Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Traxxas Summit 1:10 Brushless Bezszczotkowy LiPo

27-02-2015, 11:01
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Aktualna cena: 1 499 zł     
Użytkownik uniqueparts_pl
numer aukcji: 5110708697
Miejscowość darłowo
Licytowało: 1    Wyświetleń: 312   
Koniec: 27-02-2015, 9:58

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Sprzedam auto Traxxas Summit w skali 1:10

Auto składałem przez rok czasu, część rzeczy przełożyłem z wcześniej posiadanego Revo.

Specyfikacja:

- silnik bezszczotkowy TrackStar 13.0T 3000kV (4C LiPo max) - nowy

- regulator HobbyWing EZRUN WP-SC8 (4C LiPo max, wodoodporny) - nowy

- tylny dyferencjał z blokadą - nowy

- aparatura 4-kanałowa RadioLink RC3S + dodatkowy odbiornik do kolejnego auta - nowa

- pakiet baterii LiPo, sztywny, Turnigy 5000mAh 2C - nowy

- ładowarka do LiPo z balanserem iMAX B6 - nowa

- stalowe, wzmocnione półosie z E-Revo (opis poniżej)

- skrzynia biegów 2-biegowa, Summit - nowa

Auto złożone z większości nowych elementów jakie kupowałem na ebay w okresie roku. Już teraz jest gotowe do jazdy, ale dla pełni szczęścia przydało by się zamontować 2 małe serwa do przełączania biegów i blokady dyferencjału tylnego w czasie jazdy, z poziomu aparatury.

Summit ma założone potężne, terenowe opony o średnicy 175mm i szerokości 85mm - idealne w teren (dużo lepsze od oryginalnych jakie montowane są w tym modelu).

Półosie stalowe, tuningowe, pochodzące z mocnego E-Revo to również nie jest standard w tym modelu. Oryginalnie w Summicie są półosie plastikowe. Posiadam 4 takie półosie, jednak w związku z założonym tylnym dyferencjałem z blokadą byłem zmuszony zamontować jedną krótszą półoś plastikową. Jeśli potrafisz sobie skrócić półoś stalową (jaką dodaję do zestawu), wtedy wszystkie półosie będą niezniszczalne.

W gratisie dokładam obudowę (karoserię górną) modelu po starym Revo 3.3. Obudowa trochę zniszczona, ale na start zabawy jak znalazł - mi będzie to zbędne po sprzedaży.

Auto składałem z myślą o zasilaniu z LiPo 4C - to mega moc, jaką planowałem w przyszłości. Aktualnie na LiPo 2C 5000mAh auto jest równie zrywne i szybkie. Aby to uczynić, wystarczy dokupić drugi taki sam pakiet i podłączyć szeregowo w obwód zasilania. Silnik bezszczotkowy i regulator są na to przygotowane :)

Aparatura RadioLink z wewnętrznym komputerem i pełną regulacją wszystkich parametrów jazdy również zasługuje na uwagę - tu warto poczytać w sieci, bo szkoda klepać opis. Razem z aparaturą jest dodatkowy odbiornik, który możesz zainstalować w innym modelu i z poziomu aparatury przełączasz z którym modelem chcesz się bawić. 

Części wyniosły minie ponad 2 tysiące złotych, więc cena atrakcyjna. 

Film z testu napędów i blokady. Pierwszy bieg, później drugi bieg + blokada dyferencjału. 

https://www.youtube.com/watch?v=6pi_MvxVhp8

Dla porównania możliwości (prędkości) i jak auto zachowuje się już na pakiecie LiPo 3C film z udziałem poprzedniego modelu jaki miałem - Revo z bezszczotką. W tym modelu Revo zamontowałem skrzynię z Summita, tylny dyfer z blokadą i miał podobnej wielkości koła. Właśnie z tego modelu jest karoseria, jaką dokładam w gratisie

https://www.youtube.com/watch?v=Os9YCG1yrus

Powód sprzedaży: chęć zakupu miksera analogowego i gramofonów