Traxxas Summit 2,4 GHz TQi BlueTooth Ready
Model do jazdy w ekstremalnym terenie z blokadą dyferencjałów i zmianą przełożenia przekładni napędowej.
Karoseria czerwona z grafiką!!
+ Nowa aparatura TQi BlueTooth ready!
+ nowe konektory ID
+ ładowarka 4A na 12V
- „T-Lock™” - innowacyjny system umożliwiający zdalne blokowanie dyferencjałów.
- „High-Low Transmission” - możliwość zdalnego przełączania przełożenia z 70:1 (jazda terenowa), na 25:1 (jazda szosowa).
- „10-LED” - system oświetleniowy pozwala na nocne wyprawy w teren.
- „ExoCage™” to karoseria dająca pełną ochronę w trudnym terenie.
- „Geode™” - nowe obręcze kół 3.8 cala montowane nakrętkami 17mm.
- „Massive 7" Canyon AT™” - terenowe opony z miękką wkładką powodujące wyjątkową przyczepność w czasie jazdy w terenie.
|
|
- „TQi 2.4GHz” - nowy 4 kanałowy nadajnik i 5 kanałowy odbiornik.
Pełne wykorzystanie mocy z systemami „T-Lock” i „High-Low Transmission”.
Tylko w SUMMICIE masz możliwość zdalnego blokowania dyferencjałów i zmiany przełożenia. Nie trzeba przerywać jazdy w celu zmiany kół zębatych i blokad na dyferencjałach. Zmiana przełożenia z 25:1 na 70:1 powoduje natychmiastowe przyspieszenie w stosunku do rywali, zablokowanie przedniego dyferencjału pozwala na pokonanie ekstremalnego terenu przy dyspozycji systemem 4WD.
System oświetlenia „10-LED”.
Nie trzeba parkować w garażu, kiedy zachodzi słońce! Summit posiada integralne oświetlenieLED. Cztery białe diody LED wyznaczają szlak jazdy, a sześć czerwonych diód LED pokazuje położenie samochodu w przestrzeni. Diody są integralną częścią nadwozia i połączone wiązką przewodów.
UWAGA !
już teraz nie potrzebujesz tylko iPhone aby śledzić dane telemetryczne swojego modelu.
Wystarczy smartphone z systemem Android.
W zestawie znajduje się podwójny pakiet akumulatorów NiMH 7 ogn. 8.4V 3000mAh z nowymi konektorami ID
oraz ładowarka 4A na 12V dla 6 - 7 ogn. NiMH z konektorem do zapalniczki
TQi z BlueTooth: NOWA GENERACJA APARATURY TRAXXAS!
Stystem radiowy umożliwia podłączenie modułu BlueTooth oraz czujników telemetrycznych!
- Elegancki design z wewnętrzną anteną
- 5-kanałowy odbiornik z trzema kanałami telemetrii
- System Link Traxxas z pamięcią trzydziestu modeli
- Prosty 2-przyciskowy interfejs programowania
- Wbudowana funkcja Failsafe
- Technologia Direct Sequence Spread Spectrum (DSSS)
- Zasilanie czterema ogniwami AA
- Moduł BlueTooth nie jest zawarty w zestawie
- Wizualny dostęp do następujących funkcji po podłączeniu czujników telemetrycznych nie zawartych w zestawie:
- Telemetria w czasie rzeczywistym
- Regulacja serwomechanizmu kierunku
- Regulacja przepustnicy
- Regulacja hamowania
- Rewers serwomechanizmów
- Regulacja wychyleń końcowych serwomechanizmów
- Wybór modelu
Realistyka i trwałość nadwozia “ExoCage”.
Agresywny styl SUV nadwozia SUMMIT'A, jest nie tylko estetyczny, ale przede wszystkim celowy. Klatka bezpieczeństwa „ExoCage” chroni samochód przed uszkodzeniami zawsze towarzyszącymi ekstremalnej jeździe terenowej. Zarówno uderzenia o skały jak i kolejne dachowanie, nie są w stanie powstrzymać SUMMITA przed osiągnięciem celu.
Wodoszczelna elektronika – silnik Titan® 775.
Titan 775 to najmocniejszy silnik elektryczny zastosowany w modelach tej klasy co SUMMIT. Wyposażony jest w wentylator chłodzący i jest odporny na warunki ekstremalnej jazdy off-road, W celu osiągnięcia jak największej mocy użytkowej, zastosowano dodatkowy płaszcz stalowy, który maksymalizuje natężenie pola magnetycznego, a to z kolei zwiększa moment obrotowy.
Moc Titan’a 775 jest kontrolowana przez elektroniczny regulator obrotów EVX -2™, pracującym przy maksymalnym napięciu 16,8 V.
Regulator EVX -2™ jest wodoszczelny w związku z czym możliwe jest użytkowanieSUMMIT'A w trudnych warunkach pogodowych jak śnieg, deszcz, błoto.
Obręcze “Geode”, opony Canyon AT, miękkie wkładki.
Samochody off-road są tak dobre jak ich opony i w związku z tym SUMMIT otrzymał opony klasy Canyon AT. Charakteryzują się one agresywnym bieżnikiem, który radzi sobie ze wszystkim co po drodze napotka. Zastosowanie miękkich wkładek do opon sprawiło dodatkowo, że zwiększyła się powierzchnia styku opony z terenem. Całość mocowana jest do nowych obręczy „Geode”.
Podwozie i zawieszenie.
Jednym z głównych celów projektantów samochodów terenowych jest niskie położenie środka ciężkości, co jest podstawowym kryterium stabilności w trudnych warunkach terenowych.
Żeby umożliwić użytkownikom stosowanie różnorakich akumulatorów (NiMh, LiPo), zaprojektowano pozwalający na to system mocowania. Na uwagę zasługuje sposób montowania odbiornika, który gwarantuje wodoszczelność najważniejszemu elementowi wyposażenia elektronicznego.
Dual-CV – teleskopowe półosie.
Dużej mocy zespół napędowy, blokada dyferencjałów i opony o wysokiej przyczepności wymagają wysokiej jakości przeniesienia napędu. Najważniejszymi z tych elementów są półosie i SUMMIT wyposażono w specjalnie dla niego zaprojektowane półosie zapewniające bezawaryjną pracę podczas przenoszenia największych obciążeń.
Podwójny system sterowania kierunkiem jazdy.
Wysoka przyczepność opon i konieczność jazdy w stromym terenie, wymaga dużego momentu obrotowego kół. Summit dostarcza ten moment z systemu podwójnych serwomechanizmów „dual-servo”.
Każdy serwomechanizm posiada moment obrotowy 125oz, co w sumie daje możliwość sterowania w trudnych warunkach terenowych.
W swojej klasie SUMMIT jest liderem!
Wymienione powyżej cechy w zestawieniu z innymi samochodami plasują SUMMIT'A na pierwszym miejscu w klasie Monster Track’ów w skali 1/10. Konstruktorom TRAXXAS’A udało się wyznaczyć nowy standard, a Ty jesteś jego właścicielem.
MODEL 5607: zmontowany, aparatura zdalnego kierowania TQi™ 2.4GHz – cztery kanały, wodoszczelna elektronika, elektroniczny regulator obrotów EVX-2™, klatka bezpieczeństwa ExoCage™, malowana karoseria.