TRAXXAS Rustler XL-5
Traxxas Rustler XL-5®
Karoseria biała
Więcej mocy - więcej zabawy - wodoszczelność!
Wodoszczelna elektronika na każdą pogodę – wodę, błoto, śnieg
- Gotowy do jazdy z akumulatorem NiMh 8.4V
- Prędkość ponad 60 km/h
- Zmodyfikowany silnik napędowy Titan 12-Turn 550
- Wodoszczelny regulator obrotów XL-5
- Wysokoprądowe złącza elektryczne
Rustler to przygoda ograniczona jedynie Twoją wyobraźnią. To jeden z najszybszych dostępnych samochodów „Ready-To-Race ®”. Wyposażony w potężny – zmodyfikowany silnik napędowy Titan 12T 550, elektroniczny regulator obrotów XL-5 i sprzęgło poślizgowe „Revo ®-spec Torque-Control ™”. Maksymalna prędkość 63 km/h pozwala na pozostawienie konkurencji daleko w tyle.
Oferowana przez Traxxas’a technologia wodoszczelnej elektroniki pozwala na całkowitą niezależność od warunków pogodowych. Wcześniej nie było możliwości jazdy przez wodę, błoto, śnieg – teraz nie jest to problemem.
Zarówno elektroniczny regulator obrotów jak i odbiornik posiadają mocną ochronę przed czynnikami zewnętrznymi. To otwiera zupełnie nowy świat przygody i zabawy.
Rustler jest w 100% gotowy do jazdy - prosto z pudełka i jest wyposażony w innowacyjne funkcje takie jak sprzęgło poślizgowe„Revo-spec Torque-Control ™”. Opatentowana konstrukcja pozwala na płynny, precyzyjny i spójny system kontroli trakcji.
Zmodyfikowany silnik napędowy Titan 12T 550 dostarcza potężną moc, praktycznie nie wymaga konserwacji i posiada długą żywotność. Titan 12T 550 posiada zintegrowany wentylator chłodzący co w praktyce oznacza większe prędkości i dłuższy czas pracy.
Sterowanie napędu realizuje elektroniczny regulator obrotów XL-5. Posiada on przydatną funkcję trzech trybów
zabezpieczenia termicznego i wyposażony jest w wysokoprądowe złącza elektryczne. Do tego w regulatorze XL-5 znajduje się funkcja „Training Mode.™”, która pozwala obniżyć moc zespołu napędowego o 50%. Jest to przydatne dla początkujących kierowców i dla wszystkich którzy chcą potrenować technikę precyzyjnej jazdy. Regulator XL-5 jest oczywiście wodoszczelny w myśl zasady „błoto i śnieg, już nie są przeszkodą w zabawie na wolnym powietrzu”.
Dzisiejsze akumulatory napędowe dostarczają tak duże prądy, że konwencjonalne złącza elektryczne nie wystarczają i tworzą tak zwane „wąskie gardła”, co w praktyce uniemożliwia wykorzystanie pełnej mocy napędu. Nowe złącza elektryczne Traxxas’a –„High-Current” otwierają drzwi dla nieograniczonego przepływu prądu i wyciągają z pakietów napędowych pełną moc.
Traxxas na tym poprzestał. Trwałe podwozie z kompozytu ma wyjątkową sztywność i pozwala na niskie zabudowanie pakietów napędowych co znacznie obniża środek ciężkości. Takie rozwiązanie pozwala na lepsze wykorzystanie dużej prędkości Rustler’a i zapewnia doskonałą stabilność na zakrętach. Trzy biegowa skrzynia o zmiennej proporcji, szczelne łożyska kulkowe i płynnie pracujące amortyzatory zapewniają płynne i bezstratne przekazanie pełnej mocy układu napędowego na koła. Mechanizmy różnicowe mają zainstalowane planetarne przekładnie z hartowanej stali narzędziowej, które nie wymagają żadnej obsługi.
Rustler charakteryzuje się sportowym - 6-kolorowym wyglądem karoserii „ProGraphix ®”. Chromowane obręcze kół wielkości 2,8 cala podtrzymują przyklejone opony z precyzyjnie zaprojektowanym wzorem bieżnika wykonane z wysokiej jakości mieszanek gumowych, zaprojektowane do osiągania prędkości powyżej 100 km/h. Zapewniają one Rustlerowi doskonałą przyczepność.
MODEL 3705: w pełni złożony z aparaturą zdalnego sterowania TQ™, regulatorem obrotów XL-5, pakietem napędowym NiMh 8.4V i malowaną karoserią w technologii ProGraphix®.
Zapraszamy także na inne nasze aukcje: