Traxxas E-MAXX radio 2,4 GHz -=RC4MAX=-
Ultimate Electric 4X4 Maxx Monster!
Karoseria czerwona
- Nowa aparatura zdalnego kierowania TQi 2.4GHz i odbiornik
- W zestawie dwa pakiety zasilające 8,4V / 3000mAh
- Zasilanie układu napędowego do 16.8 V
- Szybkość powyżej 48km/h
Techniczna nowość napędu dwoma silnikami Titan 550.
Nowy „Traxxas E-Maxx ®” to Monster Truck z napędem na dwie osie gwarantujący wysoki poziomu zabawy i emocji. Zaprojektowano nowe podwozie i układ zawieszenia współpracujący z zespołem napędowym składającym się z dwóch silnikówTitan 550. Silniki zasilane są napięciem 16,8V i sterowane elektronicznym regulatorem obrotów EVX-2™.
Nowe oczekiwania użytkowników.
E-Maxx otwiera zupełnie nowy świat 4x4 przygody i zabawy. Spowodowane jest to uwzględnieniem przez konstruktorów oczekiwań użytkowników.
Wodoszczelna elektronika pozwala na użytkowanie modelu w trudnych warunkach pogodowych. Woda, błoto i śnieg, już nie są przeszkodą w zabawie na wolnym powietrzu.
Teraz z nową aparaturą TQi 2.4GHz!
Nadajnik przystosowany do współpracy z IPhone i iPod po dołączeniu do niego bazy dokującej.
Nowa przekładnia główna z ekstremalnego napędu bezszczotkowego.
E-Maxx z uwagi na mocny napęd pochodzący z dwóch silników Titan 550, został wyposażony przekładnię pochodzącą z napędu bezszczotkowego. Jest to konieczne – bo nowy E-Maxx dysponuje 2 ½ razy większym momentom obrotowym.
Przekładnia wykorzystuje szerokie koła zębate i elementy stalowe „Revo ®-Spec Torque-Control ™”. Jest również możliwość wyboru dwóch – różnych przełożeń.
Zespół napędowy 16,8Volt.
E-Maxx został wyposażony w dużej mocy zespół napędowy zasilany dwoma pakietami po 8,4V każdy co w sumie daje 16,8V. Silniki Titan 550 wyposażono w wewnętrzne wentylatory chłodzące w celu zwiększenia ich sprawności. Sterowanie napędu realizuje elektroniczny regulator obrotów EVX-2™. Posiada on przydatną funkcję zabezpieczenia termicznego i wyposażony jest w wysokoprądowe złącza elektryczne. Do tego w regulatorze EVX-2™ znajduje się funkcja „Training Mode.™”, która pozwala obniżyć moc zespołu napędowego o 50%. Jest to przydatne dla początkujących kierowców i dla wszystkich którzy chcą potrenować technikę precyzyjnej jazdy. Regulator EVX-2™ jest oczywiście wodoszczelny w myśl zasady „błoto i śnieg, już nie są przeszkodą w zabawie na wolnym powietrzu”.
Większy rozstaw osi i niski środek ciężkości.
Podwozie E-Maxx’a zyskało dodatkowy atut w postaci zwiększonego o 30mm rozstawu osi i nisko położonego środka ciężkości –Low CG. To powoduje zauważalną poprawę stabilności samochodu w zakrętach.
Łatwość montażu pakietów napędowych.
Inżynierowie Traxxas’a zawsze szukają sposobów na ułatwienie obsługi i użytkowania modeli. Nowy system zabezpieczenia pakietów „snap-lock” pozwala w ciągu kilku sekund wymienić pakiet. Naciśnij dźwignię, aby zwolnić zabezpieczenie, wymień pakiet i zatrzaśnij.
W taki sposób możesz używać pakietów zarówno 6 jak i 7 celowych.
Podwójny system sterowania układem kierowniczym.
Dwa wodoszczelne serwomechanizmy o wysokim momencie obrotowym, „servo saver” zabezpieczający serwomechanizm przed uszkodzeniem i zespół ułożyskowanych dźwigni tworzą wydajny i precyzyjny układ kierowniczy.
MODEL 3903: W pełni zmontowany i gotowy do jazdy z aparaturą zdalnego sterowania TQi™ 2.4GHz Dostosowany do wysokiego napięcia system regulacji obrotów EVX-2. Wodoszczelna elektronika. Malowana karoseria “ProGraphix®“. Dwa pakiety napędowe w zestawie.
Dwie ważne informacje.
Uwaga dotycząca samochodów z napędem elektrycznym z zastosowaniem silnika szczotkowego.
Szczotki silnika wymagają wstępnego ułożenia (dotarcia) do komutatora. W związku z tym, należy przestrzegać następujących zaleceń:
- pierwsze 30 minut jazdy należy przeprowadzić bezwzględnie na pakietach akumulatorów dołączonych (zalecanych) do danego modelu. Stosowanie innych pakietów akumulatorów (np. LiPo), wiąże się z dużymi prądami, które w przypadku nie ułożonych (nie dotartych) szczotek, powodują spalenie komutatora.
- przez ten czas należy bezwzględnie unikać gwałtownych zmian obrotów silnika. Zrównoważone użycie przepustnicy pozwala na dokładne ułożenie (dotarcie) szczotek silnika.
Zastosowanie powyższej procedury pozwoli uniknąć mechanicznego uszkodzenia silnika polegającego na spaleniu komutatora. Takie uszkodzenie nie podlega roszczeniom gwarancyjnym.
Uwaga datycząca instalacji elektrycznej modelu.
Wszelkie modyfikacje instalacji elektrycznej modelu, powodują utratę gwarancji przez Klienta. Jeśli używasz akumulatorów napędowych niezgodnych ze standardem firmy TRAXXAS:
używaj przewodów przejściowych (TRAXXAS - TAMIYA) dostępnych w ofercie firmy TRAXXAS lub przewodów przejściowych wykonanych we własnym zakresie.
używaj końcówek przystosowanych do prądów adekwatnych dla występujących w modelu.
nie odcinaj wtyków na przewodach instalacji elektrycznej modelu