Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Traxxas Summit 2,4 GHz, niebieski z grafiką

20-02-2014, 16:01
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 2 314 zł     
Użytkownik rc4max
numer aukcji: 3952311826
Miejscowość Sosnowiec
Wyświetleń: 9   
Koniec: 20-02-2014 15:16:47

Dodatkowe informacje:
Stan złożenia: Złożony
Rodzaj napędu: elektryczny
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

sklep: 32 [zasłonięte] 24, 603 [zasłonięte] 502; wysyłka: 728 [zasłonięte] 972; serwis: 32 [zasłonięte] 12; e-mail: [zasłonięte]@rc4max.com GG: [zasłonięte]57120

JESTEŚMY NAJLEPSI!!!


RC4MAX Piotr Kopecki

ul. Targowa 12

41-200 Sosnowiec

SPOSÓB PŁATNOŚCI

i koszt wysyłki

Za zakupiony towar o dowolnej wartości można zapłacić przelewem na nasze konto:

87 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 460754

Istnieje również możliwość płatności przy odbiorze przesyłki.
ODBIÓR OSOBISTY

Zapraszamy do odbioru osobistego w naszym sklepie

RC4MAX

ul. Targowa 12

41-200 Sosnowiec

PN – PT      9 – 18

SOBOTA    10 – 14

Traxxas Summit 2,4 GHz, niebieski z grafiką




 

Model do jazdy w ekstremalnym terenie z blokadą dyferencjałów i zmianą przełożenia przekładni napędowej.

Karoseria niebieska z grafiką!!

 Teraz z nową aparaturą TQi 2.4GHz!

 

 

 

  • „TQ 2.4GHz” - nowy 4 kanałowy nadajnik i 5 kanałowy odbiornik.
  • „T-Lock™”  - innowacyjny system   umożliwiający zdalne blokowanie dyferencjałów.
  • „High-Low Transmission” - możliwość zdalnego przełączania przełożenia z 70:1 (jazda terenowa),  na 25:1 (jazda szosowa).
  • „10-LED” - system oświetleniowy  pozwala na nocne wyprawy w teren.
  • „ExoCage™” to karoseria dająca pełną ochronę w trudnym terenie.
  • „Geode™” - nowe obręcze kół 3.8 cala   montowane nakrętkami 17mm. 
  • „Massive 7" Canyon AT™” - terenowe opony z miękką wkładką powodujące wyjątkową przyczepność w czasie jazdy w terenie.
 

 

 

 

 

 Pełne wykorzystanie mocy z systemami „T-Lock” i „High-Low Transmission”.

 

Tylko w SUMMICIE masz możliwość zdalnego blokowania dyferencjałów i zmiany przełożenia. Nie trzeba przerywać jazdy w celu zmiany kół zębatych i blokad na dyferencjałach. Zmiana przełożenia z 25:1 na 70:1 powoduje natychmiastowe przyspieszenie w stosunku do rywali, zablokowanie przedniego dyferencjału pozwala na pokonanie ekstremalnego terenu przy dyspozycji systemem 4WD.

 

 

 

 


 

 

System oświetlenia „10-LED”.

 

Nie trzeba parkować w garażu, kiedy zachodzi słońce! Summit posiada integralne oświetlenieLED. Cztery białe diody LED wyznaczają szlak jazdy, a sześć czerwonych diód LED pokazuje położenie samochodu w przestrzeni. Diody są integralną częścią nadwozia i połączone wiązką przewodów.

 

 

 Teraz z nową aparaturą TQi 2.4GHz!

 


 

 

 



 

Realistyka i trwałość nadwozia “ExoCage”.

 

Agresywny styl SUV nadwozia SUMMIT'A, jest nie tylko estetyczny, ale przede wszystkim celowy. Klatka bezpieczeństwa „ExoCage” chroni samochód przed uszkodzeniami zawsze towarzyszącymi ekstremalnej jeździe terenowej. Zarówno uderzenia o skały jak i kolejne dachowanie, nie są w stanie powstrzymać SUMMITA przed osiągnięciem celu.

 

 

 

 

 

Wodoszczelna elektronika – silnik  Titan® 775.

