Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Traxxas E-MAXX radio 2,4 GHz -=RC4MAX=-

18-01-2012, 22:36
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 1 510 zł     
Użytkownik rc4max
numer aukcji: 2051430717
Miejscowość Sosnowiec
Wyświetleń: 29   
Koniec: 25-01-2012 16:26:03
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

tel. sklep: 32 [zasłonięte] 24, 603 [zasłonięte] 502, 608 [zasłonięte] 508; tel. wysyłka: 32 [zasłonięte] 12, 728 [zasłonięte] 972; e-mail: [zasłonięte]@gmail.com GG: [zasłonięte]57120

 

JESTEŚMY NAJLEPSI!!!

 

RC4MAX Piotr Kopecki

ul. Targowa 12

41-200 Sosnowiec

SPOSÓB PŁATNOŚCI

i koszt wysyłki

Za zakupiony towar o dowolnej wartości można zapłacić przelewem na nasze konto:

87 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 460754

Istnieje również możliwość płatności przy odbiorze przesyłki.
ODBIÓR OSOBISTY

Zapraszamy do odbioru osobistego w naszym sklepie

RC4MAX

ul. Targowa 12

41-200 Sosnowiec

PN – PT      9 – 18

SOBOTA    10 – 14

Traxxas E-MAXX radio 2,4 GHz -=RC4MAX=-




Ultimate Electric 4X4 Maxx Monster!

Karoseria biała


 


  • Nowa aparatura zdalnego kierowania TQ 2.4GHz z systemem Traxxas Link™ i odbiornik
  • W zestawie dwa pakiety zasilające 8,4V / 3000mAh
  • Zasilanie układu napędowego do 16.8 V
  • Szybkość powyżej 48km/h

 

 Techniczna nowość napędu dwoma silnikami Titan 550.

Nowy „Traxxas E-Maxx ®” to  Monster Truck z napędem na dwie osie gwarantujący wysoki poziomu zabawy i emocji. Zaprojektowano nowe podwozie i układ zawieszenia współpracujący z zespołem napędowym składającym się z dwóch silnikówTitan 550. Silniki zasilane są napięciem 16,8V i sterowane elektronicznym regulatorem obrotów EVX-2™.

 

 

 

 

 

Nowe oczekiwania użytkowników.


E-Maxx otwiera zupełnie nowy świat 4x4 przygody i zabawy. Spowodowane jest to uwzględnieniem przez konstruktorów oczekiwań użytkowników.
Wodoszczelna elektronika pozwala na użytkowanie modelu w trudnych warunkach pogodowych. Woda, błoto i śnieg, już nie są przeszkodą w zabawie na wolnym powietrzu.

 

 


 

Aparatura zdalnego sterowania “Traxxas TQ 2.4GHz” i 5 kanałowy odbiornik Micro.

Nadajnik posiada sprawdzoną i ergonomiczną budowę uchwytu  „TQ”.

System 2.4 GHz uwalnia użytkownika od problemów nakładania się kanałów radiowych i pozwala na bezpieczne użytkowanie modelu niezależnie od liczby kierowców.

To nie wszystko.

 

Tą aparaturę wyposażono w system Traxxas Link™.

 

System Traxxas Link™ , to nic innego jak pamięć ustawień 20 różnych modeli.
Uruchamiając kolejny ze swoich samochodów, możesz być pewien, że nadajnik automatycznie rozpozna odbiornik i załaduje wszystkie ustawienia przyporządkowane wcześniej do tego właśnie modelu.

Przełącznik wielofunkcyjny „Multi-Function” może być zaprogramowany do regulowania czułości i zakresu skrętu kół, czułości przepustnicy,  procentu siły hamowania i neutrum wychyleń.

 

 

 

Nowa przekładnia główna z ekstremalnego napędu bezszczotkowego.


E-Maxx z uwagi na mocny napęd pochodzący z dwóch silników Titan 550, został wyposażony przekładnię pochodzącą z napędu bezszczotkowego. Jest to konieczne – bo nowy E-Maxx dysponuje 2 ½ razy większym momentom obrotowym.
Przekładnia wykorzystuje szerokie koła zębate i elementy stalowe „Revo ®-Spec Torque-Control ™”. Jest również możliwość wyboru dwóch – różnych przełożeń.

 

 

 

 

 

 

 

Zespół napędowy 16,8Volt.

