Zabawa monsterem 4x4 zaczyna się w T-Maxx'em, który został najlepiej sprzedającym się Monster Truckiem RTR na świecie, dzięki możliwościom wspinania się, skoków i przejazdów przez taki teren gdzie inni po prostu wymiękają. Przedstawiamy nowego T-Maxx'a 3,3. Brutalną, Maxx'ymalną odpowiedź na potrzeby hardkorowych kierowców. Jedź szybciej, skacz wyżej, i niech twoje kreatywność szuka dla niego nowych, off-roadowych tortur.
MONSTER TRUCK JAK NOWY, UŻYWANY 3 GODZINY.
Długość: 539mm
Wysokość: 277mm
Prześwit: 106 mm
Rozstaw osi przód: 417 mm
Rozstaw osi tył: 417 mm
Rozmiar opony: 6.3” x 3.8”
Przełożenie bieg 1: 24.8:1
Przełożenie bieg 2: 15.8:1
Silnik: TRX 3.3
Starter: EZ-Start
Kompletny model T-MAXX 3.3 z silnikiem i elektroniką (nadajnik 3 kanałowy + odbiornik)
Serwa
Rozruszniki
Nadajnik 2,4 GHz
Do zestawu potrzebne:
Pakiet 7,2 V do rozrusznika
Ładowarka
8 baterii/akumulatorów AA do nadajnika
4 baterii/akumulatorów AA do odbiornika lub Akku 6,0 V
(opcjonalnie ładowarkę do akumulatorów AA)
Paliwo min 16 % nitro
Butelka do tankowania
Maxxymalny rozmiar
Nowy T-Maxx 3,3 jest największy z serii Maxx. Nowe opony dają masywne trzymanie w ternie, i zwiększają prześwit, aby bez problemów pokonywać duże nierówności. W mieście takie przeszkody jak krawężniki czy schody to cel dla T-Maxx'a. Opony Maxx 3,8” z chromkowanymi felgami Hurricane, oraz zwiększony rozstaw osi dają niezaprzeczalną stabilność. Gruba, 4 milimetrowa płyta podwozia z aluminium 6061-T6 dodaje wytrzymałości gdziekolwiek nie pojedziesz.
Więcej mocy !
Wyścigowy silnik TRX 3.3 jest znany ze swojego dużego, liniowego momentu obrotowego, który daje dużo koni mechanicznych na każdych obrotach. Nadepnij na gaz przy każdej prędkości, a T-Maxx zmieli grunt pod kołami. Brutalnie mocne niskie obroty pozwalają na start z miejsca na dwóch kołach, i jazde tak aż do ponad 60km/h! Nowy dwustopniowy filtr pozwala na zwiększony przepływ powietrza i uzyskanie jeszcze większej mocy.
Nowa moc układu skrętu kół
Z większymi kołami T-Maxx'a, masz możliwość wjechać głębiej w off-roadowy teren, ale potrzeba pewności sterownia, danej przez nowy układ skrętu kół, napędzany przez bardzo mocne cyfrowe serwo.
Układ napędowy Revo-Spec
Revo® DNA nasyce technologie inżynierskie olbrzymią mocą. Nowy T-Maxx 3.3 skupia się na elementarnych osiągach, więc jest wyposażony w dwustopniową, automatyczną skrzynię biegów, z kołami o małej masie, które nie zmniejszają osiągów, ani przyspieszeń. Ekstra-szerokie koła zębate, mądre użycie stalowych elementów, oraz spręgło przeciążeniowe Revo®-Spec Torque-Control™ dają siłę potrzebną do przyjęcia potężnej mocy i wielkiego momentu obrotowego, jakie dają dzisiejsze technologie silników bezszczotkowych. Zastosowane są również półosie o dużej średnicy oraz szczelne dyferencjały przenoszą masywny moment obrotowy oraz są bardzo trwałe. W dyferencjałach można stosować różnej gęstości oleje, aby otrzymać odpowiednią twardość.
Szczelne Dyferencjały
Specjalnie uszczelnione dyferencjały Revo®-Spec są zastosowane do przeniesienia masywnego momentu obrotowego i do zapewnienia dużej trwałości. Uszczelki X-Ring zatrzymują olej w środku a brud i kurz na zewnątrz, dając praktyczną bezobsługowość mechanizmów róznicowych. Spędzisz więcej czasu jeżdżąc niż w garażu, odkąd te dyferencjały są całkiem szczelne, można je regulować olejami o różnej gęstości. Dalej w kierunku kół są półosie, których uszczelnione, teleskopowe połączenie gwarantuje płynność działania, nawet w najgorszych warunkach. Półosie Traxxas'a umożliwiają maksymalny skok zawieszenia bez blokowania się, dzięki swojemu genialnemu projektowi.
Wheelie Bar
Nowy T-Maxx 3.3 jest seryjnie razem z nastawialnym whellie-barem. Z taką ilością mocy to musi być ! Whellie-bar ma 4 pozycje które można błyskawicznie przełączyć. W najniższej pozycji trzyma on przód T-Maxx'a nisko, pozwalając uzyskać najlepsze możliwe przyspieszenie pochodzące od wyścigowego silnika TRX 3,3. Podnieś wheelie-bar aby uzyskać dzikie i brutalne podnoszenie przednich kół w powietrze i trzymanie ich tam tak długo, jak długo trzymasz wciśnięty gaz, nawet na drugim biegu!
Nowa generacja – Traxxas 2,4GHz
T-Maxx teraz posiada radio Traxxas TQ 2.4GHz i odbiornik Traxxas Link™. Ten nowy system oferuje łatwość obsługi – bez kanałów, bez kwarców, bezpieczeństwo przy dalekim zasięgu. Nowy system Link pozwala zaprogramować obsługę nawet 20 różnych modeli, ale bez nazw, pamięci i wybierania który model teraz. Po prostu włącz nadajnik i model którym chcesz jeździć a jego ustawienia zostaną samocznynnie załadowane. Radio TQ 2.4GHz pozwala w pełni precyzyjnie ustawić osiągi Twojego auta wprost z nadajnika. Końcowe punty wychyleń skrętu i gazu mogą być precyzyjnie ustawione, oraz wielofunkcyjny przełącznik może być zaprogramowany tak aby kontrolować Czułość Skrętu (Expo), Czułość Gazu (Expo), Wielkość Skrętu (Dual Rate), Wielkość Gazu i Hamulca (Dual Rate) lub Trymer Gazu.
Start na przycisk!