TRAXXAS E-Revo 1/16 VXL radio TQ 2,4 GHz =RC4MAX=
E REVO VXL BRUSHLESS 1/16
Karoseria szaro-niebieska
PRECYZYJNA INNOWACJA I SPRAWNOŚĆ W SKALI 1/16!
Teraz z nową aparaturą TQ 2.4GHz!
Wszystko jest pomniejszone… Poza mocą!
Powyżej 48km/h prosto z pudełka… 80km/h po tuningu
- Velineon ® VXL-3m – elektroniczny regulator obrotów
- 380-Velineon – najmocniejszy w swojej klasie silnik bezszczotkowy
- Ready-To-Race ® – z pakietami napędowymi NiMh w zestawie
Nowa kategoria emocji Off-Road.
Traxxas ustanawia standard dla sprawności i innowacyjności. Po raz pierwszy, szybkość, jakość i sprawność dostępna jest w nowej skali E-Revo VXL 1/16.
Dlugi na 35,5 cm E-Revo VXL, jest o prawie połowę mniejszy od E-Revo w skali 1/10.
Jednak nie nazywaj go "mini" bo jest to zupełnie nowa kategoria sprawności i radości użytkowania. Pod poliwęglanową karoserią, znajdziesz nagradzaną technologię zawieszenia siedmiokrotnego mistrza „National Champion Traxxas Revo ®”.
Sprawdzona innowacja TRAXXAS’a
E-Revo VXL 1/16 zadziwił wielu kiedy zadebiutował na sportowej arenie.
Projektanci stworzyli konstrukcję w której zbalansowano wszystkie siły i masy w celu stworzenia niezawodnego mechanizmu o dużej sprawności. Spowodowało to, że E-Revo VXL 1/16 stał się standardem wyczynowych samochodów w skali 1/16.
Klasa prędkości.
W skład zestawu wchodzi pakiet napędowy złożony z sześciu celi NiMh, który pozwala E-Revo VXL osiągnąć prędkość ponad 50km/h.
To i tak więcej, niż niektóre inne samochody w innych skalach.
Do modelu można zainstalować jeden lub dwa akumulatory LiPo z dwoma lub trzema ogniwami!
Pakiety można łączyć tylko równolegle, szeregowe połączenie może zniszczyć regulator!
Z trzema pakietami ogniw LiPol osiągniecie nawet o 150% większą prędkość w porównaniu do pakietu dwóch ogniw LiPol.
Teraz z nową aparaturą TQ 2.4GHz!
Nowy System radiowy TQ 2,4 GHz: Brak wielu kanałów - więc koncentrujesz się jedynie na zabawie.
Ergonomiczna konstrukcja TQ jest wygodna dla wszystkich, smukłe linie nowej aparatury są wzmocnione przez antenę wewnętrzną, która jest odporna na uszkodzenia.
Wodoszczelny Odbiornik!
Teraz cechą pojazdów Traxxas E-Revo VXL jest najnowsze wyposażenie w pełni wodoodporną elektronikę!
Model jeździ w wodzie, błocie i śniegu.
System napędowy Velineon.
Zaprojektowany i zbudowany specjalnie dla Traxxas’a 1/16 system napędowy składa się z elektronicznego regulatora obrotów VXL-3m który kontroluje bezszczotkowy silnik Velineon ® 380.
VXL-3m jest regulatorem w pełni kompatybilnym z pakietami NiMh oraz LiPo. Posiada układ wykrywania niskiego napięcia pakietów LiPo 2S i 3S oraz kontroluje napięcie dostarczane przez 6-12 celi NiMh. Ten regulator pozwala na bardzo precyzyjne sterowanie obrotami i momentem obrotowym silnika napędowego E-Revo VXL.
Poza tym w regulatorze VXL-3m znajduje się funkcja „Training Mode.™”, która pozwala obniżyć moc zespołu napędowego o 50%. Jest to przydatne dla początkujących kierowców i dla wszystkich którzy chcą potrenować technikę precyzyjnej jazdy.
Regulator EVX-2™ jest oczywiście wodoszczelny w myśl zasady „błoto i śnieg, już nie są przeszkodą w zabawie na wolnym powietrzu”.
To wszystko ma za zadanie kontrolować bezszczotkowy silnik napędowy Velineon ® 380. Jest on zbudowany w ej samej – bezkompromisowej technologii co Velineon 3500. Magnesy neodymowe, łożyska wysokoobrotowe i pozłacane złącza 3,5mmzapewniają 50000 obr/min pełnej mocy i wielkiej prędkości.
Wodoszczelna elektronika.
Traxxas E-Revo VXL wyposażono w wodoszczelny układ elektroniczny pozwalający na zabawę w każdych warunkach pogodowych.
