TRAXXAS E-Revo 1/16 VXL z TQI z bazą dokującą
E REVO VXL BRUSHLESS 1/16
Karoseria niebieska
PRECYZYJNA INNOWACJA I SPRAWNOŚĆ W SKALI 1/16!
Teraz z nową aparaturą TQi 2.4GHz z bazą dokującą!
Wszystko jest pomniejszone… Poza mocą!
Powyżej 48km/h prosto z pudełka… 80km/h po tuningu
- Velineon ® VXL-3m – elektroniczny regulator obrotów
- 380-Velineon – najmocniejszy w swojej klasie silnik bezszczotkowy
- Ready-To-Race ® – z pakietami napędowymi NiMh w zestawie
Nowa kategoria emocji Off-Road.
Traxxas ustanawia standard dla sprawności i innowacyjności. Po raz pierwszy, szybkość, jakość i sprawność dostępna jest w nowej skali E-Revo VXL 1/16.
Dlugi na 35,5 cm E-Revo VXL, jest o prawie połowę mniejszy od E-Revo w skali 1/10.
Jednak nie nazywaj go "mini" bo jest to zupełnie nowa kategoria sprawności i radości użytkowania. Pod poliwęglanową karoserią, znajdziesz nagradzaną technologię zawieszenia siedmiokrotnego mistrza „National Champion Traxxas Revo ®”.
Sprawdzona innowacja TRAXXAS’a
E-Revo VXL 1/16 zadziwił wielu kiedy zadebiutował na sportowej arenie.
Projektanci stworzyli konstrukcję w której zbalansowano wszystkie siły i masy w celu stworzenia niezawodnego mechanizmu o dużej sprawności. Spowodowało to, że E-Revo VXL 1/16 stał się standardem wyczynowych samochodów w skali 1/16.
Klasa prędkości.
Dołączony pakiet napędowy złożony z sześciu celi NiMh pozwala E-Revo VXL osiągnąć prędkość ponad 50km/h. To i tak więcej, niż niektóre inne samochody w innych skalach. Jeśli chcesz uwolnić pełną moc bezszczotkowego silnika Velineon – podłącz dodatkowy pakiet na który konstruktorzy przewidzieli miejsce. E-Revo VXL osiągnie prędkość 90km/h, co może wydawać się niemożliwe dla samochodu w takiej skali, ale TRAXXAS to potrafi.
System radiowy TQi 2.4GHz kompatybilny z iPhone i iPod.
- Elegancki design z wewnętrzną anteną
- 5-kanałowy odbiornik z trzema kanałami telemetrii
- System Link Traxxas z pamięcią trzydziestu modeli
- Prosty 2-przyciskowy interfejs programowania
- Wbudowana funkcja Failsafe
- Technologia Direct Sequence Spread Spectrum (DSSS)
- Zasilanie czterema ogniwami AA
- Gniazdo połączeniowe z Apple iPhone i iPod
- Wizualny dostęp do następujących funkcji:
- Telemetria w czasie rzeczywistym
- Regulacja serwomechanizmu kierunku
- Regulacja przepustnicy
- Regulacja hamowania
- Rewers serwomechanizmów
- Regulacja wychyleń końcowych serwomechanizmów
- Wybór modelu
Gotowy do wyścigu - najbardziej zaawansowany system radiowy - totalna kontrola.
Modele Traxxas’a zasługują na najbardziej zaawansowany – gotowy do wyścigu system radiowy. To w końcu jedyne połączenie pomiędzy kierowcą, a maszyną. System musi być precyzyjny, wygodny i niezawodny. Zupełnie nowy system radiowy Traxxas ® TQi ™ spełnia wszystkie te funkcje, a do tego jest niezawodny i solidnie wykonany. Najważniejszą nowością tego systemu, jest wyposażenie nadajnika w bazę dokującą, która pozwala na podłączenie iPhone lub iPod touch. To stwarza potężne narzędzie do tuningu modelu. Kolorowy wyświetlacz łączy się z systemem Link Traxxas ™ i tworzy intuicyjny, wysokiej rozdzielczości - kolorowy graficzny interfejs użytkownika, który stwarza możliwość optymalizacji systemu radiowego w celu maksymalnej kontroli pojazdów.
App Link Traxxas’a.
Ta potężna aplikacja daje pełną kontrolę nad funkcjonowaniem systemu radiowego. Teraz masz możliwość zainstalowania czujników telemetrii Traxxas’a, a App Link będzie wyświetlać wszystkie dane w czasie rzeczywistym: prędkość, obroty silnika, napięcie pakietu, temperaturę silnika, pakietu zasilającego i regulatora.
