- Nowe radio Traxxas TQ 2.4GHz High Output z odbiornikiem Traxxas Link™
- Dwa akumulatory dające 16.8 V , dla maksymalnej mocy
- Zawieszenie – istne dzieło sztuki
- Uszczelniona elektronika
- Aluminiowe amortyzatory , pokryte teflonem
- Prędkość maksymalna – 50 km/h !
|
|
Mistrzowskie osiągi
Tylko rzuć na niego okiem i od razu powiesz że to auto jest inne. Pod smukłą, piękną karoserią kryje się matematyczne piękno inżynierii. Gdy inni ciągle poprawiają stare projekty, inżynierowie Traxxas'a stworzyli całkowicie nową, najbardziej zaawansowaną konstrukcję elektrycznego monster truck'a jaki dotychczas powstał.
E-Revo kryje w sobie nadajnik radiowy Traxxas TQ 2.4GHz High Output razem z odbiornikiem Traxxas Link™. Ten nowy system oferuje pewność działania, brak uciążliwych kwarców, technologia 2,4 Ghz oraz duży zasięg sygnału – to dopiero początek. Traxxas Link potrafi zapamiętać 20 modeli, ze wszystkimi ich ustawieniami, po prostu włącz nadajnik i model którym chcesz jeździć, a wszystkie jego ustawienia zostaną natychmiast przywrócone do pamięci w nadajniku ! Nowe radio TQ 2.4GHz High Output jest w pełni konfigurowalne, ustawić można między innymi: Expo Skrętu, Expo gazu i hamulca, Dual Rate i wiele innych zaawansowanych opcji.
E-Revo jest kolejnym z serii modeli które mają uszczelnioną elektronikę. Ten innowacyjny wynalazek otwiera drzwi do jazdy w wodzie, błocie śniegu i innych mokrych warunkach, które zatrzymują inne modele. Opatentowana uszczelka radio-box'u pozwala na instalację swojego własnego odbiornika, bez utraty wodoodporności.
Uwaga !
Producent nie daje gwarancji na elementy elektroniczne zalane wodą. Pomimo iż ten model jest wyposażony w bardzo skuteczne uszczelnienia, utrudniające dostanie się wody do urządzeń elektronicznych, odpowiedzialność za ich działanie i ewentualne zalanie wodą elektroniki ponosi użytkownik modelu. Do jazdy w mokrych warunkach należy model odpowiednio przygotować, wszystkie informacje są w instrukcji obsługi.
E-Revo jest gotowy do jazdy wprost z pudełka (RTR – Ready-To-Race®) z możliwością zasilania napięciem aż do 16.8 volt poprzez regulator EVX-2™. Podwójne silniki Titan® 550 dają dużą moc na żądanie, powodując starty na dwóch kołach i prędkość ponad 50 km/h na dwóch załączonych w zestawie akumulatorach NiMH. Regulator EVX-2 jest wyposażony w tryb treningowy (Training Mode™) który limituje moc do 50%, aby młodsi i mniej doświadczeni kierowcy mogli spokojnie doszlifowywać swoje umiejętności.
Fani napędu bezszczotkowego – Łączcie się ! E-Revo jest podwoziem na które czekałeś. Dla innych firm „brushless ready” oznacza drobne przygotowania do montażu akumulatorów i silnika, a resztę pozostawiają innym firmom produkującym części tuningowe. Traxxas nie. My mamy pociąg do dużych mocy i testowaliśmy E-Revo na wytrzymałość z akumulatorami 6S i różnymi, nawet najmocniejszymi silnikami bezszczotkowymi. Układ napędowy E-Revo został zaprojektowany do przenoszenia takich wielkich obciążeń, bez zbędnego oporu, aby sprostać rozwojowi silników i akumulatorów.
Zaprojektowana przez inżynierów Traxxas'a, jednoczęściowa, odlewana rama podwozia E-Revo ustanawia nowe standardy osiągów. Podwozie E-Revo łączy piękno z lekkością, zintegrowaniem i wytrzymałością. Patrząc w przyszłość, inżynierowie stworzyli miejsce gdzie będą się mieścić akumulatory nowych typów, aby dać pełną możliwość założenia najmocniejszych silników. Przez połączenie miejsc na akumulatory z podwoziem uzyskano nisko położony środek ciężkości i dużo miejsca na wyposażenie elektroniczne.
Przypominające dysze wylotowe silników odrzutowych, futurystyczne otwory wentylacyjne akumulatorów pomagają utrzymać źródło zasilania w nie za wysokiej temperaturze. Dodatkowo wloty mają wkomponowane zatrzaski, które trzymają zamknięte klapki battery-box'ów.
Futurystyczny design podwozia mieści po bokach pakiety akumulatorów, aby utrzymać czystą linię całego modelu. Innowacyjne szybko otwieralne drzwi do miejsc akumulatorów są montowane bezpośrednio do podwozia, czyniąc zbędnymi spinki, przykrywki i inne elementy które można zdjąć i zgubić na torze. Aby łatwo i szybko wymienić akumulator wystarczy tylko nacisnąć dwa zatrzaski i pociągnąć klapkę do siebie, aby zamknąć wystarczy je docisnąć a zatrzaski same zaskoczą.
Miejsce na bardzo różne konfiguracje akumulatorów
Regulowane ograniczniki w przedziałach akumulatorów pozwalają zamontować pakiety w różnych pozycjach, bardziej z przodu, lub z tyłu regulując w ten sposób położenie środka ciężkości. A jeśli masz naprawdę duże akumulatory, to ograniczniki można wymontować aby przeznaczyć całe dostępne miejsce na czystą moc. Zamontowane na górze przedziałów z akumulatorami, specjalnie sprężynki dociskają akumulatory i powodują, że są one na samym dole przedziałów, niepotrzebnie nie podwyższając środka ciężkości.
E-Revo przedstawia systemowe podejście do eliminacji powolnego i słabego kierowania kołami, tak typowego dla monster truck'ów. To zaczyna się zawsze od mocy. Wbudowany układ BEC konwertuje 16.8V dawane przez akumulatory, na 6V które stale zasila układ radiowy i sterowania, a potem poprzez podwójne, mocne, cyfrowe serwomechanizmy ruch kierownicą przekazywany jest na przednie koła.
Żaden inny elektryczny monster truck ma tak wysoki poziom kreatywnych rozwiązań konstrukcyjnych, dających najwyższe osiągi. Od kiedy powstało, E-Revo jest wzorem dla innych.
|
E-REVO (#5603)
|
|
- Radio Traxxas TQ 2.4GHz High Output z odbiornikiem Traxxas Link™
- Najbardziej zaawansowany technicznie monster truck jaki powstał
- Innowacyjne podwozie z bardzo niskim środkiem ciężkości
- Zintegrowane przedziały akumulatorów
- Dwa akumulatory Power Cell w komplecie
- Uszczelniona elektronika
- 4-kanałowy mikro odbiornik
- Anodyzowane aluminiowe amortyzatory , pokryte teflonem
- Układ napędowy z metalowymi kołami zębatymi , do mocnych bezszczotkowych silników
- Opony Talon zamontowane na 3.8” felgach Gemini
- Regulowany tylny spoiler
|
|
|
MODEL 5603: W pełni poskładany, Ready-To-Race®, z radiem TQ™ 2.4GHz High Output i odbiornikiem Traxxas Link™, regulatorem prędkości EVX-2 i pomalowaną karoserią ProGraphix®.
|