Zamknięta obudowa odbiornika 2.4GHz Link Traxxas, wodoszczelny regulator obrotów VXL-3m i zamknięte serwomechanizmy układu sterowania sprawiają, że można dobrze się bawić w prawie każdych warunkach terenowych.
Gotowy do jazdy w 100 procentach.
1/16 E-Revo VXL jest w pełni złożony z systemem sterowania R/C, bezszczotkowym układem napędowym Velineon, malowaną karoserią, przyklejonymi oponami i szczegółową instrukcją. Traxxas dołączył również pakiet zasilający i ładowarkę akumulatorów, co sprawia, że E-Revo VXL jest całkowicie gotowy do jazdy.
-
NOWY Nadajnik TQ 2.4GHz i odbiornik Traxxas TQ™
-
RTR z załączonym akumulatorem i ładowarką
-
50 km/h z załączonym akumulatorem
-
80+ km/h z dodatkowym akumulatorem
-
Zawieszenie Revo
-
Silnik Velineon 380
-
Wodoodporna elektronika
-
Wysokoprądowe wtyczki Traxxas
-
Sprzęgło przeciążeniowe
-
Cyfrowe, wodoodporne serwo skrętu
|
|
MODEL 7107: w pełni złożony z aparaturą zdalnego sterowania TQ™ 2.4GHz z systemem Traxxas TQ™, bezszczotkowym silnikiem Velineon® 380, regulatorem obrotów VXL-3m, pakietem napędowym NiMh 7.2V 1200mAh, ładowarką i malowana karoserią w technologii ProGraphix®.
Sposób użycia dodatkowych pakietów napędowych.
W modelu możliwe jest zainstalowanie dodatkowego pakietu napędowego NiMh lub LiPo.
Zalecane jest używanie pakietów tej samej marki i tego samego producenta. Pakiety muszą mieć takie same napięcie i pojemność.
Dodatkowy pakiet NiMh.
Wolno stosować połączenie równoległe i szeregowe.
- dwa pakiety połączone równolegle za pomocą przejściówki Traxxas [103064]. W tym wypadku napięcie wyjściowe wynosi 7.2V, a pojemność wyjściowa jest sumą pojemności dwóch pakietów. To rozwiązanie podwaja czas pracy zespołu napędowego przy takiej samej mocy i może być zastosowane w jeździe terenowej i w jeździe szybkiej
- dwa pakiety połączone szeregowo za pomocą przejściówki Traxxas [103063]. W tym wypadku napięcie wyjściowe wynosi 14.4V, a pojemność wyjściowa pozostaje bez zmian. To rozwiązanie wymaga zmiany zębatki atakującej opisanej w instrukcji i jest dopuszczalne wyłącznie do jazdy szybkiej na terenie płaskim.
Brak opcjonalnej zębatki i jazda w terenie spowoduje zniszczenie napędu i utratę gwarancji.
To rozwiązanie wymaga monitoringu poziomu temperatury regulatora obrotów i silnika. Temperatura silnika nie może przekroczyć 90stC.
Dodatkowy pakiet LiPo.
Wolno stosować jedynie połączenie równoległe. Regulator obrotów nie akceptuje pakietów powyżej 3C.
- dwa pakiety 2C połączone równolegle za pomocą przejściówki Traxxas [103064]. W tym wypadku napięcie wyjściowe wynosi 7.4V, a pojemność wyjściowa jest sumą pojemności dwóch pakietów. To rozwiązanie podwaja czas pracy zespołu napędowego przy takiej samej mocy i może być zastosowane w jeździe terenowej i w jeździe szybkiej.
- dwa pakiety 3C połączone równolegle za pomocą przejściówki Traxxas [103064]. W tym wypadku napięcie wyjściowe wynosi 11.1V, a pojemność wyjściowa jest sumą pojemności dwóch pakietów. To rozwiązanie wymaga zmiany zębatki atakującej opisanej w instrukcji i jest dopuszczalne wyłącznie do jazdy szybkiej na terenie płaskim.
Brak opcjonalnej zębatki i jazda w terenie spowoduje zniszczenie napędu i utratę gwarancji.
To rozwiązanie wymaga monitoringu poziomu temperatury regulatora obrotów i silnika. Temperatura silnika nie może przekroczyć 90stC.
WAŻNE!
Wszelkie modyfikacje instalacji elektrycznej modelu, powodują utratę gwarancji przez Klienta. Jeśli używasz akumulatorów napędowych niezgodnych ze standardem firmy TRAXXAS:
-
używaj przewodów przejściowych (TRAXXAS - TAMIYA) dostępnych w ofercie lub przewodów przejściowych wykonanych we własnym zakresie.
-
używaj końcówek przystosowanych do prądów adekwatnych dla występujących w modelu.
-
nie odcinaj wtyków na przewodach instalacji elektrycznej modelu.