E REVO VXL BRUSHLESS
PRECYZYJNA INNOWACJA I SPRAWNOŚĆ W SKALI 1/16!
Wszystko jest pomniejszone…
Poza mocą!
- Powyżej 48km/h prosto z pudełka… 80km/h po tuningu
- Velineon ® VXL-3m – elektroniczny regulator obrotów
- 380-Velineon – najmocniejszy w swojej klasie silnik bezszczotkowy
- Ready-To-Race ® – z pakietami napędowymi NiMh w zestawie
Nowa kategoria emocji Off-Road.
Traxxas ustanawia standard dla sprawności i innowacyjności. Po raz pierwszy, szybkość, jakość i sprawność dostępna jest w nowej skali E-Revo VXL 1/16.
Dlugi na 35,5 cm E-Revo VXL, jest o prawie połowę mniejszy od E-Revo w skali 1/10.
Jednak nie nazywaj go "mini" bo jest to zupełnie nowa kategoria sprawności i radości użytkowania. Pod poliwęglanową karoserią, znajdziesz nagradzaną technologię zawieszenia siedmiokrotnego mistrza „National Champion Traxxas Revo ®”.
Sprawdzona innowacja TRAXXAS’a
E-Revo VXL 1/16 zadziwił wielu kiedy zadebiutował na sportowej arenie.
Projektanci stworzyli konstrukcję w której zbalansowano wszystkie siły i masy w celu stworzenia niezawodnego mechanizmu o dużej sprawności. Spowodowało to, że E-Revo VXL 1/16 stał się standardem wyczynowych samochodów w skali 1/16.
Klasa prędkości
Dołączony pakiet napędowy złożony z sześciu celi NiMh pozwala E-Revo VXL osiągnąć prędkość ponad 50km/h. To i tak więcej, niż niektóre inne samochody w innych skalach. Jeśli chcesz uwolnić pełną moc bezszczotkowego silnika Velineon – podłącz dodatkowy pakiet na który konstruktorzy przewidzieli miejsce. E-Revo VXL osiągnie prędkość 90km/h, co może wydawać się niemożliwe dla samochodu w takiej skali, ale TRAXXAS to potrafi.
System radiowy TQ 2.4GHz
Nadajnik posiada sprawdzoną i ergonomiczną budowę uchwytu „TQ”. System 2.4GHz uwalnia użytkownika od problemów nakładania się kanałów radiowych i pozwala na bezpieczne użytkowanie modelu niezależnie od liczby kierowców.
System napędowy Velineon.
Zaprojektowany i zbudowany specjalnie dla Traxxas’a 1/16 system napędowy składa się z elektronicznego regulatora obrotów VXL-3m który kontroluje bezszczotkowy silnik Velineon ® 380.
VXL-3m jest regulatorem w pełni kompatybilnym z pakietami NiMh oraz LiPo. Posiada układ wykrywania niskiego napięcia pakietów LiPo 2S i 3S oraz kontroluje napięcie dostarczane przez 6-12 celi NiMh. Ten regulator pozwala na bardzo precyzyjne sterowanie obrotami i momentem obrotowym silnika napędowego E-Revo VXL.
Poza tym w regulatorze VXL-3m znajduje się funkcja „Training Mode.™”, która pozwala obniżyć moc zespołu napędowego o 50%. Jest to przydatne dla początkujących kierowców i dla wszystkich którzy chcą potrenować technikę precyzyjnej jazdy. Regulator EVX-2™ jest oczywiście wodoszczelny w myśl zasady „błoto i śnieg, już nie są przeszkodą w zabawie na wolnym powietrzu”.
To wszystko ma za zadanie kontrolować bezszczotkowy silnik napędowy Velineon ® 380. Jest on zbudowany w ej samej – bezkompromisowej technologii co Velineon 3500. Magnesy neodymowe, łożyska wysokoobrotowe i pozłacane złącza 3,5mm zapewniają 50000 obr/min pełnej mocy i wielkiej prędkości.
Wodoszczelna elektronika.
Traxxas E-Revo VXL wyposażono w wodoszczelny układ elektroniczny pozwalający na zabawę w każdych warunkach pogodowych.
Zamknięta obudowa odbiornika 2.4GHz Link Traxxas, wodoszczelny regulator obrotów VXL-3m i zamknięte serwomechanizmy układu sterowania sprawiają, że można dobrze się bawić w prawie każdych warunkach terenowych.
Gotowy do jazdy w 100 procentach.
1/16 E-Revo VXL jest w pełni złożony z systemem sterowania R/C, bezszczotkowym układem napędowym Velineon, malowaną karoserią, przyklejonymi oponami i szczegółową instrukcją. Traxxas dołączył również pakiet zasilający i ładowarkę akumulatorów, co sprawia, że E-Revo VXL jest całkowicie gotowy do jazdy.
MODEL 71074: w pełni złożony z aparaturą zdalnego sterowania TQ™ 2.4GHz z systemem Traxxas Link™, bezszczotkowym silnikiem Velineon® 380, regulatorem obrotów VXL-3m, pakietem napędowym NiMh 7.2V 1200mAh, ładowarką i malowana karoserią w technologii ProGraphix®.
Sposób użycia dodatkowych pakietów napędowych.
W modelu możliwe jest zainstalowanie dodatkowego pakietu napędowego NiMh lub LiPo.
Zalecane jest używanie pakietów tej samej marki i tego samego producenta. Pakiety muszą mieć takie same napięcie i pojemność.
Dodatkowy pakiet NiMh.
Wolno stosować połączenie równoległe i szeregowe.
- dwa pakiety połączone równolegle za pomocą przejściówki Traxxas [103064]. W tym wypadku napięcie wyjściowe wynosi 7.2V, a pojemność wyjściowa jest sumą pojemności dwóch pakietów. To rozwiązanie podwaja czas pracy zespołu napędowego przy takiej samej mocy i może być zastosowane w jeździe terenowej i w jeździe szybkiej.
- dwa pakiety połączone szeregowo za pomocą przejściówki Traxxas [103063]. W tym wypadku napięcie wyjściowe wynosi 14.4V, a pojemność wyjściowa pozostaje bez zmian. To rozwiązanie wymaga zmiany zębatki atakującej opisanej w instrukcji i jest dopuszczalne wyłącznie do jazdy szybkiej na terenie płaskim.
Dodatkowy pakiet LiPo.
Wolno stosować jedynie połączenie równoległe. Regulator obrotów nie akceptuje pakietów powyżej 3C.
- dwa pakiety 2C połączone równolegle za pomocą przejściówki Traxxas [103064]. W tym wypadku napięcie wyjściowe wynosi 7.4V, a pojemność wyjściowa jest sumą pojemności dwóch pakietów. To rozwiązanie podwaja czas pracy zespołu napędowego przy takiej samej mocy i może być zastosowane w jeździe terenowej i w jeździe szybkiej.
- dwa pakiety 3C połączone równolegle za pomocą przejściówki Traxxas [103064]. W tym wypadku napięcie wyjściowe wynosi 11.1V, a pojemność wyjściowa jest sumą pojemności dwóch pakietów. To rozwiązanie wymaga zmiany zębatki atakującej opisanej w instrukcji i jest dopuszczalne wyłącznie do jazdy szybkiej na terenie płaskim.
UWAGA ! Brak opcjonalnej zębatki i jazda w terenie spowoduje zniszczenie napędu i utratę gwarancji.
To rozwiązanie wymaga monitoringu poziomu temperatury regulatora obrotów i silnika. Temperatura silnika nie może przekroczyć 90stC.