Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

TRAXXAS T-MAXX 3.3 RC SPALINOWY OKAZJA!!!

18-01-2012, 21:42
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 1 650 zł     
Użytkownik 777moni
numer aukcji: 2047118300
Miejscowość TRÓJMIASTO
Wyświetleń: 315   
Koniec: 23-01-2012 19:13:40
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Większy. Twardszy. I jeszcze mocniejszy!

Zabawa monsterem 4x4 zaczyna się w T-Maxx'em, który został najlepiej sprzedającym się Monster Truckiem RTR na świecie, dzięki możliwościom wspinania się, skoków i przejazdów przez taki teren gdzie inni po prostu wymiękają. Przedstawiamy nowego T-Maxx'a 3,3. Brutalną, Maxx'ymalną odpowiedź na potrzeby hardkorowych kierowców. Jedź szybciej, skacz wyżej, i niech twoje kreatywność szuka dla niego nowych, off-roadowych tortur. 

 

 

MONSTER TRUCK JAK NOWY, UŻYWANY 3 GODZINY.

 

Dane techniczne:

  • Długość: 539mm

  • Wysokość: 277mm

  • Prześwit: 106 mm

  • Rozstaw osi przód: 417 mm

  • Rozstaw osi tył: 417 mm

  • Rozmiar opony: 6.3” x 3.8”

  • Przełożenie bieg 1: 24.8:1

  • Przełożenie bieg 2: 15.8:1

  • Silnik: TRX 3.3

  • Starter: EZ-Start


Zestaw zawiera:

  • Kompletny model T-MAXX 3.3 z silnikiem i elektroniką (nadajnik 3 kanałowy + odbiornik)

  •  Serwa

  • Rozruszniki

  • Nadajnik 2,4 GHz


Do zestawu potrzebne:

  • Pakiet 7,2 V do rozrusznika

  • Ładowarka

  • 8 baterii/akumulatorów AA do nadajnika

  • 4 baterii/akumulatorów AA do odbiornika lub Akku 6,0 V

    (opcjonalnie ładowarkę do akumulatorów AA)

  • Paliwo min 16 % nitro

  • Butelka do tankowania



A oto próbka możliwości:

 



 

 

 

 

Maxxymalny rozmiar

 Nowy T-Maxx 3,3 jest największy z serii Maxx. Nowe opony dają masywne trzymanie w ternie, i zwiększają prześwit, aby bez problemów pokonywać duże nierówności. W mieście takie przeszkody jak krawężniki czy schody to cel dla T-Maxx'a. Opony Maxx 3,8” z chromkowanymi felgami Hurricane, oraz zwiększony rozstaw osi dają niezaprzeczalną stabilność. Gruba, 4 milimetrowa płyta podwozia z aluminium 6061-T6 dodaje wytrzymałości gdziekolwiek nie pojedziesz.

 

Więcej mocy !

Wyścigowy silnik TRX 3.3 jest znany ze swojego dużego, liniowego momentu obrotowego, który daje dużo koni mechanicznych na każdych obrotach. Nadepnij na gaz przy każdej prędkości, a T-Maxx zmieli grunt pod kołami. Brutalnie mocne niskie obroty pozwalają na start z miejsca na dwóch kołach, i jazde tak aż do ponad 60km/h! Nowy dwustopniowy filtr pozwala na zwiększony przepływ powietrza i uzyskanie jeszcze większej mocy.

 

 

Nowa moc układu skrętu kół

 

Z większymi kołami T-Maxx'a, masz możliwość wjechać głębiej w off-roadowy teren, ale potrzeba pewności sterownia, danej przez nowy układ skrętu kół, napędzany przez bardzo mocne cyfrowe serwo.

 

Układ napędowy Revo-Spec

 Revo® DNA nasyce technologie inżynierskie olbrzymią mocą. Nowy T-Maxx 3.3 skupia się na elementarnych osiągach, więc jest wyposażony w dwustopniową, automatyczną skrzynię biegów, z kołami o małej masie, które nie zmniejszają osiągów, ani przyspieszeń. Ekstra-szerokie koła zębate, mądre użycie stalowych elementów, oraz spręgło przeciążeniowe Revo®-Spec Torque-Control™ dają siłę potrzebną do przyjęcia potężnej mocy i wielkiego momentu obrotowego, jakie dają dzisiejsze technologie silników bezszczotkowych. Zastosowane są również półosie o dużej średnicy oraz szczelne dyferencjały przenoszą masywny moment obrotowy oraz są bardzo trwałe. W dyferencjałach można stosować różnej gęstości oleje, aby otrzymać odpowiednią twardość.

 

­

 

Szczelne Dyferencjały

  Specjalnie uszczelnione dyferencjały Revo®-Spec są zastosowane do przeniesienia masywnego momentu obrotowego i do zapewnienia dużej trwałości. Uszczelki X-Ring zatrzymują olej w środku a brud i kurz na zewnątrz, dając praktyczną bezobsługowość mechanizmów róznicowych. Spędzisz więcej czasu jeżdżąc niż w garażu, odkąd te dyferencjały są całkiem szczelne, można je regulować olejami o różnej gęstości. Dalej w kierunku kół są półosie, których uszczelnione, teleskopowe połączenie gwarantuje płynność działania, nawet w najgorszych warunkach. Półosie Traxxas'a umożliwiają maksymalny skok zawieszenia bez blokowania się, dzięki swojemu genialnemu projektowi.

 

Wheelie Bar


Nowy T-Maxx 3.3 jest seryjnie razem z nastawialnym whellie-barem. Z taką ilością mocy to musi być ! Whellie-bar ma 4 pozycje które można błyskawicznie przełączyć. W najniższej pozycji trzyma on przód T-Maxx'a nisko, pozwalając uzyskać najlepsze możliwe przyspieszenie pochodzące od wyścigowego silnika TRX 3,3. Podnieś wheelie-bar aby uzyskać dzikie i brutalne podnoszenie przednich kół w powietrze i trzymanie ich tam tak długo, jak długo trzymasz wciśnięty gaz, nawet na drugim biegu!

 

Nowa generacja – Traxxas 2,4GHz

 T-Maxx teraz posiada radio Traxxas TQ 2.4GHz i odbiornik Traxxas Link™. Ten nowy system oferuje łatwość obsługi – bez kanałów, bez kwarców, bezpieczeństwo przy dalekim zasięgu. Nowy system Link pozwala zaprogramować obsługę nawet 20 różnych modeli, ale bez nazw, pamięci i wybierania który model teraz. Po prostu włącz nadajnik i model którym chcesz jeździć a jego ustawienia zostaną samocznynnie załadowane. Radio TQ 2.4GHz pozwala w pełni precyzyjnie ustawić osiągi Twojego auta wprost z nadajnika. Końcowe punty wychyleń skrętu i gazu mogą być precyzyjnie ustawione, oraz wielofunkcyjny przełącznik może być zaprogramowany tak aby kontrolować Czułość Skrętu (Expo), Czułość Gazu (Expo), Wielkość Skrętu (Dual Rate), Wielkość Gazu i Hamulca (Dual Rate) lub Trymer Gazu.

 

Start na przycisk!

 

Tylko EZ-Start firmy Traxxas oferuje łatwość uruchomiania silnika jedną ręką. EZ-Start jest najbezpieczniejszyz i najbardziej niezawodnym systemem do uruchamiania silników nitro. EZ-Start zawiera technologię Smart Start®, która monitoruje silnik rozrusznika i świecę żarową, pokazując ich status przy pomocy dwoch diód LED.
TELEFON KONTAKTOWY: 889-[zasłonięte]-994