TRAXXAS SLASH 1/16 VXL, 2.4GHz -=RC4MAX=-
Wszystko pomniejszone… Poza mocą!
Bezszczotkowy Slash teraz w
skali 1/16 z napędem na cztery koła.
Karoseria Rick Huseman Edition
- 48km/h prosto z pudełka… 80km/h po tuningu
- Zespół napędowy Velineon Brushless Power z nowym regulatorem VXL-3m
- Największy w klasie silnik napędowy Velineon 380
- Gotowy do jazdy z pakietem napędowym NiMh
Nowa kategoria emocji Off-Road.
Traxxas ustanawia standard dla sprawności i innowacyjności. Po raz pierwszy, szybkość, jakość i sprawność dostępna jest w nowej skali.
SLASH VXL 1/16 prawie o połowę mniejszy od SLASH 1/10.
Jednak nie nazywaj go "mini" bo jest to zupełnie nowa kategoria sprawności i radości użytkowania. Pod poliwęglanową karoserią, znajdziesz nagradzaną technologię zawieszenia siedmiokrotnego mistrza „National Champion Traxxas Revo ®”.
Sprawdzona innowacyjność TRAXXAS’a.
Żaden szczegół nie został pominięty w misji połączenia wszystkich możliwości, trwałości i emocji związanych z modelami Traxxas’a w skali 1/16. Projektanci stworzyli konstrukcję w której zbalansowano wszystkie siły i masy w celu stworzenia niezawodnego mechanizmu o dużej sprawności. Spowodowało to, że SLASH VXL 1/16 stał się standardem wyczynowych samochodów w skali 1/16.
Klasa szybkości.
Po wyjęciu z pudełka, SLASH VXL 1/16 osiąga bez problemu szybkość48km/h za pomocą dołączonego pakietu napędowego 6S / NiMH. Zainstaluj drugi akumulator 6-ogniwowy, aby uwolnić pełną moc bezszczotkowego zespołu napędowego Velineon Power System i uzyskać zawrotną jak na tak mały model szybkość 80 km/h.
System napędowy Velineon.
Zaprojektowany i zbudowany specjalnie dla Traxxas’a 1/16 system napędowy składa się z elektronicznego regulatora obrotów VXL-3m który kontroluje bezszczotkowy silnikVelineon ® 380.
VXL-3m jest regulatorem w pełni kompatybilnym z pakietami NiMh oraz LiPo. Posiada układ wykrywania niskiego napięcia pakietów LiPo 2S i 3S oraz kontroluje napięcie dostarczane przez 6-12 celi NiMh. Ten regulator pozwala na bardzo precyzyjne sterowanie obrotami i momentem obrotowym silnika napędowego SLASH’a VXL
Poza tym w regulatorze VXL-3m znajduje się funkcja „Training Mode.™”, która pozwala obniżyć moc zespołu napędowego o 50%. Jest to przydatne dla początkujących kierowców i dla wszystkich którzy chcą potrenować technikę precyzyjnej jazdy.
Regulator VXL-3m jest oczywiście wodoszczelny w myśl zasady „błoto i śnieg, już nie są przeszkodą w zabawie na wolnym powietrzu”.
To wszystko ma za zadanie kontrolować bezszczotkowy silnik napędowy Velineon ® 380.
Jest on zbudowany w ej samej – bezkompromisowej technologii co Velineon 3500. Magnesy neodymowe, łożyska wysokoobrotowe i pozłacane złącza 3,5mm zapewniają50000 obr/min pełnej mocy i wielkiej prędkości.
Wodoszczelna elektronika.
Traxxas SLASH VXL 1/16 wyposażono w wodoszczelny układ elektroniczny pozwalający na zabawę w każdych warunkach pogodowych.
Zamknięta obudowa mini odbiornika, wodoszczelny regulator obrotów VXL-3m i zamknięte serwomechanizmy układu sterowania sprawiają, że można dobrze się bawić w prawie każdych warunkach terenowych.
W 100% gotowy do jazdy.
1/16 SLASH VXL jest w pełni złożony z systemem R/C 2.4GHz TQ,bezszczotkowym zespołem napędowym Velineon, wysokoprądowymi – złoconymi złączami elek malowaną karoserią, przyklejonymi oponami, pakietem napędowymNiMh, ładowarką i szczegółową instrukcją.
To wszystko sprawia, że w krótkim czasie po wyjęciu z opakowania możesz cieszyć się wyjątkową przyjemnością jazdy tym kultowym samochodem wyścigowym.
TRAXXAS 1/16 SLASH XVL 4WD - MODEL 7008
- w pełni zmontowany – gotowy do jazdy
- napęd na cztery koła
- 48km/h prosto z opakowania… 80km/h po tuningu!
- aparatura zdalnego kierowania TQ™
- bezszczotkowy silnikiem napędowy Velineon 380
- elektroniczny regulator obrotów VXL-3m
- pakiet napędowy NiMh 7.2 V
- ładowarka pakietu napędowego
- malowana karoseria
- wodoszczelna elektronika
- zamknięte dyferencjały
- wysokoprądowe złącza elektryczne
- metryczny system złącz
- łożyska kulkowe
- Aparatura zdalniego kierowania TQ 2.4GHz
Sposób użycia dodatkowych pakietów napędowych.
W modelu możliwe jest zainstalowanie dodatkowego pakietu napędowego NiMh lub LiPo.
Zalecane jest używanie pakietów tej samej marki i tego samego producenta. Pakiety muszą mieć takie same napięcie i pojemność.
Dodatkowy pakiet NiMh.
Wolno stosować połączenie równoległe i szeregowe.
- dwa pakiety połączone równolegle za pomocą przejściówki Traxxas [103064]. W tym wypadku napięcie wyjściowe wynosi7.2V, a pojemność wyjściowa jest sumą pojemności dwóch pakietów. To rozwiązanie podwaja czas pracy zespołu napędowego przy takiej samej mocy i może być zastosowane w jeździe terenowej i w jeździe szybkiej.
- dwa pakiety połączone szeregowo za pomocą przejściówki Traxxas [103063]. W tym wypadku napięcie wyjściowe wynosi14.4V, a pojemność wyjściowa pozostaje bez zmian. To rozwiązanie wymaga zmiany zębatki atakującej opisanej w instrukcji i jest dopuszczalne wyłącznie do jazdy szybkiej na terenie płaskim.
Dodatkowy pakiet LiPo.
Wolno stosować jedynie połączenie równoległe. Regulator obrotów nie akceptuje pakietów powyżej 3C.
- dwa pakiety 2C połączone równolegle za pomocą przejściówki Traxxas [103064]. W tym wypadku napięcie wyjściowe wynosi 7.4V, a pojemność wyjściowa jest sumą pojemności dwóch pakietów. To rozwiązanie podwaja czas pracy zespołu napędowego przy takiej samej mocy i może być zastosowane w jeździe terenowej i w jeździe szybkiej.
- dwa pakiety 3C połączone równolegle za pomocą przejściówki Traxxas [103064]. W tym wypadku napięcie wyjściowe wynosi11.1V, a pojemność wyjściowa jest sumą pojemności dwóch pakietów. To rozwiązanie wymaga zmiany zębatki atakującej opisanej w instrukcji i jest dopuszczalne wyłącznie do jazdy szybkiej na terenie płaskim.
Zapraszamy także na inne nasze aukcje: