Sprzedam auto Traxxas Summit w skali 1:10
Auto składałem przez rok czasu, część rzeczy przełożyłem z wcześniej posiadanego Revo.
Specyfikacja:
- silnik bezszczotkowy TrackStar 13.0T 3000kV (4C LiPo max) - nowy
- regulator HobbyWing EZRUN WP-SC8 (4C LiPo max, wodoodporny) - nowy
- tylny dyferencjał z blokadą - nowy
- aparatura 4-kanałowa RadioLink RC3S + dodatkowy odbiornik do kolejnego auta - nowa
- pakiet baterii LiPo, sztywny, Turnigy 5000mAh 2C - nowy
- ładowarka do LiPo z balanserem iMAX B6 - nowa
- stalowe, wzmocnione półosie z E-Revo (opis poniżej)
- skrzynia biegów 2-biegowa, Summit - nowa
Auto złożone z większości nowych elementów jakie kupowałem na ebay w okresie roku. Już teraz jest gotowe do jazdy, ale dla pełni szczęścia przydało by się zamontować 2 małe serwa do przełączania biegów i blokady dyferencjału tylnego w czasie jazdy, z poziomu aparatury.
Summit ma założone potężne, terenowe opony o średnicy 175mm i szerokości 85mm - idealne w teren (dużo lepsze od oryginalnych jakie montowane są w tym modelu).
Półosie stalowe, tuningowe, pochodzące z mocnego E-Revo to również nie jest standard w tym modelu. Oryginalnie w Summicie są półosie plastikowe. Posiadam 4 takie półosie, jednak w związku z założonym tylnym dyferencjałem z blokadą byłem zmuszony zamontować jedną krótszą półoś plastikową. Jeśli potrafisz sobie skrócić półoś stalową (jaką dodaję do zestawu), wtedy wszystkie półosie będą niezniszczalne.
W gratisie dokładam obudowę (karoserię górną) modelu po starym Revo 3.3. Obudowa trochę zniszczona, ale na start zabawy jak znalazł - mi będzie to zbędne po sprzedaży.
Auto składałem z myślą o zasilaniu z LiPo 4C - to mega moc, jaką planowałem w przyszłości. Aktualnie na LiPo 2C 5000mAh auto jest równie zrywne i szybkie. Aby to uczynić, wystarczy dokupić drugi taki sam pakiet i podłączyć szeregowo w obwód zasilania. Silnik bezszczotkowy i regulator są na to przygotowane :)
Aparatura RadioLink z wewnętrznym komputerem i pełną regulacją wszystkich parametrów jazdy również zasługuje na uwagę - tu warto poczytać w sieci, bo szkoda klepać opis. Razem z aparaturą jest dodatkowy odbiornik, który możesz zainstalować w innym modelu i z poziomu aparatury przełączasz z którym modelem chcesz się bawić.
Części wyniosły minie ponad 2 tysiące złotych, więc cena atrakcyjna.
Film z testu napędów i blokady. Pierwszy bieg, później drugi bieg + blokada dyferencjału.
https://www.youtube.com/watch?v=6pi_MvxVhp8
Dla porównania możliwości (prędkości) i jak auto zachowuje się już na pakiecie LiPo 3C film z udziałem poprzedniego modelu jaki miałem - Revo z bezszczotką. W tym modelu Revo zamontowałem skrzynię z Summita, tylny dyfer z blokadą i miał podobnej wielkości koła. Właśnie z tego modelu jest karoseria, jaką dokładam w gratisie
https://www.youtube.com/watch?v=Os9YCG1yrus
Powód sprzedaży: chęć zakupu miksera analogowego i gramofonów