Intuicyjny interfejs iPhone i iPod.
Po dokonaniu najlepszych dla danego modelu ustawień, możesz je zapisać jako profil, który można w późniejszym czasie zastosować w innym modelu. Jeśli dokonasz zmian w profilu, możesz go zapisać jako nowy.
Edytowanie, zapisywanie i udostępnianie profili modeli.
System Link Traxxas’a upraszcza organizowanie całej kolekcji pojazdów. Z systemem Link Traxxas’a oraz systemem radiowym TQi, nie musisz pamiętać, jaki model należy załadować do pamięci. System Link rozpoznaje model i automatycznie ładuje wszystkie parametry do nadajnika. Możesz stale przechowywać parametry 30 modeli. Ponieważ ustawienia fabryczne dla wszystkich modeli Traxxas’a są już zaprogramowane, dodanie nowego modelu Traxxas’a do nadajnika jest bardzo proste.
Telemetria w czasie rzeczywistym.
System Link Traxxas’a zbiera i zapisuje dane telemetryczne podczas jazdy w czasie rzeczywistym. Jeśli wyposażysz swój model w czujniki telemetrii, deska rozdzielcza na kolorowym wyświetlaczu będzie pokazywać Ci prędkość, napięcie akumulatora, obroty silnika i poszczególne temperatury. Deska rozdzielcza jest w pełni konfigurowalna włącznie z wyborem sposobu wyświetlania narzędzi do pomiaru odczytu. Możesz wyświetlić do dziewięciu wskaźników jednocześnie. Możesz ustawić ostrzeżenia progowe. Możesz użyć funkcji nagrywania, dokumentując pogląd deski rozdzielczej z dźwiękiem. Nagrania można nazwać i zapisać w celu późniejszego porównania i analizy.
Zarządzanie 30 modelami Traxxas’a.
System Link Traxxas’a upraszcza organizowanie nawet kolekcji składającej się z 30 pojazdów. System radiowy TQi automatycznie śledzi jaki model jest związany z nadajnikiem i pamięta wszystkie ustawienia, jakie były do niego użyte. System udostępnia interfejs graficzny, aby zobaczyć historię modelu w nadajniku, zmienić model, dostosować ustawienia.
UWAGA.
Dostęp do wszystkich opisanych powyżej funkcji, możliwy jest po uzupełnieniu zestawu o następujące elementy:
- wybrane czujniki telemetrii
- elementy mocujące czujniki w modelu
System napędowy Velineon.
Zaprojektowany i zbudowany specjalnie dla Traxxas’a 1/16 system napędowy składa się z elektronicznego regulatora obrotów VXL-3m który kontroluje bezszczotkowy silnik Velineon ® 380.
VXL-3m jest regulatorem w pełni kompatybilnym z pakietami NiMh oraz LiPo. Posiada układ wykrywania niskiego napięcia pakietów LiPo 2S i 3S oraz kontroluje napięcie dostarczane przez 6-12 celi NiMh. Ten regulator pozwala na bardzo precyzyjne sterowanie obrotami i momentem obrotowym silnika napędowego E-Revo VXL.
Poza tym w regulatorze VXL-3m znajduje się funkcja „Training Mode.™”, która pozwala obniżyć moc zespołu napędowego o 50%. Jest to przydatne dla początkujących kierowców i dla wszystkich którzy chcą potrenować technikę precyzyjnej jazdy.
Regulator EVX-2™ jest oczywiście wodoszczelny w myśl zasady „błoto i śnieg, już nie są przeszkodą w zabawie na wolnym powietrzu”.
To wszystko ma za zadanie kontrolować bezszczotkowy silnik napędowy Velineon ® 380. Jest on zbudowany w ej samej – bezkompromisowej technologii co Velineon 3500. Magnesy neodymowe, łożyska wysokoobrotowe i pozłacane złącza 3,5mmzapewniają 50000 obr/min pełnej mocy i wielkiej prędkości.
Wodoszczelna elektronika.
Traxxas E-Revo VXL wyposażono w wodoszczelny układ elektroniczny pozwalający na zabawę w każdych warunkach pogodowych.
Zamknięta obudowa odbiornika 2.4GHz Link Traxxas, wodoszczelny regulator obrotów VXL-3m i zamknięte serwomechanizmy układu sterowania sprawiają, że można dobrze się bawić w prawie każdych warunkach terenowych.
Gotowy do jazdy w 100 procentach.
