Traxxas Bandit XL5 -=RC4MAX=-
Bandit XL-5
Numer jeden w Ready-To-Race® 2WD Fun Buggy.
Teraz wodoszczelny!
Karoseia czerwono-niebieska
- Wodoszczelna elektronika na wszystkie rodzaje pogody.
- Prędkość maksymalna 63 km/h.
- Zmodyfikowany silnik napędowy Titan 12-Turn 550.
- Wodoszczelny regulator obrotów XL-5.
- Wysokoprądowe złącza elektryczne.
Traxxas Bandit ™ to nowy typ Buggy Extreme Sports ™. Bandit zapewnia maksymalną prędkość, a co za tym idzie najwyższe emocje w czasie jazdy. Lekka konstrukcja Bandit’azaopatrzona jest w zmodyfikowany silnik napędowy Titan ® 12-Turn, sterowany przez wodoszczelny – elektroniczny regulator obrotów XL-5. Wysokoprądowe złącza elektryczne zapewniają maksymalne wykorzystanie źródeł prądu co daje w efekcie błyskawiczne przyspieszenie i prędkość ponad 60 km/h.
Bandit jest wyposażony w najnowszej technologii, opatentowane sprzęgło poślizgowe„Revo ®-Spec Torque-Control ™” sprzęgło poślizgowe i wysokiej jakości koła z oponami wyścigowymi „Alias ™” o średnicy 2.2 cala. Specjalnie zaprojektowana rzeźba bieżnika w połączeniu z ekskluzywną mieszanką gumową zapewnia doskonałą przyczepność w terenie i kontrolę nad kierunkiem jazdy. Opony utrzymywane są przez obręcze "mirror-chrome Tracer ™”.
Wodoszczelna elektronika – więcej zabawy.
Oferowana przez Traxxas’a technologia wodoszczelnej elektroniki pozwala na całkowitą niezależność od warunków pogodowych. Wcześniej nie było możliwości jazdy przez wodę, błoto, śnieg – teraz nie jest to problemem. Zarówno elektroniczny regulator obrotów jak i odbiornik posiadają mocną ochronę przed czynnikami zewnętrznymi. To otwiera zupełnie nowy świat przygody i zabawy.
Silnik napędowy.
Zmodyfikowany silnik napędowy Titan 12T 550 dostarcza potężną moc, praktycznie nie wymaga konserwacji i posiada długą żywotność. Titan 12T 550 posiada zintegrowany wentylator chłodzący co w praktyce oznacza większe prędkości i dłuższy czas pracy.
Elektroniczny regulator obrotów XL-5.
Sterowanie napędu realizuje elektroniczny regulator obrotów XL-5. Posiada on przydatną funkcję trzech trybów zabezpieczenia termicznego i wyposażony jest w wysokoprądowe złącza elektryczne. Do tego w regulatorze XL-5 znajduje się funkcja „Training Mode.™”,która pozwala obniżyć moc zespołu napędowego o 50%. Jest to przydatne dla początkujących kierowców i dla wszystkich którzy chcą potrenować technikę precyzyjnej jazdy. Regulator XL-5 jest oczywiście wodoszczelny w myśl zasady „błoto i śnieg, już nie są przeszkodą w zabawie na wolnym powietrzu”.
Wysokoprądowe złącza elektryczne Traxxas’a – „High-Current”.
Dzisiejsze akumulatory napędowe dostarczają tak duże prądy, że konwencjonalne złącza elektryczne nie wystarczają i tworzą tak zwane „wąskie gardła”, co w praktyce uniemożliwia wykorzystanie pełnej mocy napędu. Nowe złącza elektryczne Traxxas’a – „High-Current”otwierają drzwi dla nieograniczonego przepływu prądu i wyciągają z pakietów napędowych pełną moc.
Zaprojektowany dla wysokiej wydajności.
Bandit jest zaprojektowany z myślą o maksymalnej wydajności. Zaawansowane sprzęgło poślizgowe „Revo ®-Spec Torque-Control ™” to opatentowana konstrukcja pozwalająca na płynną kontroli trakcji. Trwałe podwozie z kompozytu zapewnia wyjątkową sztywność i oferuje niskie zamocowanie pakietów napędowych co zapewnia niskie położenie środka ciężkości CG.Zapewnia to doskonałą stabilność na zakrętach. Pełną moc na koła przenosi automatyczna – 3 biegowa skrzynia o zmiennej proporcji zbudowana na łożyska kulkowych i płynnie pracujące wały teleskopowe. Oprócz tych zaawansowanych funkcji, Traxxasfabrycznie zainstalował planetarny układ różnicowy „Traxxas-Tough ™” z hartowanej stali narzędziowej, który nigdy nie wymaga regulacji.