E-Maxx został wyposażony w dużej mocy zespół napędowy zasilany dwoma pakietami po 8,4V każdy co w sumie daje 16,8V. Silniki Titan 550 wyposażono w wewnętrzne wentylatory chłodzące w celu zwiększenia ich sprawności. Sterowanie napędu realizuje elektroniczny regulator obrotów EVX-2™. Posiada on przydatną funkcję zabezpieczenia termicznego i wyposażony jest w wysokoprądowe złącza elektryczne. Do tego w regulatorze  EVX-2™ znajduje się funkcja „Training Mode.™”, która pozwala obniżyć moc zespołu napędowego o 50%. Jest to przydatne dla początkujących kierowców i dla wszystkich którzy chcą potrenować  technikę precyzyjnej jazdy. Regulator EVX-2™ jest oczywiście wodoszczelny w myśl zasady „błoto i śnieg, już nie są przeszkodą w zabawie na wolnym powietrzu”.


 

 

Większy rozstaw osi i niski środek ciężkości.

Podwozie E-Maxx’a zyskało dodatkowy atut w postaci zwiększonego o 30mm rozstawu osi i nisko położonego środka ciężkości –Low CG. To powoduje zauważalną poprawę stabilności samochodu  w zakrętach.

 

 

 

 


Łatwość montażu pakietów napędowych.

Inżynierowie Traxxas’a zawsze szukają sposobów na ułatwienie obsługi i użytkowania modeli. Nowy system zabezpieczenia pakietów „snap-lock” pozwala w ciągu kilku sekund wymienić pakiet. Naciśnij dźwignię, aby zwolnić zabezpieczenie, wymień pakiet i zatrzaśnij.
W taki sposób możesz używać pakietów zarówno 6 jak i 7 celowych.

 

 


Podwójny system sterowania układem kierowniczym.

 

Dwa wodoszczelne serwomechanizmy o wysokim momencie obrotowym, „servo saver” zabezpieczający serwomechanizm przed uszkodzeniem i zespół ułożyskowanych dźwigni tworzą wydajny i precyzyjny układ kierowniczy.

 

MODEL 3903: W pełni zmontowany i gotowy do jazdy z aparaturą zdalnego sterowania TQ™ 2.4GHz z systemem „Traxxas Link™”. Dostosowany do wysokiego napięcia system regulacji obrotów EVX-2. Wodoszczelna elektronika. Malowana karoseria “ProGraphix®“. Dwa pakiety napędowe w zestawie.

 Dwie ważne informacje.

Uwaga dotycząca samochodów z napędem elektrycznym z zastosowaniem silnika szczotkowego.

Szczotki silnika wymagają wstępnego ułożenia (dotarcia) do komutatora. W związku z tym, należy przestrzegać następujących zaleceń:

- pierwsze 30 minut jazdy należy przeprowadzić bezwzględnie na pakietach akumulatorów dołączonych (zalecanych) do danego modelu. Stosowanie innych pakietów akumulatorów (np. LiPo), wiąże się z dużymi prądami, które w przypadku nie ułożonych (nie dotartych) szczotek, powodują spalenie komutatora.
- przez ten czas należy bezwzględnie unikać gwałtownych zmian obrotów silnika. Zrównoważone użycie przepustnicy pozwala na dokładne ułożenie (dotarcie) szczotek silnika.

Zastosowanie powyższej procedury pozwoli uniknąć mechanicznego uszkodzenia silnika polegającego na spaleniu komutatora. Takie uszkodzenie nie podlega roszczeniom gwarancyjnym.

Uwaga datycząca instalacji elektrycznej modelu.

Wszelkie modyfikacje instalacji elektrycznej modelu, powodują utratę gwarancji przez Klienta. Jeśli używasz akumulatorów napędowych niezgodnych ze standardem firmy TRAXXAS:

    używaj przewodów przejściowych (TRAXXAS - TAMIYA) dostępnych w ofercie firmy TRAXXAS lub przewodów przejściowych wykonanych we własnym zakresie.
    używaj końcówek przystosowanych do prądów adekwatnych dla występujących w modelu.
    nie odcinaj wtyków na przewodach instalacji elektrycznej modelu


 

Zapraszamy także na inne nasze aukcje:

 

Sprzedawane przedmioty posiadamy fizycznie w sklepie, dzięki temu natychmiast realizujemy wysyłki.

 

UWAGA!!!

PRZY ODBIORZE PRZESYŁKI proszę sprawdzić w obecności listonosza lub kuriera CZY NIE JEST USZKODZONA.

 

Jeśli są jakieś uszkodzenia proszę kazać spisać kurierowi/listonoszowi protokół szkody. Jest to podstawa do uznania ewentualnej reklamacji. Uszkodzone przesyłki bez protokołu szkody nie będą uwzględniane do reklamacji!!!

Z powodu dużej liczby zaginięć paczek pobraniowych na poczcie, wszystkie pobrania na kwotę przekraczającą 100 zł będą realizowane firmą kurierską.

Za wynikłe utrudnienia bardzo przepraszamy.

 

JESTEŚMY NAJLEPSI!!!

 

RC4MAX Piotr Kopecki

ul. Targowa 12

41-200 Sosnowiec