1/16 E-Revo VXL jest w pełni złożony z systemem sterowania R/C, bezszczotkowym układem napędowym Velineon, malowaną karoserią, przyklejonymi oponami i szczegółową instrukcją. Traxxas dołączył również pakiet zasilający i ładowarkę akumulatorów, co sprawia, że E-Revo VXL jest całkowicie gotowy do jazdy.
-
NOWY Nadajnik TQ 2.4GHz i odbiornik Traxxas Link™
-
RTR z załączonym akumulatorem i ładowarką
-
50 km/h z załączonym akumulatorem
-
80+ km/h z dodatkowym akumulatorem
-
Zawieszenie Revo
-
Silnik Velineon 380
-
Wodoodporna elektronika
-
Wysokoprądowe wtyczki Traxxas
-
Sprzęgło przeciążeniowe
-
Cyfrowe, wodoodporne serwo skrętu
|
|
MODEL 7107: w pełni złożony z aparaturą zdalnego sterowania TQ™ 2.4GHz z systemem Traxxas Link™, bezszczotkowym silnikiem Velineon® 380, regulatorem obrotów VXL-3m, pakietem napędowym NiMh 7.2V 1200mAh, ładowarką i malowana karoserią w technologii ProGraphix®.
Sposób użycia dodatkowych pakietów napędowych.
W modelu możliwe jest zainstalowanie dodatkowego pakietu napędowego NiMh lub LiPo.
Zalecane jest używanie pakietów tej samej marki i tego samego producenta. Pakiety muszą mieć takie same napięcie i pojemność.
Dodatkowy pakiet NiMh.
Wolno stosować połączenie równoległe i szeregowe.
- dwa pakiety połączone równolegle za pomocą przejściówki Traxxas [103064]. W tym wypadku napięcie wyjściowe wynosi 7.2V, a pojemność wyjściowa jest sumą pojemności dwóch pakietów. To rozwiązanie podwaja czas pracy zespołu napędowego przy takiej samej mocy i może być zastosowane w jeździe terenowej i w jeździe szybkiej.
- dwa pakiety połączone szeregowo za pomocą przejściówki Traxxas [103063]. W tym wypadku napięcie wyjściowe wynosi 14.4V, a pojemność wyjściowa pozostaje bez zmian. To rozwiązanie wymaga zmiany zębatki atakującej opisanej w instrukcji i jest dopuszczalne wyłącznie do jazdy szybkiej na terenie płaskim.
Brak opcjonalnej zębatki i jazda w terenie spowoduje zniszczenie napędu i utratę gwarancji.
To rozwiązanie wymaga monitoringu poziomu temperatury regulatora obrotów i silnika. Temperatura silnika nie może przekroczyć 90stC.
Dodatkowy pakiet LiPo.
Wolno stosować jedynie połączenie równoległe. Regulator obrotów nie akceptuje pakietów powyżej 3C.
- dwa pakiety 2C połączone równolegle za pomocą przejściówki Traxxas [103064]. W tym wypadku napięcie wyjściowe wynosi 7.4V, a pojemność wyjściowa jest sumą pojemności dwóch pakietów. To rozwiązanie podwaja czas pracy zespołu napędowego przy takiej samej mocy i może być zastosowane w jeździe terenowej i w jeździe szybkiej.
- dwa pakiety 3C połączone równolegle za pomocą przejściówki Traxxas [103064]. W tym wypadku napięcie wyjściowe wynosi 11.1V, a pojemność wyjściowa jest sumą pojemności dwóch pakietów. To rozwiązanie wymaga zmiany zębatki atakującej opisanej w instrukcji i jest dopuszczalne wyłącznie do jazdy szybkiej na terenie płaskim.
Brak opcjonalnej zębatki i jazda w terenie spowoduje zniszczenie napędu i utratę gwarancji.
To rozwiązanie wymaga monitoringu poziomu temperatury regulatora obrotów i silnika. Temperatura silnika nie może przekroczyć 90stC.
WAŻNE!
Wszelkie modyfikacje instalacji elektrycznej modelu, powodują utratę gwarancji przez Klienta. Jeśli używasz akumulatorów napędowych niezgodnych ze standardem firmy TRAXXAS:
używaj przewodów przejściowych (TRAXXAS - TAMIYA) dostępnych w ofercie firmy TRAXXAS lub przewodów przejściowych wykonanych we własnym zakresie.
używaj końcówek przystosowanych do prądów adekwatnych dla występujących w modelu.
nie odcinaj wtyków na przewodach instalacji elektrycznej modelu.