SUMMIT
Model do jazdy w ekstremalnym terenie z blokadą dyferencjałów
i zmianą przełożenia przekładni napędowej.
Teraz z nową aparaturą TQi 2.4GHz!
- „TQi 2.4GHz” - nowy 4 kanałowy nadajnik (bez bazy dokującej) i 5 kanałowy odbiornik.
- „T-Lock™” - innowacyjny system umożliwiający zdalne blokowanie dyferencjałów.
- „High-Low Transmission” - możliwość zdalnego przełączania przełożenia z 70:1 (jazda terenowa), na 25:1 (jazda szosowa).
- „10-LED” - system oświetleniowy pozwala na nocne wyprawy w teren.
- „ExoCage™” to karoseria dająca pełną ochronę w trudnym terenie.
- „Geode™” - nowe obręcze kół 3.8 cala montowane nakrętkami 17mm.
- „Massive 7" Canyon AT™” - terenowe opony z miękką wkładką powodujące wyjątkową przyczepność w czasie jazdy w terenie.
UWAGA! Możliwość dokupienia bazy dokującej do nadajnika TQi [nr kat. 106510]
Pełne wykorzystanie mocy z systemami „T-Lock” i „High-Low Transmission”.
Tylko w SUMMICIE masz możliwość zdalnego blokowania dyferencjałów i zmiany przełożenia. Nie trzeba przerywać jazdy w celu zmiany kół zębatych i blokad na dyferencjałach. Zmiana przełożenia z 25:1 na 70:1 powoduje natychmiastowe przyspieszenie w stosunku do rywali, zablokowanie przedniego dyferencjału pozwala na pokonanie ekstremalnego terenu przy dyspozycji systemem 4WD.
System oświetlenia „10-LED”.
Nie trzeba parkować w garażu, kiedy zachodzi słońce! Summit posiada integralne oświetlenie LED. Cztery białe diody LED wyznaczają szlak jazdy, a sześć czerwonych diód LED pokazuje położenie samochodu w przestrzeni. Diody są integralną częścią nadwozia i połączone wiązką przewodów.
System radiowy TQi 2.4GHz kompatybilny z iPhone i iPod.
- Elegancki design z wewnętrzną anteną
- 5-kanałowy odbiornik z trzema kanałami telemetrii
- System Link Traxxas z pamięcią trzydziestu modeli
- Prosty 2-przyciskowy interfejs programowania
- Wbudowana funkcja Failsafe
- Technologia Direct Sequence Spread Spectrum (DSSS)
- Zasilanie czterema ogniwami AA
- Gniazdo połączeniowe z Apple iPhone i iPod
- Wizualny dostęp do następujących funkcji:
- Telemetria w czasie rzeczywistym
- Regulacja serwomechanizmu kierunku
- Regulacja przepustnicy
- Regulacja hamowania
- Rewers serwomechanizmów
- Regulacja wychyleń końcowych serwomechanizmów
- Wybór modelu
Gotowy do wyścigu - najbardziej zaawansowany system radiowy - totalna kontrola.
Modele Traxxas’a zasługują na najbardziej zaawansowany – gotowy do wyścigu system radiowy. To w końcu jedyne połączenie pomiędzy kierowcą, a maszyną. System musi być precyzyjny, wygodny i niezawodny. Zupełnie nowy system radiowy Traxxas ® TQi ™ spełnia wszystkie te funkcje, a do tego jest niezawodny i solidnie wykonany. Najważniejszą nowością tego systemu, jest możliwość wyposażenia nadajnika w bazę dokującą, która pozwala na podłączenie iPhone lub iPod touch. To stwarza potężne narzędzie do tuningu modelu. Kolorowy wyświetlacz łączy się z systemem Link Traxxas ™ i tworzy intuicyjny, wysokiej rozdzielczości - kolorowy graficzny interfejs użytkownika, który stwarza możliwość optymalizacji systemu radiowego w celu maksymalnej kontroli pojazdów.
App Link Traxxas’a.
Ta potężna aplikacja daje pełną kontrolę nad funkcjonowaniem systemu radiowego. Teraz masz możliwość zainstalowania czujników telemetrii Traxxas’a, a App Link będzie wyświetlać wszystkie dane w czasie rzeczywistym: prędkość, obroty silnika, napięcie pakietu, temperaturę silnika, pakietu zasilającego i regulatora.
Intuicyjny interfejs iPhone i iPod.
Po dokonaniu najlepszych dla danego modelu ustawień, możesz je zapisać jako profil, który można w późniejszym czasie zastosować w innym modelu. Jeśli dokonasz zmian w profilu, możesz go zapisać jako nowy.
Edytowanie, zapisywanie i udostępnianie profili modeli.
System Link Traxxas’a upraszcza organizowanie całej kolekcji pojazdów. Z systemem Link Traxxas’a oraz systemem radiowym TQi, nie musisz pamiętać, jaki model należy załadować do pamięci. System Link rozpoznaje model i automatycznie ładuje wszystkie parametry do nadajnika. Możesz stale przechowywać parametry 30 modeli. Ponieważ ustawienia fabryczne dla wszystkich modeli Traxxas’a są już zaprogramowane, dodanie nowego modelu Traxxas’a do nadajnika jest bardzo proste.
Telemetria w czasie rzeczywistym.
