 Opis

Jak wirtualni kowboje robią to online?


  • Blogi, które uzależniają jak narkotyk

  • Podcasty rozchwytywane niczym świeże bułeczki

  • Wideo oglądane z zapartym tchem

  • E-booki bardziej wciągające niż rasowy kryminał

  • Webinaria (i wiele, wiele innych)

Stwórz coś, co zafascynuje klientów i da kopa Twojemu biznesowi!


Jak sprawić, aby treści, które masz do zaoferowania, wciągały niczym film w 3D? Co zrobić, aby Twoja strona internetowa, wpisy na blogu czy pliki wideo były bardziej atrakcyjne niż nowy serial w telewizji? Jeśli chcesz wprowadzić produkt na rynek albo dotrzeć do nowych klientów i pozyskać ich trwałą lojalność, potrzebujesz jednego nieodzownego elementu: TREŚCI. Niezależnie od tego, czy mowa o krótkich notkach na Twitterze, fachowych artykułach na blogu, e-bookach, interaktywnych webinariach, pozwalających uczestnikom na ciekawe doświadczenia, czy podcastach, które można pobierać, by słuchać ich w biegu - dziś bardziej niż kiedykolwiek wcześniej rządzi właśnie TREŚĆ!


Książka Treść jest najważniejsza pozwoli Ci opracować własną strategię przekazywania treści. Poprowadzi Cię za rękę i podpowie, jak ubrać w słowa własną historię i stworzyć wartościowe portfolio, które będzie procentować przez długi czas. Przemów do ludzi we właściwy sposób, a Twoi klienci będą z własnej woli dzielić się Twoją historią ze znajomymi i rozpowszechniać ją za Ciebie. Dobrze prowadzona narracja to najlepszy ambasador Twojej firmy!


  • Dowiedz się, jak pisać, co pisać, kiedy i do kogo.

  • Daj wyraz własnemu, niepowtarzalnemu punktowi widzenia i stylowi.

  • Poznaj zasady konstruowania ekscytującej i wciągającej narracji.

  • Zobacz, na czym polega potęga dobrej fotografii.

  • Odkryj tajemnicę sukcesu poczytnych blogów.

  • Twórz rozchwytywane podcasty, porywające filmiki wideo i poczytne e-booki.



Ann Handley (annhandley.com) - dyrektor programowa w MarketingProfs, bogatym i rzetelnym źródle łatwo dostępnych informacji dla ponad 365 tysięcy subskrybentów. Jako autorka z pasją tworzenia dobrych treści pisze i bloguje na temat biznesu online, marketingu, a czasem po prostu życia.


C.C. Chapman (cc-chapman.com) - mocno związany z mediami przedsiębiorca i ekspert w dziedzinie marketingu. Jego najnowszym projektem jest DigitalDads.com - miejsce, w którym każdy tata może na chwilę stać się chłopcem.

stan produktu:
Produkt ORYGINALNY. Książka zupełnie nowa.

Dane kontaktowe

email: [zasłonięte]@dvdmax.pl
tel.: +48 63 [zasłonięte] 85 | +48 63 [zasłonięte] 77
poniedziałek - piątek od 9:00 do 17:00

UWAGA!

Kupujący kupując ten produkt jednocześnie upoważnia sprzedającego do zawarcia umowy na usługi pocztowe w imieniu i na rzecz kupującego.


Przed zakupem sprawdź warunki na stronie "o mnie"!