Ultimate Electric 4X4 Maxx Monster!
- Nowa aparatura zdalnego kierowania TQi 2.4GHz z systemem Traxxas Link™ i odbiornik
- W zestawie dwa pakiety zasilające 8,4V / 3000mAh
- Zasilanie układu napędowego do 16.8 V
- Szybkość powyżej 48km/h
Techniczna nowość napędu dwoma silnikami Titan 550.
Nowy „Traxxas E-Maxx ®” to Monster Truck z napędem na dwie osie gwarantujący wysoki poziom zabawy i emocji. Zaprojektowano nowe podwozie i układ zawieszenia współpracujący z zespołem napędowym składającym się z dwóch silników Titan 550. Silniki zasilane są napięciem 16,8V i sterowane elektronicznym regulatorem obrotów EVX-2™.
Nowe oczekiwania użytkowników.
E-Maxx otwiera zupełnie nowy świat 4x4 przygody i zabawy. Spowodowane jest to uwzględnieniem przez konstruktorów oczekiwań użytkowników.
Wodoszczelna elektronika pozwala na użytkowanie modelu w trudnych warunkach pogodowych. Woda, błoto i śnieg, już nie są przeszkodą w zabawie na wolnym powietrzu.
NOWOŚĆ! Precyzyjne sterowanie z częstotliwością 2,4 GHz.
System radiowy TQi™ 2,4GHz nie wymaga stosowania kwarców odpowiedzialnych za kanał sterowania. Ergonomiczna konstrukcja nadajnika jest wygodna dla wszystkich, a wzmocniona antena wewnętrzna, odporna jest na uszkodzenia.
Nowa przekładnia główna z ekstremalnego napędu bezszczotkowego.
E-Maxx z uwagi na mocny napęd pochodzący z dwóch silników Titan 550, został wyposażony przekładnię pochodzącą z napędu bezszczotkowego. Jest to konieczne – bo nowy E-Maxx dysponuje 2 ½ razy większym momentom obrotowym.
Przekładnia wykorzystuje szerokie koła zębate i elementy stalowe „Revo ®-Spec Torque-Control ™”. Jest również możliwość wyboru dwóch – różnych przełożeń.
Zespół napędowy 16,8Volt.
E-Maxx został wyposażony w dużej mocy zespół napędowy zasilany dwoma pakietami po 8,4V każdy co w sumie daje 16,8V. Silniki Titan 550 wyposażono w wewnętrzne wentylatory chłodzące w celu zwiększenia ich sprawności. Sterowanie napędu realizuje elektroniczny regulator obrotów EVX-2™. Posiada on przydatną funkcję zabezpieczenia termicznego i wyposażony jest w wysokoprądowe złącza elektryczne. Do tego w regulatorze EVX-2™ znajduje się funkcja „Training Mode.™”, która pozwala obniżyć moc zespołu napędowego o 50%. Jest to przydatne dla początkujących kierowców i dla wszystkich którzy chcą potrenować technikę precyzyjnej jazdy. Regulator EVX-2™ jest oczywiście wodoszczelny w myśl zasady „błoto i śnieg, już nie są przeszkodą w zabawie na wolnym powietrzu”.
Większy rozstaw osi i niski środek ciężkości.
Podwozie E-Maxx’a zyskało dodatkowy atut w postaci zwiększonego o 30mm rozstawu osi i nisko położonego środka ciężkości – Low CG. To powoduje zauważalną poprawę stabilności samochodu w zakrętach.
Łatwość montażu pakietów napędowych
Inżynierowie Traxxas’a zawsze szukają sposobów na ułatwienie obsługi i użytkowania modeli. Nowy system zabezpieczenia pakietów „snap-lock” pozwala w ciągu kilku sekund wymienić pakiet. Naciśnij dźwignię, aby zwolnić zabezpieczenie, wymień pakiet i zatrzaśnij.
W taki sposób możesz używać pakietów zarówno 6 jak i 7 celowych.
Podwójny system sterowania układem kierowniczym.
Dwa wodoszczelne serwomechanizmy o wysokim momencie obrotowym, „servo saver” zabezpieczający serwomechanizm przed uszkodzeniem i zespół ułożyskowanych dźwigni tworzą wydajny i precyzyjny układ kierowniczy.
MODEL 3903: W pełni zmontowany i gotowy do jazdy z aparaturą zdalnego sterowania TQi 2.4GHz. Dostosowany do wysokiego napięcia system regulacji obrotów EVX-2. Wodoszczelna elektronika. Malowana karoseria “ProGraphix®“. Dwa pakiety napędowe w zestawie.
Kliknij poniżej i zobacz video z modelem !