E-REVO 1/10
Najbardziej zaawansowany Electric Monster Truck!
- Nowa aparatura Traxxas TQi 2.4GHz
- Zespół napędowy 16.8V
- Integralna konstrukcja
- Wodoszczelna elektronika
- Aluminiowe amortyzatory
- Dwa pakiety napędowe NiMh 8.4V/3000mAh w zestawie
- Prędkość 48km/h
Inżynierowie Traxxas’a uważają ten samochód za...
"mistrzowskie dzieło inżynierii”
Aparatura zdalnego sterowania “Traxxas TQi 2.4GHz” i 5 kanałowy odbiornik Micro.
Nadajnik posiada sprawdzoną i ergonomiczną budowę uchwytu „TQi”.System 2.4 GHz uwalnia użytkownika od problemów nakładania się kanałów radiowych i pozwala na bezpieczne użytkowanie modelu niezależnie od liczby kierowców.
Ekskluzywna - wodoszczelna elektronika – silniki Titan® 550.
Moc E-Revo jest kontrolowana przez elektroniczny regulator obrotówEVX-2™, pracującym przy maksymalnym napięciu 16,8 V. RegulatorEVX -2™ jest wodoszczelny w związku z czym możliwe jest użytkowanie modelu w trudnych warunkach pogodowych jak śnieg, deszcz, błoto.
Dwa silniki Titan 550 z systemem zasilania 16.8V.
E-Revo jest gotowe do jazdy z zamontowanym systemem zasilania 16,8 V, który kontroluje elektroniczny regulator obrotówEVX-2. Dwa silniki Titan 550 dostarczają na każde żądanie ogromny moment obrotowy bezpośrednio na koła i powoduje, żeE Revo osiąga w momencie prędkość ponad 48km/h. Regulator zasilany z dwóch pakietów NiMh 8.4V,oferuje specjalistyczny tryb Training Mode. W tym trybie regulator ogranicza całkowicie otwartą przepustnicę do 50%. W trybie treningu, możesz ewentualnie pozwolić dobrym znajomym na zapoznanie się z możliwościami E-Revo.
Futurystyczna idea konstrukcji.
Zaprojektowane przez Traxxas’a podwozie E-Revo wyznacza nowe standardy dla elektrycznych monster truck’ów. Podwozie E-Revołączy w sobie sztukę i funkcjonalność dostarczając lekką, zintegrowaną i sztywną platformę, która maksymalizuje siłę i redukuje wagę. Patrząc w przyszłość, podwozie zostało zaprojektowane w celu uwzględnienia nowych technologii w dziedzinie akumulatorów i przystosowane do ekstremalnych prędkości oraz przenoszenia dużego momentu obrotowego. Poprzez połączenie przedziałów baterii z konstrukcją całości, akumulatory są umieszczone bardzo nisko. Dzięki temu, środek ciężkości (CG) jest na jak najniższym poziomie co pozwala na maksymalne wykorzystanie dostarczonej mocy.
Wentylacja przedziałów akumulatorów.
Przypominające kanały turbin – futurystyczne otwory przedziałów akumulatorów pozwalają na swobodną cyrkulację powietrza, co w rezultacie zdecydowanie poprawia efekt chłodzący.
Szybkie mocowanie pakietów napędowych.
W podwozie wkomponowano pojemniki do szybkiego mocowania pakietów napędowych, stanowiące integralną część konstrukcji. Nie trzeba przejmować się luźnymi elementami mocowanymi spinkami, czyli wszystkim tym – co można zgubić po drodze. Wystarczy nacisnąć dwa zatrzaski, odgiąć pokrywę i wyciągnąć pakiet.
Regulowane zamocowanie akumulatorów.
Regulowane zamocowanie akumulatorów pozwala na przesunięcie środka ciężkości w podłużnej osi modelu w zależności od osobistych preferencji kierowcy.
Podwójny system sterowania kierunkiem jazdy.
Wysoka przyczepność opon, wymaga dużego momentu obrotowego kół. E-Revodostarcza ten moment z systemu podwójnych serwomechanizmów „dual-servo”. Każdy serwomechanizm posiada moment obrotowy 125oz, co w sumie daje możliwość sterowania w trudnych warunkach terenowych. Konieczne zasilanie tego systemu zapewnia elektroniczny regulator, który zapewnia stałe napięcie 6V.
- Aparatura zdalnego kierowania TQi 2.4GHz
- Dwa pakiety napędowe NiMh 8.4V / 3000mAh
- Niski środek ciężkości(CG)
- Szybka wymiana pakietów napędowych z regulacją położenia
- Wodoszczelna elektronika
- Aluminiowe amortyzatory
- 3,8 calowe opony na czarnych – chromowanych obręczach Gemini
- Regulowany tylny spojler
- Prędkość 48km/h
MODEL 5603: W pełni zmontowany – gotowy do jazdy z aparaturą zdalnego sterowania TQ™ 2.4GHz Traxxas Link, elektronicznym regulatorem obrotów EVX-2, dwoma pakietami NiMh 8.4V/3000mAh i karoserią wykonaną w technologii ProGraphix.