System Link Traxxas’a zbiera i zapisuje dane telemetryczne podczas jazdy w czasie rzeczywistym. Jeśli wyposażysz swój model w czujniki telemetrii, deska rozdzielcza na kolorowym wyświetlaczu będzie pokazywać Ci prędkość, napięcie akumulatora, obroty silnika i poszczególne temperatury. Deska rozdzielcza jest w pełni konfigurowalna włącznie z wyborem sposobu wyświetlania narzędzi do pomiaru odczytu. Możesz wyświetlić do dziewięciu wskaźników jednocześnie. Możesz ustawić ostrzeżenia progowe. Możesz użyć funkcji nagrywania, dokumentując pogląd deski rozdzielczej z dźwiękiem. Nagrania można nazwać i zapisać w celu późniejszego porównania i analizy.
Zarządzanie 30 modelami Traxxas’a.
System Link Traxxas’a upraszcza organizowanie nawet kolekcji składającej się z 30 pojazdów. System radiowy TQi automatycznie śledzi jaki model jest związany z nadajnikiem i pamięta wszystkie ustawienia, jakie były do niego użyte. System udostępnia interfejs graficzny, aby zobaczyć historię modelu w nadajniku, zmienić model, dostosować ustawienia.
UWAGA:
Dostęp do wszystkich opisanych powyżej funkcji, możliwy jest po uzupełnieniu zestawu o następujące elementy:
- stopka nadajnika umożliwiająca podłączenie iPhone lub iPod [kat. 6510]
- wybrane czujniki telemetrii
- elementy mocujące czujniki w modelu
Realistyka i trwałość nadwozia “ExoCage”.
Agresywny styl SUV nadwozia SUMMIT'A,jest nie tylko estetyczny, ale przede wszystkim celowy. Klatka bezpieczeństwa „ExoCage” chroni samochód przed uszkodzeniami zawsze towarzyszącymi ekstremalnej jeździe terenowej. Zarówno uderzenia o skały jak i kolejne dachowanie, nie są w stanie powstrzymać SUMMITA przed osiągnięciem celu.
Wodoszczelna elektronika – silnik Titan® 775.
Titan 775 to najmocniejszy silnik elektryczny zastosowany w modelach tej klasy co SUMMIT. Wyposażony jest w wentylator chłodzący i jest odporny na warunki ekstremalnej jazdy off-road, W celu osiągnięcia jak największej mocy użytkowej, zastosowano dodatkowy płaszcz stalowy, który maksymalizuje natężenie pola magnetycznego, a to z kolei zwiększa moment obrotowy. Moc Titan’a 775 jest kontrolowana przez elektroniczny regulator obrotów EVX -2™, pracującym przy maksymalnym napięciu 16,8 V. Regulator EVX -2™ jest wodoszczelny w związku z czym możliwe jest użytkowanie SUMMIT'A w trudnychwarunkach pogodowych jak śnieg, deszcz, błoto. Ta wersja regulatora EVX -2™ zaopatrzona jest w system wykrywania niskiego napięcia, co pozwala na współpracę z pakietami typu LiPo.
Obręcze “Geode”, opony Canyon AT, miękkie wkładki.
Samochody off-road są tak dobre jak ich opony i w związku z tym SUMMIT otrzymał opony klasy Canyon AT. Charakteryzują się one agresywnym bieżnikiem, który radzi sobie ze wszystkim co po drodze napotka. Zastosowanie miękkich wkładek do opon sprawiło dodatkowo, że zwiększyła się powierzchnia styku opony z terenem. Całość mocowana jest do nowych obręczy „Geode”.
Podwozie i zawieszenie.
Jednym z głównych celów projektantów samochodów terenowych jest niskie położenie środka ciężkości, co jest podstawowym kryterium stabilności w trudnych warunkach terenowych.
Żeby umożliwić użytkownikom stosowanie różnorakich akumulatorów (NiMh, LiPo), zaprojektowano pozwalający na to system mocowania. Na uwagę zasługuje sposób montowania odbiornika, który gwarantuje wodoszczelność najważniejszemu elementowi wyposażenia elektronicznego.
Dual-CV – teleskopowe półosie.
Dużej mocy zespół napędowy, blokada dyferencjałów i opony o wysokiej przyczepności wymagają wysokiej jakości przeniesienia napędu. Najważniejszymi z tych elementów są półosie i SUMMIT wyposażono w specjalnie dla niego zaprojektowane półosie zapewniające bezawaryjną pracę podczas przenoszenia największych obciążeń.
Podwójny system sterowania kierunkiem jazdy.
Wysoka przyczepność opon i konieczność jazdy w stromym terenie, wymaga dużego momentu obrotowego kół. Summit dostarcza ten moment z systemu podwójnych serwomechanizmów „dual-servo”.
Każdy serwomechanizm posiada moment obrotowy 125oz, co w sumie daje możliwość sterowania w trudnych warunkach terenowych.
W swojej klasie SUMMIT jest liderem!
Wymienione powyżej cechy w zestawieniu z innymi samochodami plasują SUMMIT'A na pierwszym miejscu w klasie Monster Track’ów w skali 1/10. Konstruktorom TRAXXAS’A udało się wyznaczyć nowy standard, a Ty jesteś jego właścicielem.
MODEL 5607: zmontowany, aparatura zdalnego kierowania TQ™ 2.4GHz – cztery kanały, wodoszczelna elektronika, elektroniczny regulator obrotów EVX-2™, klatka bezpieczeństwa ExoCage™, malowana karoseria, dwa pakiety NiMh 8,4V.