Bandit jest w 100% gotowy do jazdy prosto z pudełka. Wyposażony w aparaturę zdalnego kierowania „TQ™”, wodoszczelny elektroniczny regulator obrotów XL-5 i zmodyfikowany silnik napędowy „Titan 12T”. Wystarczy wyciągnąć Bandit’a z pudełka, naładować pakiety i można cieszyć się bezkompromisową jazdą!
Tylko Traxxas może dostarczyć satysfakcji z używania całkowicie gotowego buggy z elektrycznym napędem o tak innowacyjnej konstrukcj. Szybkość, wytrzymałość i oszałamiający wygląd stawia Bandit’a znacznie wyżej niż inne tego typu samochody.
Bandit to nie tylko przyjemności z jazdy. Jest łatwy w obsłudze i posiada legendarną trwałość.
Opony Anaconda 2.2" – opcja.
Jeśli Twoje ulubione miejsce do wyścigów to asfalt, możesz przekształcić Bandit’a w agresywny samochód na twardą powierzchnię. Umożliwiają to koła z zaopatrzone w bieżnik ulicy. Te lepkie, wysokiej przyczepności opony są idealne na twardą nawierzchnię. Sprawdzona konstrukcja bieżnika Anaconda posiada niewiarygodną przyczepność i dużą wytrzymałość. Koła mają przyklejone opony i są gotowe do natychmiastowego zainstalowania. Nie musisz wracać do garażu chcąc cieszyć się prędkością ponad 60 km/h!
Specyfikacja:
- Wodoszczelna elektronika na wszystkie rodzaje pogody.
- Prędkość maksymalna 63 km/h.
- Zmodyfikowany silnik napędowy Titan 12-Turn 550.
- Wodoszczelny regulator obrotów XL-5.
- Wysokoprądowe złącza elektryczne.
- Malowana kariseria „Prographix”.
- Białe sprężyny amortyzatorów.
- Sprzęgło poślizgowe „Revo ®-Spec Torque-Control ™”.
- Opcjonalna zębatka atakująca 13T.
MODEL 2405: w pełni zmontowany, wodoszczelny, gotowy do jazdy z aparaturą zdalnego kierowania “TQ™”, elektronicznym regulatorem obrotów XL- 5 i malowaną karoserią ProGraphix. W zestawie 7-celowy pakiet napędowy.
Dwie ważne informacje.Uwaga dotycząca samochodów z napędem elektrycznym z zastosowaniem silnika szczotkowego.Szczotki silnika wymagają wstępnego ułożenia (dotarcia) do komutatora. W związku z tym, należy przestrzegać następujących zaleceń:- pierwsze 30 minut jazdy należy przeprowadzić bezwzględnie na pakietach akumulatorów dołączonych (zalecanych) do danego modelu. Stosowanie innych pakietów akumulatorów (np. LiPo), wiąże się z dużymi prądami, które w przypadku nie ułożonych (nie dotartych) szczotek, powodują spalenie komutatora.- przez ten czas należy bezwzględnie unikać gwałtownych zmian obrotów silnika. Zrównoważone użycie przepustnicy pozwala na dokładne ułożenie (dotarcie) szczotek silnika.Zastosowanie powyższej procedury pozwoli uniknąć mechanicznego uszkodzenia silnika polegającego na spaleniu komutatora. Takie uszkodzenie nie podlega roszczeniom gwarancyjnym.Uwaga datycząca instalacji elektrycznej modelu.Wszelkie modyfikacje instalacji elektrycznej modelu, powodują utratę gwarancji przez Klienta. Jeśli używasz akumulatorów napędowych niezgodnych ze standardem firmy TRAXXAS: używaj przewodów przejściowych (TRAXXAS - TAMIYA) dostępnych w ofercie firmy TRAXXAS lub przewodów przejściowych wykonanych we własnym zakresie. używaj końcówek przystosowanych do prądów adekwatnych dla występujących w modelu. nie odcinaj wtyków na przewodach instalacji elektrycznej modelu.