Traxxas MONSTER JAM - CAPTAINS CURSE
TERAZ W RC4MAX TRAXXASMONSTER JAM - CAPTAINS CURSE
Traxxas z dumą prezentuje swój najnowszy model Monster Jam - CAPTAINS CURSE ®. Oficjalnie licencjonowany model Monster Jam jest w pełni złożony i gotowy do jazdy. Model jest dokładną kopią pełno wymiarowych potworów. CAPTAINS CURSE ma wygląd powalający najgroźniejszego konkurenta. Nowe opony opracowane specjalnie dla modeli Monster Jam, naśladują ręcznie rzeźbione wygląd w pełnym rozmiarze schodkowym.
Zmodyfikowany Titan 12T 550.
Nowe modele Traxxas’a „Monster Jam” to wielka radość z bardziej realistycznej jazdy niż kiedykolwiek wcześniej. Zmodyfikowany silnik napędowy Titan 12T 550 dostarcza potężną moc, praktycznie nie wymaga konserwacji i posiada długą żywotność. Titan 12T 550 posiada zintegrowany wentylator chłodzący co w praktyce oznacza większe prędkości i dłuższy czas pracy.
Elektronika – przyjemność z jazdy.
Traxxas szokuje entuzjastów samochodów ekskluzywną – wodoszczelną elektroniką, która zapewnia komfort jazdy w przez wodę, błoto i śnieg. Elektroniczny regulator obrotów XL-5 i odbiornik są bezpieczne przed żywiołem co otwiera zupełnie nowy świat przygody i zabawy.
Regulator obrotów z systemem EZ-Set ®.
Aby wykorzystać moc silnika Titan 12T 550, Traxxas oferuje wysokiej jakości, wodoszczelny elektroniczny regulator obrotów XL-5. Płynna regulacja obrotów, to standard. System EZ-Set ® pozwala za pomocą jednego przycisku konfigurować ustawienia regulatora. Do tego w regulatorze XL-5 znajduje się funkcja „Training Mode.™”, która pozwala obniżyć moc zespołu napędowego o 50%. Jest to przydatne dla początkujących kierowców i dla wszystkich którzy chcą potrenować technikę precyzyjnej jazdy.
Złącza „High-Current”.
Dzisiejsze akumulatory napędowe dostarczają tak duże prądy, że konwencjonalne złącza elektryczne nie wystarczają i tworzą tak zwane „wąskie gardła”, co w praktyce uniemożliwia wykorzystanie pełnej mocy napędu. Nowe złącza elektryczne Traxxas’a – „High- Current” otwierają drzwi dla nieograniczonego przepływu prądu i wyciągają z pakietów napędowych pełną moc.
Nowe modele Monster Jam są pełne innowacyjnych rozwiązań jak na przykład zastosowanie kompozytów. Podwozie zaprojektowane pod kątem wyjątkowej sztywność i jak największego prześwitu. Wymiana akumulatorów jest niezwykle łatwa. Dodatkowo fabrycznie zainstalowana przekładnia planetarna układu różnicowego nigdy nie wymaga regulacji! Wystarczy spojrzeć na samochód po wyjęciu z pudełka, naładować baterię i wybrać się w teren dla dobrej zabawy. Jeśli szukasz samochodu terenowego - Monster Jam jest idealnym rozwiązaniem.
SPECYFIKACJA:
Aparatura zdalnego kierowania TQ AM 27 MHz
Pakiet napędowy NiMh 8.4V / 3000mAh
Oficjalnie licencjonowana grafika Monster Jam
Realistyczna rzeźba bieżnika opon
Modyfikowany silnik napędowy Titan 12T 550 z wentylatorem chłodzącym
Wodoszczelny regulator obrotów XL-5 z wykrywaniem niskiego napięcia
Nowe złącza elektryczne Traxxas’a – „High-Current”
Wodoszczelny serwomechanizm układu kierowniczego
4 calowy prześwit pomiędzy podwoziem, a terenem
Główna przekładnia napędu „Magnum 272™” z metalowymi zębatkami i łożyskami
System przekładni głównej Revo-Spec Torque-Control™
Teleskopowy układ przeniesienia napędu na półosie
Prędkość 54km/h
MODEL 3602G: W pełni zmontowany – gotowy do jazdy i wodoszczelny „CAPTAIN'S CURSE”z aparaturą zdalnego sterowania TQ™ 27MHz, elektronicznym regulatorem obrotów XL-5. Replika Monster Jam® z licencjonowaną grafiką.
W zestawie 7 celowy pakiet napędowy NiMh 3000mAh i opcjonalna zębatka 23T.
Ważne informacje!
Uwaga dotycząca samochodów z napędem elektrycznym z zastosowaniem silnika szczotkowego.
Szczotki silnika wymagają wstępnego ułożenia (dotarcia) do komutatora. W związku z tym, należy przestrzegać następujących zaleceń.
- Pierwsze 30 minut jazdy należy przeprowadzić bezwzględnie na pakietach akumulatorów dołączonych (zalecanych) do danego modelu. Stosowanie innych pakietów akumulatorów (np. LiPo), wiąże się z dużymi prądami, które w przypadku nie ułożonych (nie dotartych) szczotek, powodują spalenie komutatora.
- Przez ten czas należy bezwzględnie unikać gwałtownych zmian obrotów silnika. Zrównoważone użycie przepustnicy pozwala na dokładne ułożenie (dotarcie) szczotek silnika.
Zastosowanie powyższej procedury pozwoli uniknąć mechanicznego uszkodzenia silnika polegającego na spaleniu komutatora. Takie uszkodzenie nie podlega roszczeniom gwarancyjnym.
Uwaga dotycząca instalacji elektrycznej modelu:
Wszelkie modyfikacje instalacji elektrycznej modelu powodują utratę gwarancji przez Klienta. Jeśli używasz akumulatorów napędowych niezgodnych ze standardem firmy TRAXXAS:
- używaj przewodów przejściowych (TRAXXAS - TAMIYA) dostępnych w ofercie firmy TRAXXAS lub przewodów przejściowych wykonanych we własnym zakresie.
- używaj końcówek przystosowanych do prądów adekwatnych dla występujących w modelu.
- nie odcinaj wtyków na przewodach instalacji elektrycznej modelu.