 

Titan 775 to najmocniejszy silnik elektryczny zastosowany w modelach tej klasy co SUMMIT. Wyposażony jest w wentylator chłodzący i jest odporny na warunki ekstremalnej jazdy off-road, W celu osiągnięcia jak największej mocy użytkowej, zastosowano dodatkowy płaszcz stalowy, który maksymalizuje natężenie pola magnetycznego, a to z kolei zwiększa moment obrotowy.

Moc Titan’a 775 jest kontrolowana przez elektroniczny regulator obrotów EVX -2™,  pracującym przy maksymalnym napięciu 16,8 V.

Regulator EVX -2™  jest wodoszczelny w związku z czym możliwe jest użytkowanieSUMMIT'A w trudnych warunkach pogodowych jak śnieg, deszcz, błoto.

 

Obręcze “Geode”,  opony Canyon AT, miękkie wkładki.

 

Samochody off-road są tak dobre jak ich opony i w związku z tym SUMMIT otrzymał opony klasy Canyon AT. Charakteryzują się one agresywnym bieżnikiem, który radzi sobie ze wszystkim co po drodze napotka. Zastosowanie miękkich wkładek do opon sprawiło dodatkowo, że zwiększyła się powierzchnia styku opony z terenem. Całość mocowana jest do nowych obręczy „Geode”.

 

 

 

Podwozie i zawieszenie.

 

Jednym z głównych celów projektantów samochodów terenowych jest niskie położenie środka ciężkości, co jest podstawowym kryterium stabilności w trudnych warunkach terenowych.

Żeby umożliwić użytkownikom  stosowanie różnorakich akumulatorów (NiMh, LiPo), zaprojektowano pozwalający na to system mocowania. Na uwagę zasługuje sposób montowania odbiornika, który gwarantuje wodoszczelność najważniejszemu elementowi wyposażenia elektronicznego.

 

 

 

Dual-CV – teleskopowe półosie.

 

Dużej mocy zespół napędowy, blokada dyferencjałów i opony o wysokiej przyczepności wymagają wysokiej jakości przeniesienia napędu. Najważniejszymi z tych elementów są półosie i SUMMIT wyposażono w specjalnie dla niego zaprojektowane półosie zapewniające bezawaryjną pracę podczas przenoszenia największych obciążeń.

 

 

 

 

 

 

 

 

Podwójny system sterowania kierunkiem jazdy.

 

Wysoka przyczepność opon i konieczność jazdy w stromym terenie, wymaga dużego momentu obrotowego kół. Summit dostarcza ten moment z systemu podwójnych serwomechanizmów „dual-servo”.

Każdy serwomechanizm posiada moment obrotowy 125oz, co w sumie daje możliwość sterowania w trudnych warunkach terenowych.

 

 

 

W swojej klasie SUMMIT jest liderem!

 

Wymienione powyżej cechy w zestawieniu z innymi samochodami plasują SUMMIT'A na pierwszym miejscu w klasie Monster Track’ów w skali 1/10. Konstruktorom TRAXXAS’A udało się wyznaczyć nowy standard, a Ty jesteś jego właścicielem.

 

 

 

 

MODEL 5607: zmontowany, aparatura zdalnego kierowania TQ™ 2.4GHz – cztery kanały, wodoszczelna elektronika, elektroniczny regulator obrotów EVX-2™, klatka bezpieczeństwa ExoCage™, malowana karoseria.

 

Sprzedawane przedmioty posiadamy fizycznie w sklepie, dzięki temu natychmiast realizujemy wysyłki.

 

UWAGA!!!
PRZY ODBIORZE PRZESYŁKI proszę sprawdzić w obecności listonosza lub kuriera CZY PACZKA NIE JEST USZKODZONA.

Jeśli są jakiekolwiek uszkodzenia, które mogły wyniknąć podczas transportu towaru proszę kazać spisać kurierowi/listonoszowi protokół szkody. Jest to podstawa do uznania ewentualnej reklamacji uszkodzeń wynikłych podczas transportu. Uszkodzone przesyłki bez protokołu szkody nie będą uwzględniane do reklamacji uszkodzeń wynikłych podczas transportu.

Z powodu dużej liczby zaginięć paczek pobraniowych na poczcie, wszystkie pobrania na kwotę przekraczającą 100 zł będą realizowane firmą kurierską.

Za wynikłe utrudnienia bardzo przepraszamy.

JESTEŚMY NAJLEPSI!!!


RC4MAX Piotr Kopecki

ul. Targowa 12

41-200 Sosnowiec